Witam, ponieważ to mój 1 post chciałbym powitać wszystkich forumowiczów.
Interesuje się kupnem tego modelu, znalazłem ofertę za około 28000 rocznik 1998. Na co powinienem zwracać uwagę podczas oględzin (auto zobaczę w sobotę - 31) nissana.
Czy jest ktoś kto mógłby mi służyć pomocą w ocenie stanu tego samochodu?
PS. Jak do tej pory podpowiedziano mi że mogę odkręcić wlew oleju i włączyć silnik by sprawdzić czy jest mocno przedmuchany (ma duży przebieg).
Pomoc przy kupnie NISSANa 200SX
Moderator: Moderator
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
s14? s15?
Ostatnio zmieniony śr 28 lip, 2010 18:58 przez czarny1986r, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisz skad jestes. Jezeli szukasz auta z Lubawy, to raczej z Zakopanego nie jestes.
Jezeli okolice Krk- sluze pomoca
W skrocie od poczatku:
Na wylaczonym silniku:
1) buda: progi, nadkola pod samochodem
2) woda w bagazniku
3) kopuly czy pordzewiale
4) Jak masz mozliwosc wez miernik lakieru, porownaj szpary miedzy elementami.
5) Zobacz jak wyglada silnik, czy nie ma wyciekow- w okolicach dekli, głowy, uszczelniacza walu, wycieki z pompy, wezy itp itd.
6) Jezeli masz mozliwosc wjedz na kanal, podnosnik. Szukaj wyciekow oleju ze skrzyni, z silnika.
Na wlaczonym silniku:
1) Zobacz jak odpala- czy nie ma problemow, czy dlugo zajmuje zapalanie
2) Zobacz czy jalowe obroty pracuja rowno, czy nie faluja
3) Daj sie przejechac wlascicielowi! Czesto krotki przejazd moze poswiadczyc jak gosc uzytkowal auto. Jezeli to komis to troche lipa.
4) Jak juz kawalek przejedziesz i temp. bedzie odpowiednia (bedzie cieply) mzoesz troche powkrecac silnik. Zobacz czy turbo glosno nie pracuje, czy go nie zalewa itp itd.
5) Posluchaj zawiasu i odglosow silnika. W zawiechu czy cos nie puka, nie stuka
Wszystkie wady, jakie zlapiesz, smialo mowisz i mozesz swobodnie schodzic z ceny wtedy masz pewna podstawe.
To taki skrot- pewnie troche na szybkosci pominalem ale... mam nadzieje ze koledzy dopisza reszte
Jezeli okolice Krk- sluze pomoca
W skrocie od poczatku:
Na wylaczonym silniku:
1) buda: progi, nadkola pod samochodem
2) woda w bagazniku
3) kopuly czy pordzewiale
4) Jak masz mozliwosc wez miernik lakieru, porownaj szpary miedzy elementami.
5) Zobacz jak wyglada silnik, czy nie ma wyciekow- w okolicach dekli, głowy, uszczelniacza walu, wycieki z pompy, wezy itp itd.
6) Jezeli masz mozliwosc wjedz na kanal, podnosnik. Szukaj wyciekow oleju ze skrzyni, z silnika.
Na wlaczonym silniku:
1) Zobacz jak odpala- czy nie ma problemow, czy dlugo zajmuje zapalanie
2) Zobacz czy jalowe obroty pracuja rowno, czy nie faluja
3) Daj sie przejechac wlascicielowi! Czesto krotki przejazd moze poswiadczyc jak gosc uzytkowal auto. Jezeli to komis to troche lipa.
4) Jak juz kawalek przejedziesz i temp. bedzie odpowiednia (bedzie cieply) mzoesz troche powkrecac silnik. Zobacz czy turbo glosno nie pracuje, czy go nie zalewa itp itd.
5) Posluchaj zawiasu i odglosow silnika. W zawiechu czy cos nie puka, nie stuka
Wszystkie wady, jakie zlapiesz, smialo mowisz i mozesz swobodnie schodzic z ceny wtedy masz pewna podstawe.
To taki skrot- pewnie troche na szybkosci pominalem ale... mam nadzieje ze koledzy dopisza reszte
- m0rr1s
- Postojebca
- Posty: 1079
- Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
- Lokalizacja: od o. Rydzyka
- Kontakt:
Artur1020 pisze:nie wiem jak w s14 ale w s13 pod korkiem oleju sa walki rozrzadu wiec i tak chlapie ale powtarzam nie wiem jak w s14.
u mnie po remoncie glowicy nic nie chlapalo
nie bylo nawet malego podmuchu jak reke przykladales
Ostatnio zmieniony śr 28 lip, 2010 23:10 przez m0rr1s, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Jeżeli jest to diler fiata to wziął auto za 50% ceny, odpowiednio się targując zejdziesz do 18k..20k - w końcu to auto ma prawie 13 lat ...
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...
Auto z komisu więc dla mnie minus.
Brudna komora silnika - kolejny minus.
Cena kolejny minus (za tą cene mozna kupić s14a lepiej wyglądające i jezdzące)
Brudna komora silnika - kolejny minus.
Cena kolejny minus (za tą cene mozna kupić s14a lepiej wyglądające i jezdzące)
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251
My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
poszukaj w niemczech
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
za takie siano odradzał bym ci kupować seryjny samochód.
http://otomoto.pl/nissan-200-sx-C13168702.html
Ten model widziałem na własne oczy i mogę z czystym sumieniem ci polecić, robi przeciąg
http://otomoto.pl/nissan-200-sx-C13168702.html
Ten model widziałem na własne oczy i mogę z czystym sumieniem ci polecić, robi przeciąg
N/A-LPG KILLER
Japan Auto
Japan Auto
Robi niezłe wrażenie Możesz zdradzić ile ma koni/jakie osiągi.geniula1 pisze:za takie siano odradzał bym ci kupować seryjny samochód.
http://otomoto.pl/nissan-200-sx-C13168702.html
Ten model widziałem na własne oczy i mogę z czystym sumieniem ci polecić, robi przeciąg
- czarny1986r
- -#Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: sob 10 paź, 2009 22:04
- Lokalizacja: Konin
tylko że to s14, a kuzwk miał oglądać s14a; auta podobne, ale jednak różnica w wyglądzie jest
koszt konwersji przodu jest nizszy niz koszty zrobionych modyfikacji samochodu z drugiego linku, wiec lepiej popatrzec na to s14.
Ostatnio zmieniony pt 30 lip, 2010 06:21 przez kolosezw, łącznie zmieniany 1 raz.