Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: TiGRA
Pią 22 Maj, 2009 15:44
Wlot powietrza na masce
Autor Wiadomość
blurek 



Posty: 685
Skąd: Sosnowiec
169 TurboCash
Wysłany: Wto 07 Mar, 2006 08:48   Wlot powietrza na masce

Skoro jestesmy przy "plastikach" .... niewiem czy inni podziela moje zdanie, ale mysle ze dobrym pomyslem byloby zrobienie ladnego i pasujacego wlotu zimnego powietrza na masce. Patrzylem na rozne gotowce, ale jakos tak niespecjalnie pasuja do maski S13

(Przenioslem posta do nowego tematu)
_________________
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
 
 
 
Rengiro
[Usunięty]

0 TurboCash
Wysłany: Czw 09 Mar, 2006 07:18   

Jak dla mnie, doklejanie czegokolwiek na maske s13 to profanacja. Mozna zrobic ladny dolot zimnego bez przyklejania zbednych budek na maske. Zrobic normalny konkretny dolot z przednigo bumpera. A robiac tzw. " rekinie skrzela" na masce, mozna tym dzialaniem odpowietrzyc całą komore silnika i skierowac rozpedzone powietrze na hi flow filter. Mam na mysli takie naciecia jak maja np. mercedesy kompressory na nadkolach .
 
 
blurek 



Posty: 685
Skąd: Sosnowiec
169 TurboCash
Wysłany: Sob 11 Mar, 2006 12:54   

to moze projekcik czegos takiego ? tez nie jestem zwolennikiem doklejania plastikow itd, ale jak by to bylo jakies ladne i dyskretne a co najwazniejsze FUNKCJONALNE, to czemu nie
_________________
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
 
 
 
gtadam
[Usunięty]

0 TurboCash
Wysłany: Nie 12 Mar, 2006 22:00   

W pełni zgadzam się z Rengiro,doklejanie czegokolwiek na masce to poprostu psucie wizerunku auta. s13 ma swoj urok z oryginalna maską,bez dodatkow,ale jak juz ktos sie zdecyduje na to to juz jego sprawa,pozdro
 
 
ToM 



Posty: 1009
Skąd: Warszawa
121 TurboCash
Wysłany: Nie 12 Mar, 2006 22:27   

gtadam napisał/a:
W pełni zgadzam się z Rengiro,doklejanie czegokolwiek na masce to poprostu psucie wizerunku auta. s13 ma swoj urok z oryginalna maską,bez dodatkow,ale jak juz ktos sie zdecyduje na to to juz jego sprawa,pozdro


Niom to troche gliny i kombinowac :) , choc tez niezbyt widze jakies cuda na maske.
 
 
 
Karrlos 



Posty: 1403
Skąd: Gdańsk
703 TurboCash
Wysłany: Pon 13 Mar, 2006 07:56   

Tu nie chodzi o styling chłopaki to ma jeździć :D
Pod maską jest bardzo gorąco, ale przede wszystkim trzeba zadbać o wylot ciepłego powietrza.
_________________
EMWU is dead
 
 
clicker200sx 



Posty: 269
Skąd: Birmingham UK
2 TurboCash
Wysłany: Pon 13 Mar, 2006 10:43   

Muro u siebie ma skromny wlocik na masce, co najwazniejsze jest on funkcjonalny bo jest umieszczony nad stozkiem i do tego ladnie wyglada 8)
 
 
 
blurek 



Posty: 685
Skąd: Sosnowiec
169 TurboCash
Wysłany: Pon 13 Mar, 2006 15:53   

no i wlasnie o cos takiego mi chodzi, Muro, mozesz powiedziec cos na temat tego wlotu ? rekodzielo ? ktos to zrobil ? jaki material ? itd ? ;)
_________________
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
 
 
 
Muro 



Posty: 183
Skąd: Gdańsk
2 TurboCash
Wysłany: Pon 13 Mar, 2006 19:53   

kupiony gotowy element, ładnie pasował nawet, duzo roboty nie było....
mój znajomy ma takie elementy w sklepie, jak by ktoś był zainteresowany to niech da znać, cena cos około 30 zł.
_________________
powrót do korzeni ?
 
 
 
blurek 



Posty: 685
Skąd: Sosnowiec
169 TurboCash
Wysłany: Pon 13 Mar, 2006 20:25   

Muro, a moglbys zrobic taka ladna fotke tego wlotu ? bo wlot ciemny, maska ciemna i mozna sie domyslac ksztaltu ;)
_________________
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów moc a wlot powietrza
Gość Układ dolotowy 1 Wto 14 Paź, 2003 19:13
jarkowy
Brak nowych postów Wlot powietrza w miejsce klapki światła.
SnowBizz JDMBodyShop 8 Sro 02 Lut, 2011 08:53
SnowBizz
Brak nowych postów filtr powietrza
Gość Ogólne 4 Czw 21 Cze, 2007 21:58
roball
Brak nowych postów filtry powietrza w s13 ?
Gość Układ dolotowy 8 Sob 10 Gru, 2005 11:09
jarkowy
Brak nowych postów filtr powietrza
biernik Układ dolotowy 6 Pią 27 Sie, 2004 09:37
Paweł


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group