Jeśli nie planujesz +600HP to kuc nie ma co .
A co do stukowego to tak jak mówiłem, w teorii wykryje Ci go czujnik i zmniejszy boosta i chyba zaplon też cofnie. Do tego oczywiście wywali błąd i puki go nie usuniesz auto nie będzie normalnie śmigać.
ile km na seri 300zx z32tt
Moderator: Moderator
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Ja planuje cos ok 550km, oczywiscie na gt-28, a czytałem cos, że niby juz przy 500km klekaja ta silniki, w innym zródle pisza, że niby 700 bez kucia znosza, wiadomo dużo zależy od tunera i przebiegu mocy, no ale 600+ to juz bym się bał łupac na serii.
To nie łup, jak sie obawiasz to zakuj bo pozniej powiesz ze "a na TK mówili ze da rade a umnie na 450 wyszła korba bokiem..."
Wszystko zalezy od stanu aktualnego silnika, eksploatacji i strojenia
Wszystko zalezy od stanu aktualnego silnika, eksploatacji i strojenia
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Ja tam bede sie staral do 600KM na seri dojsc, jak sie cos wysra to kupie kolejny silnik, wychodzi taniej niz jakies kucie . Jak sie bawic to sie bawic
Ostatnio zmieniony wt 16 paź, 2012 20:26 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
tak jak mowisz
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
hmm nie wiem gdzie Ty to wyczytales ale zmien fora ktore czytasz .
Chyba 80% uzytkownikow ZXa w UK wali minimum 1bar nawet na calkowicie stockowych silnikach i jezdza tak cho cho i troszeczke i nic sie nie dzieje, tym bardziej z uszczelka pod glowica ktora ma opinie bardzo dobrej.
Nie wspomne juz ile jest ZXow z mocami po +500KM na kołach, bez zakutych silnikow.
http://www.youtube.com/watch?v=3hORu2FzEnI - z tego co wiem nigdy nic mu sie nie stalo z tym silnikiem.
Zreszta kazdy zrobi jak bedzie chcial, wkoncu to jego auto i jego ryzyko .
Chyba 80% uzytkownikow ZXa w UK wali minimum 1bar nawet na calkowicie stockowych silnikach i jezdza tak cho cho i troszeczke i nic sie nie dzieje, tym bardziej z uszczelka pod glowica ktora ma opinie bardzo dobrej.
Nie wspomne juz ile jest ZXow z mocami po +500KM na kołach, bez zakutych silnikow.
http://www.youtube.com/watch?v=3hORu2FzEnI - z tego co wiem nigdy nic mu sie nie stalo z tym silnikiem.
Zreszta kazdy zrobi jak bedzie chcial, wkoncu to jego auto i jego ryzyko .
Ostatnio zmieniony sob 20 paź, 2012 13:53 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Wiesz.... z każdego silnika można wyciągnąc takie moce ale pytanie ile to pojeździ bez awarii i jaki zrobisz przebieg. Jak ktoś ma kase to może sobie robic remonty czy wymiany motoru co 2 lata.
Ostatnio zmieniony pt 03 sty, 2014 17:04 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
No nic, jak dobrze pojdzie to w nowym roku bedziesz mial info z pierwszej reki (odemnie ) jak sie sprawuje seryjny silnik na +500KM (licze na ~600KM) . Mam nadzieje ze po 2mcach nie bede pisal ze go szlag trafil
Ostatnio zmieniony ndz 21 paź, 2012 11:08 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
No życze Ci jak najlepszych efektów i bezawaryjnej pracy przy 500 KM
Ogólnie jak masz silnik wyjęty to ja bym najpierw dał uszczelki mocniejsze metalowe ,a nie jak seryjne z dykty . Najlepiej to niech się wypowiedzą Ci z większym doświadczeniem w tym modelu .
Ogólnie jak masz silnik wyjęty to ja bym najpierw dał uszczelki mocniejsze metalowe ,a nie jak seryjne z dykty . Najlepiej to niech się wypowiedzą Ci z większym doświadczeniem w tym modelu .
Ostatnio zmieniony ndz 21 paź, 2012 13:04 przez SZAFA, łącznie zmieniany 2 razy.
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
Ryzyk fizyk . Zobaczymy, jak wywali uszczelke szybko to bedzie wiadomo ze dupa zbita i bez lepszej uszczelki nie ma co szalec z doładowaniem, wtedy kupie jakiegos cometica czy tam cosworta (o ile maja do vg30dett).
A jak nie wywali to zostanie sie cieszyc i wiedza dla innych
A jak nie wywali to zostanie sie cieszyc i wiedza dla innych
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Jak wywali uszczelke specyficznie ze woda poleci do komory spalania to własnie tak sie może staćSZAFA pisze: U mnie jeden VG30dett leży bo korba poszła na seryjnym doładowaniu i w automacie nie wiadomo z jakich przyczyn ,panewki nie zatarte , rozrząd nie spadł ,zawory całe .
- rusek300zx
- Stary Wyjadacz
- Posty: 693
- Rejestracja: sob 21 cze, 2008 15:10
- Lokalizacja: Zielona Gora
- Kontakt:
Szafa masz chyba pecha do vg bo sa dowody u niejednego ziomka z angly czy ze stanow jak na seryjnej ale ori uszczelce maja po 700 i dmuchaja ostro i co i nic sie nie dzieje
pany ,śmigam ostatnio na 0,85 bara , łądnie trzyma ciśnienie , furka zapier...
tylko martwi mnie zapach spalin , taki trochę dziwny ,czuć w kabinie. Czuć to tylko przy ostrzejszej jeździe na wysokim boost. Czy to może być ,że mieszanka nie ta albo paliwo za niski oktan ? bo śmigam na 95 .
Mój znajomy jak jeździł suprą na 1 bar. to podobny był smród spalin .
U mnie nic złego się nie dzieje , nie szarpie i nie ma lokomotywy za autem nawet jak zmienia biegi to nie puszcza chmur.
tylko martwi mnie zapach spalin , taki trochę dziwny ,czuć w kabinie. Czuć to tylko przy ostrzejszej jeździe na wysokim boost. Czy to może być ,że mieszanka nie ta albo paliwo za niski oktan ? bo śmigam na 95 .
Mój znajomy jak jeździł suprą na 1 bar. to podobny był smród spalin .
U mnie nic złego się nie dzieje , nie szarpie i nie ma lokomotywy za autem nawet jak zmienia biegi to nie puszcza chmur.
Ostatnio zmieniony pt 08 mar, 2013 12:14 przez SZAFA, łącznie zmieniany 1 raz.