Przychylam sie do stwierdzenia Binia ze tak naprawde silnika z saaba jeszcze nikt z nas nie przetestowal,bo to ze jest pancerny i znosi duze doladowania w seri w wyscigach na cwiartke czy jezdzeniu po miescie to sprawdzilo wielu,ale czy wytrzyma caly dzien lupania po odcinie?
Co do silnikow to tak jak piszecie te starsze sa pancerniejsze,kompy sa zajebiste bo sa w pelni programowalne.
zwykle 2.0 t ma małe dmuchadlo(jakiegos garetta) ktore starczy do jakis 220koni.
to z 2.3 podobno do okolic 300,roznily sie tam jeszce wtryskami,wersjami aero itp itp.
Co do ich zajebistosci to lubi sobie czasem strzelic czujnik polozenia wału i fura stoi,potrafi tez szwankowac cekwa(ktora jest jedna na 4 garki i kosztuje sporo) a i kilka sztuk z stukajaca panewa tez sie znajdzie.
pozatym ciezszy,trzeba rzezbic z skrzynia sprzeglem itp itp.
pytanie jaka moc chcecie osiagnac?
jezeli do tych 300koni to nie ma sensu zamieniac CA na to,bo dobre CA tez da rade.jezeli sporo powyzej 300koni to w 2.3t bedziecie mieli laga wiec lepiej z cała ta rzezba z skrzynia/sprzeglem itp lepiej pojsc w jakis inny bardziej rozwojowy silnik(rb,jz,jz wolnossak,jakies tanie v8,)
s13 a silnik saab-a 2.3t
Moderator: Moderator
ja jeszcze dodam od siebie ze skrzynia z omegi ok, ale tak jak pisalem wczesniej skrzynie opla wytrzymuja tyle ile maja w oznaczenie czyli uzyjecie skrzyni f25 to jak ogarnie 400nm bedzie cud .a i tak nie wierze ze to wytrzyma dluzej niz 2 dni , droga sprawa to jezeli ktos uwaza ze nadmucha mu cisnienia zmieni wtryski i bedzie 400km to jest w duzym bledzie w takim stagu zostaje praktycznie goly slupek . glowica b235 ,walki wylatuja, kanaly do powiekszenia , sprezynki do wymiany pasuja z sra ,itd wiec jak by nie liczyc 15 kola robiac samemu tylko fajnie ,bo sie stroi na ori kompie ten z czerwona kaseta zaplonowa
czesci do s13 tanio
- milosz123123
- Stały gość
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
- Lokalizacja: stg
Znajomy ma sierre do driftu i wpakował w niej silnik od saaba 2,3turbo i powiem że ładnie idzie i znosi to
Wszystkie części do s13...
- milosz123123
- Stały gość
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz 27 wrz, 2009 10:20
- Lokalizacja: stg
a tak to chodzi sobie http://www.youtube.com/watch?v=6Fgw9unOdAY&feature=plcp
Wszystkie części do s13...
jak mam robic taka zezbe to wole na prawde kupic ori silnik z s4 ze skrzynia 2,7 bit wywalic przod i to powinno pojezdzic a cenowo zestaw jak za sra , mam gdzies fotke bo przymierzalem ,to nawet bi turbo do s13 sie miesci, tylko silnik do samej grodzi trzeba cofnac , a potencjal wiekszy niz 1jz ,bo byly projekty katowane dlugo o mocy ponad 600km
czesci do s13 tanio
Zaryzykuję otrzymanie odznaki złotej łopaty i odkopię temat
Minęło trochę czasu, ktoś żenił szweda do s13? A może wiecie coś więcej o takim projekcie, widzieliście? Słyszeliście o przybliżonych kosztach? Sam zastanawiam się nad b204 i zbieram opinię na ten temat.
Minęło trochę czasu, ktoś żenił szweda do s13? A może wiecie coś więcej o takim projekcie, widzieliście? Słyszeliście o przybliżonych kosztach? Sam zastanawiam się nad b204 i zbieram opinię na ten temat.