swap CA->SR s13
Moderator: Moderator
jest opisane ze opornik 33k ohm najlepiej pasuje
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
opornik 10k
tez mam goscia ktory usuwa natsa z kompa
tez mam goscia ktory usuwa natsa z kompa
Dobra nissan odpalony, nie wiem jak z natsem jeszcze ale myślę że będzie działać. Mam kompa z s14a z natsem więc polutowałem jak tam w pdfie i zobaczymy co z tego będzie. Dzięki wszysktim Zwłaszcza użytkownikowi mack1 z nt który mi pomógł to ogarnąć
brakuje mi tylko 2 przekaźników takich niebieskich przy kompie ma ktoś może na zbyciu żeby wysłać na zaraz ?:P Ewentualnie jak ktoś ma fotki tych przekaźników co tam na nich jest to może bym dobrał z innego auta
brakuje mi tylko 2 przekaźników takich niebieskich przy kompie ma ktoś może na zbyciu żeby wysłać na zaraz ?:P Ewentualnie jak ktoś ma fotki tych przekaźników co tam na nich jest to może bym dobrał z innego auta
Ostatnio zmieniony pn 16 kwie, 2012 07:32 przez elozord, łącznie zmieniany 2 razy.
Siedze wlasnie i staram sie przerobic wiazke , ale nieznalazlem do ktorego pina lub kostki podpiac pare kabelkow pod SR-a redtop
pin 47 Check connector
32 check engine light
33 check connector
17 injector pulse duty outpunt
56 automatic control unit
moze ktos wie gdzie to podpiac?
pin 47 Check connector
32 check engine light
33 check connector
17 injector pulse duty outpunt
56 automatic control unit
moze ktos wie gdzie to podpiac?
panowie jezeli zrobie jak na zdjeciu to dolna wiazka ktora idzie do rozrusznika itd zostaje od ca ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e6 ... f7279.html
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
najpierw pokaz na podstawie jakich informacji robisz swapa,pozniej czy miales CA czy KA
jeśli było w aucie CA to zostawiaj wiązkę zasilającą z CA, musisz tylko rozpiłować oczko na alternator i wymienić czujnik prędkości w skrzyni na ten z CA ale to i tak musiał byś zrobić i wtedy pasuje p&p
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Tylko to jest instrukcja dla wiązki z KA, a nie CA.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 43
- Rejestracja: czw 10 maja, 2012 10:36
- Lokalizacja: Stanisławice
podepne sie pod temat ale troche z innej beczki...a mianowicie rozchodzi sie o wymiane czy tez nie lancucha rozrzadu w SR...jaki,kiedy ew.co jakie przebiegi sie go wymienia
mozna popatrzec alnie nie dotykac