Wiec tak jestem w etapie robienia dłuższych podkładek na drazek kierowniczy mniej wiecej 1cm i mam kilka pytan :
- czy jak zwieksze po obu stronach o 1cm kat skretu koła nie beda mi ocierac
- jaka jest grubosc magla
- i czy ktos próbował takie cos zrobic
- a i czy gwint na drazku jest 16*1 co wchodzi w magiel
opinie na temat 1 cm podkładki zwiekszajacej kat skretu
Moderator: Moderator
temat już się pojawiał, a u siebie mierzyłem...
po założeniu takich podkładek i kilku testach będziesz potrzebował nowego magla, bo skoku dodatkowego jest 7-8mm i przekładnia się blokuje (przypuszczalnie nie ma dalej naciętych zębów)
ad1 mam podkładki 4mm i obcierają koła w rozmiarze 225/45R17
po założeniu takich podkładek i kilku testach będziesz potrzebował nowego magla, bo skoku dodatkowego jest 7-8mm i przekładnia się blokuje (przypuszczalnie nie ma dalej naciętych zębów)
ad1 mam podkładki 4mm i obcierają koła w rozmiarze 225/45R17
CA18DET
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
bez dalszych przerobek zwrotnic,wachaczy-nie ma sensu dawac grubszysch podkladke niz 6,7 mm bo kola pozniej wpadaja w bezwladne telepanie
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
chodzi o to ze przy takim wychyleniu magiel z drazkami sa w lini prostej z mocowaniem koncowki drazka kierowniczego na zwrotnicy-nie stawiaja oporu i kolo zaczyna telepac-mozna to sobie sprawdzic na podniesionym samochodzie.
Dlatego bez przespawywania zwrotnic nie polecam usuwania ograniczkow na wachaczach,w celu powiekszania skretu bo kola nam zaczna telepac przy wychyleniu.
Najlepszym wyjsciem jest usuniecie ackermana(przespawanie mocowania na koncowke drazka,tak by byla w lini prostej z mocowaniem sworznia wachacza) i skrocenie wasa.
Dopiero wtedy mozna wywalic seryjne ograniczniki na wachaczach i kombinowac dalej z przedluzaniem wachaczy itp
Dlatego bez przespawywania zwrotnic nie polecam usuwania ograniczkow na wachaczach,w celu powiekszania skretu bo kola nam zaczna telepac przy wychyleniu.
Najlepszym wyjsciem jest usuniecie ackermana(przespawanie mocowania na koncowke drazka,tak by byla w lini prostej z mocowaniem sworznia wachacza) i skrocenie wasa.
Dopiero wtedy mozna wywalic seryjne ograniczniki na wachaczach i kombinowac dalej z przedluzaniem wachaczy itp
Narazie zrezygnowałem z tego pomysłu bo za duzo jest przerabiania a ja nie mam na to narazie czasu ale na wiosne bede robił ^^ ogarnąłem ta sprawe z Erisonem i wszystko juz wiem wiec narazie nie przerabiam nic tylko wstawie 5mm podkładki
ja jak i erison(oraz zapewne wielu innych) sie przekonalismy jak bardzo zmieniaja prowadzenie auta same podkladki,Hrum pisze:wiec narazie nie przerabiam nic tylko wstawie 5mm podkładki
ich montaz jest prosty i cena mala, wiec na poczatek zabawy z driftem wskazane,
a kiedy zacznie brakowac skretu mozna modzic dalej,
BanOff juz przekazal na forum troche wiedzy jak zmodyfikowac solidnie skret w S13,
(bori powyzej to tez strescil)
u mnie przy podkladkach 5mm mam lekko przepolerowana podluznice wiec trzeba by wysunac kolo przy uzyciu dystansu albo dac felge z mniejszym ET, (obecnie 7,5" ET30, opona 205/50/16 )
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.