Co was denerwuje w Nissanie S14 (1994-1999)?

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

to chyba nie masz seryjnego zawieszenia
seryjne zawieszenie jest wystarczajaco wysokie zeby normalnie sie poruszac w wiekszosci warunkow
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Tirinti
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 73
Rejestracja: sob 20 mar, 2004 14:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Mam seryjne i jakos tam sobie radzę na naszych drogach. Pomijając sytuacje kiedy na drodze są 20cm koleiny w śniegu. Pisałęm, że jakbym obniżył, to bym miał problemy na naszych drogach.
Ramzes

To i ja coś dorzuce od siebie. Jeżeli chodzi o fotele to rzeczywiście, jak na auto sportowe są słabo wyprofilowane, nie ma prawie wcale bocznego trzymania. Jeżeli chodzi o ustawienie to też zajęło mi to troche czasu żeby dojść do najlepszego jak dla mnie ustawienia, bo albo miałem nogi zgięte w kolanach albo musiałem sie nachylać do kierownicy. Może urosłem ostatnio i teraz dobrze mi sie jeździ. Jeżeli chodzi o miejsce z tyłu to nie ma co narzekać tylko trzeba sie przezwyczaić że jest to auto sportowe a nie rodzinne, wg mnie jeszcze w 3 osoby da sie jechać. Jeżeli chodzi o części zamienne to niestety kłopot. Zawsze jak czegoś potrzebuje to sie wqrwiam i narzekam że mogłem sobie BMW kupić ale szybko mi przechodzi. Również używam auta do codziennej jazdy i wysokość zawiasu mi odpowiada, jeżeli chodzi o strone praktyczną. Z wizualnej strony mógł by być niższy. U mnie jak daje nawiew na szybe to klima nie włancza sie automatycznie (ale miałem tak w A3 że sie włanczała). Jak coś jeszcze wymyśle to dopisze później.
Pozdro.
s14

1. swiatla w s14/s14a sa na poziomie fiata 126p...
2. deska rozdzielcza w s14a troche odstaje od deski rodzielczej europejskich aut tej klasy, tego rocznika
3. szybkie zuzycie bieznika :mrgreen:
Awatar użytkownika
rysm
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: ndz 29 sty, 2006 14:40
Lokalizacja: WF
Kontakt:

wiec tak jeszcze nie posiadam ale juz jestem w trakcie negocjowania ceny tegoz modelu o ktorym mow co do fotela fakt ciezko znalezc pozycjie sczegolnie przu 2 metrach wzrostu:) co do reszty grzej sie szybko i jest cieplutko, co do swatel to po zarowce h1 nie mozna sie spodziewac rewelacji ale az dziwi ze uzyto tego rozwiazania w tych latach produkcji wszegolnosci ze np calibra wychodzila z produkcji i chyba juz nikt w europie nie stosowal h1 w soczewce ale moze sie myle moje spostrzezenia sa oparte na jedno dniowym testowaniu autka o jeszcze jedna rzecz ktora uwazam za bezsenns ktos powie ze super brak kontroli trakcji przydal a by sie szczegolnie zima zawszwe przeciez mozan ja odlaczyc przyciskiem na konsoli i jezdzic jak prawdziwy mezczyzna a ile latwiej bylo by zima:D a tak raczej obowiazkowo lancuchy i na osniezonych drogach delikatnie z pedalem gazu i w przygotowaniu kontra:) uroki tylnego napedu wiecej mankammetow nie zauwazylem mowa oczywiscie o S14a
p.s. fakt tylnych siedzen niema typowy uklad 2+2 co druga 2 oznacza niemowlaki:) przy dwoch roslych osobach z przodu ale jak ktos decyduje sie na, smie nazwac nissana rasowym typowym sportowym i troszke moze spartanskim autkiem to wie na co sie porywa i zdaje sobie sprawe z malych niedogodnosci to nie miejskie coupe jak calibra, tylko naj czystszej krwi sportowiec:)
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

mnie jedyne co denerwuje w s14a to skrzypienie plastikow. wydaje mi sie ze to glownie sprawka gosci ktorzy zakladali mi alarm i silownik w drzwiach kierowcy ale tak czy inaczej nie powinno tego byc (moze troche przesadzam bo skrzypienie nie pojawia sie czesto)
cala reszta moim zdaniem bliska idealu 8)
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Awatar użytkownika
rysm
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: ndz 29 sty, 2006 14:40
Lokalizacja: WF
Kontakt:

mysle ze to kwestia wymiany spinek i przestaniesz odczuwac ta niedogodnosc bo jak panowie je zdejmowali to mogli poniszczyc pozatym plastikowe spinki sa jednorazowe
Awatar użytkownika
Adams
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 161
Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
Kontakt:

kapuje ! dzieki za podpowiedz - jak bede rozbieral deske (a pewnie niedlugo mnie to czeka) to koniecznie zwroce na spinki uwage.
pzdr!
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Z tą kontrolą trakcji i prowadzenie auta w zimie to przesadzasz.
Da się spokojnie jeździć po każdej nawierzchni. Trzeba tylko wyczuć auto i umiec posługiwać się gazem, wiedzieć kiedy kontrować itd itp.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

zgadzam sie z przedmówcą
zero problemów
jeśli jedziesz na dość niskich obrotach i dość delikatnie z gazem się obchodzisz to nie ma najmniejszych problemów na śniegu, problem jest gdy jedziesz w zakresie kiedy turbo juz dobrze popmpuje, no ale tak juz musi byc, po to jest :)
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

IceMan pisze:problem jest gdy jedziesz w zakresie kiedy turbo juz dobrze popmpuje, no ale tak juz musi byc, po to jest :)
Nie ma problemu - JEST FUN i adrenalina, ale to trzeba ćwiczyć na placach.
Przy niskich obrotach auto się zachowuje jak każde inne.
EMWU is dead
s14

zapomnieliscie chyba dodac, ze na zimowkach i felgach stalowych, bo mi na 16" i letnich oponach, jakos nie sprawialo frajdy jezdzenie po sniegu...
Awatar użytkownika
Karrlos
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1402
Rejestracja: pn 26 sty, 2004 22:22
Lokalizacja: Gdańsk

Myślałem że to norma - jak sama nazwa wskazuje - zima zimówki :D
Na letnich to jest pełna porażka, każde dodanie gazu powoduje uślizg.
EMWU is dead
Awatar użytkownika
rysm
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: ndz 29 sty, 2006 14:40
Lokalizacja: WF
Kontakt:

niwestety moj testowy i przyszly samochodzik (kwestia mysle tygodnia zeby dograc szczegoly:)) mial letnie laczki a w sobote byla marn pogoda a dwa automatem jest troszke inaczej
Awatar użytkownika
zgooras
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: ndz 06 lis, 2005 19:46
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

s14a, wady wg mnie:

- gowniane osiagi 0-100kph /jak na takie parametry/
- fabryczny IC to jakies nieporozumienie - dlaczego nie ma go z przodu??
- fotele do dupy
- brak regulacji kierownicy w plaszczyznie przod-tyl
- regulacja nawiewu jest bez sensu - brak plynnej regulacji na co ma wiac
- brak temp. oleju - a uwazam ze powinna byc
- regulacja lusterek oraz halogeny zlokalizowane w mozliwie najglupszym miejscu
- przez wielkie plastiki z kazdej strony w tym aucie jest po prostu ciasno
- bezsensownie dlugi 1 i 2 bieg
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”