swap CA->SR s13

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

jest opisane ze opornik 33k ohm najlepiej pasuje ;)
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

opornik 10k
tez mam goscia ktory usuwa natsa z kompa
elozord
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: pn 25 paź, 2010 09:46
Lokalizacja: dupa
Kontakt:

Dobra nissan odpalony, nie wiem jak z natsem jeszcze ale myślę że będzie działać. Mam kompa z s14a z natsem więc polutowałem jak tam w pdfie i zobaczymy co z tego będzie. Dzięki wszysktim :)) Zwłaszcza użytkownikowi mack1 z nt który mi pomógł to ogarnąć :D

brakuje mi tylko 2 przekaźników takich niebieskich przy kompie ma ktoś może na zbyciu żeby wysłać na zaraz ?:P Ewentualnie jak ktoś ma fotki tych przekaźników co tam na nich jest to może bym dobrał z innego auta
Ostatnio zmieniony pn 16 kwie, 2012 07:32 przez elozord, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
ES13kouki
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: czw 20 paź, 2011 19:35
Lokalizacja: Monster/Białystok

Siedze wlasnie i staram sie przerobic wiazke , ale nieznalazlem do ktorego pina lub kostki podpiac pare kabelkow pod SR-a redtop

pin 47 Check connector
32 check engine light
33 check connector
17 injector pulse duty outpunt
56 automatic control unit

moze ktos wie gdzie to podpiac?
Awatar użytkownika
ES13kouki
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: czw 20 paź, 2011 19:35
Lokalizacja: Monster/Białystok

panowie jezeli zrobie jak na zdjeciu to dolna wiazka ktora idzie do rozrusznika itd zostaje od ca ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e6 ... f7279.html
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

najpierw pokaz na podstawie jakich informacji robisz swapa,pozniej czy miales CA czy KA
elozord
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 108
Rejestracja: pn 25 paź, 2010 09:46
Lokalizacja: dupa
Kontakt:

jeśli było w aucie CA to zostawiaj wiązkę zasilającą z CA, musisz tylko rozpiłować oczko na alternator i wymienić czujnik prędkości w skrzyni na ten z CA ale to i tak musiał byś zrobić i wtedy pasuje p&p :P
Awatar użytkownika
ES13kouki
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: czw 20 paź, 2011 19:35
Lokalizacja: Monster/Białystok

na podstawie tego http://www.frsport.com/SR20DET-Swap-Eng ... _t_26.html

Ca bylo wczesniej
Awatar użytkownika
kamilp1908
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1433
Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
Lokalizacja: Płock/Warszawa
Kontakt:

Tylko to jest instrukcja dla wiązki z KA, a nie CA.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować :D
Awatar użytkownika
ES13kouki
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 68
Rejestracja: czw 20 paź, 2011 19:35
Lokalizacja: Monster/Białystok

wiem

kierowalem sie tym , ale nie robilem jak na fotkach.
BANZAJ
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 43
Rejestracja: czw 10 maja, 2012 10:36
Lokalizacja: Stanisławice

podepne sie pod temat ale troche z innej beczki...a mianowicie rozchodzi sie o wymiane czy tez nie lancucha rozrzadu w SR...jaki,kiedy ew.co jakie przebiegi sie go wymienia
mozna popatrzec alnie nie dotykac
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

Macie cos zamiast Pascalka ? Niestety strona "niedostepna" :(
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

Banzaj a dzwoni Ci lancuch, ma luz czy co? Nie wiem jak w sr ale normalnie np w bmw lancuchy wytrzymuja 500 000 km.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”