short shifter
Moderator: Moderator
ja nie chce zapeszac ale mam bm i do tej pory nic sie nie dzieje a fure mam jedynie do katow...
Naturalnie ze tak !!Maretzky pisze:Narazie swojego wyjelem , chetnie zamienie na niedzwoniącego , nie koniecznie BM.
Jest taka mozliwosc?
Wszystkich chetnych na wymiane na wersje standard prosze o zameldowanie sie.
a ja sie upieram przy b&m ponieważ jest prawie idealny gdyby nie to dzwonienie
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
Oto, co napisali w kwietniowym numerzez ATŚ:
"Do instalacji potrzebny nam będzie uszczelniacz do wkrętów, który zapobiegnie samoodkręcaniu się śrub shiftera. Musimy teraz pokryć śruby uszczelniaczem. Ten krok jest konieczny, ponieważ shifter Pro 5.0 posiada stalową część górną i aluminiową część dolną, podczas pracy skrzyni biegów elementy te nagrzewają się i w skutek tego zaczynają się rozszerzać. Stal i aluminium mają inną rozszerzalność pod wpływem temperatury, dlatego śrubki mocujące shifter mogą się odkręcać. Po zaaplikowaniu uszczelniacza problem ten zostanie wyeliminowany."
Tekst ten dotyczy SS'a innej firmy, w innym samochodzie ale może to rozwiązanie sprawdziłoby się też w przypadku SS`ów Pająka...
"Do instalacji potrzebny nam będzie uszczelniacz do wkrętów, który zapobiegnie samoodkręcaniu się śrub shiftera. Musimy teraz pokryć śruby uszczelniaczem. Ten krok jest konieczny, ponieważ shifter Pro 5.0 posiada stalową część górną i aluminiową część dolną, podczas pracy skrzyni biegów elementy te nagrzewają się i w skutek tego zaczynają się rozszerzać. Stal i aluminium mają inną rozszerzalność pod wpływem temperatury, dlatego śrubki mocujące shifter mogą się odkręcać. Po zaaplikowaniu uszczelniacza problem ten zostanie wyeliminowany."
Tekst ten dotyczy SS'a innej firmy, w innym samochodzie ale może to rozwiązanie sprawdziłoby się też w przypadku SS`ów Pająka...
poki co ss sie nieokdrecaly, ale drzaly.dr Mike pisze:Oto, co napisali w kwietniowym numerzez ATŚ:
"Do instalacji potrzebny nam będzie uszczelniacz do wkrętów, który zapobiegnie samoodkręcaniu się śrub shiftera. Musimy teraz pokryć śruby uszczelniaczem. Ten krok jest konieczny, ponieważ shifter Pro 5.0 posiada stalową część górną i aluminiową część dolną, podczas pracy skrzyni biegów elementy te nagrzewają się i w skutek tego zaczynają się rozszerzać. Stal i aluminium mają inną rozszerzalność pod wpływem temperatury, dlatego śrubki mocujące shifter mogą się odkręcać. Po zaaplikowaniu uszczelniacza problem ten zostanie wyeliminowany."
Tekst ten dotyczy SS'a innej firmy, w innym samochodzie ale może to rozwiązanie sprawdziłoby się też w przypadku SS`ów Pająka...
fakt jest jednak taki ze dla bezpieczenstwa mozna sruby posmarowac loctitem
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
dopiero ja skrobia na frezarce.bazabaza pisze:pajak i co z tą ciasna obudową do ss testuje już ją ktoś
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
Witam ja mam pytanie bo chcialbym kupic short shiftera do s 14 ale nie wiem jak jest w koncu z tym brzeczeniem czy jest caly czas czy trzeba jeszcze cos dlubac aby to zniknelo i czy mozna go jeszcze zamowic i jaka cena oraz czy jest gdzies dostepny w warszawie??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
A gdzie w takim razie mozna to kupic za rozsadna cene do s 14? Najlepiej to bym chcial w wawie?? Czyli rozumiem ze nismo nie brzeczy ani nic takiego?
Pozdro
Pozdro
w warszawie bylo w EXC po 300zl, we "wroclawiu" po 140zl+wysylka .Mlody pisze:A gdzie w takim razie mozna to kupic za rozsadna cene do s 14? Najlepiej to bym chcial w wawie?? Czyli rozumiem ze nismo nie brzeczy ani nic takiego?
Pozdro
wiecej info na PW
Osobiscie bardziej polecam standardy niz bm style.
wpadlem juz na pomysl jak wykonac SS model PAJAK wykorzystujac do tego celu standardy i zeby calosc wygladala jak oryginal= bez dodatkowych plutek "trzymajacych"
projekt wykonam jak odbiore ciasna obudowe bm.
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
pająk będziesz wysyłał chiniolom tą obudowę b&m żeby robili czy będzie możliwość kupna od ciebie zrobionej w polsce
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!
obudowa pojdzie do chin- koszt wykonania obudowy w pl bedzie ok 400zl !!! ZA SZTUKE .bazabaza pisze:pająk będziesz wysyłał chiniolom tą obudowę b&m żeby robili czy będzie możliwość kupna od ciebie zrobionej w polsce
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm