Nissan 200sx problem z... ze wszystkim :(

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

poprostu kolejna osoba myslala ze kupi auto sportowe z turbo w gazie za 2tys zł i bedzie to cud malina cukiereczek majacy 300KM i palacy 8 litrow gazu :lol:
TM200sxs13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: pn 28 maja, 2012 14:39
Lokalizacja: Mogilno

nie jest tak zle jak piszesz (opis jakiegoś twojego koszmaru). Mam instalację europegas z komputerem oscar-n tylko reduktor trzeba by zmienić, bo nie ma do tego zestawów naprawczych.pompa paliwa jest ok bo jak pisałem a chyba nie czytałeś dokładnie na benzynie mogę ciągnąć do końca zakresu.Kłopot jest tylko z tym turbo które padło i nie chce się ponieść :D
200sx, s13, ca18det
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

jak na postoju masz -0.8b i w miarę dokładny ten wskaźnik to akurat jest plus dla silnika..

skoro reduktor Ci nie wydala. to i pewnie zamontowali słabe wtryski. Czerwone valteki? :P będziesz zmieniał reduktor to od razu wstaw jakieś lepsze...
pompe paliwa też warto byłoby wymienić. Turbo albo regeneracja albo wymienić. 10l gazu to jest zdecydowanie za ubogo...
Poszukuję...
TM200sxs13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: pn 28 maja, 2012 14:39
Lokalizacja: Mogilno

no nie wiem nie znam się.Zawsze mi tyle palił i myślałem że tyle jest ok.Dziwne to było od zawsze bo benzyny też mi tyle wciągnie a gazu zawsze więcej powinien brać.A turbo właśnie szukam ale ciężko t25 dostać :P częściej t28 ale to zaraz dobrego tysia trzeba dać za taką turbinę.Ciężkie życie za najniższą krajową :D Jakby ktoś miał t25 to pisać na pw.A tak z ciekawości to warto regenerować te turbiny?
200sx, s13, ca18det
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

dobry gazownik to klucz do sukcesu , ale takiego to ze swieca w internecie szukac ... .
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
juris
Stały gość
Stały gość
Posty: 396
Rejestracja: ndz 26 wrz, 2010 07:45
Lokalizacja: Warszawa

Hlip... :? ...czytając to aż łezka kręci się w oku... wracają wspomnienia... to już 2 lata trwa ta przygoda.... <hlip> <HLIPPPPPPP>

Tak jak chłopaki piszą zacznij od wymiany pompy paliwa, wrzuć zimniejsze świece od s14 z mniejszą przerwą, wywal gaz, i wtedy zobacz czy turbo pompuje.

Moj Czarny Króliczek pali 17L na 100km przy normalnej jeździe po mieście i raczej to się nie zmieni.

Koniki pod maską trzeba czymś karmić bo o suchym pysku padną!!!!
Tomek89
Postojebca
Postojebca
Posty: 1608
Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
Kontakt:

Widzę że powiedzmy moje okolice, w polu rażenia jest jeszcze cypher47 i siwy1210
jak potrzebne części na sprawdzenie pisz do mnie na pw/gg(w profilu) coś się załatwi/zorganizuje :)
Rice is nice
Obrazek
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

jest tez inne wyjscie, gaz sobie ustawiasz na spokojna oszczedna jazde i NIE JEZDZISZ na nim szybko ani nie krecisz choc by nie wiadomo co sie stalo, a do szalnstw masz benzyne :) .
Ja w swojej starej celice jak mialem gaz (ktory zreszta wywalilem po 2mcach uzywania) postanowilem ze ustawie dobrze gaz, zeby miec osiagi i wogole cud swiata :P . Kupilem jakis wielki parownik, BLOSa i wystroilem to wszystko jakos ok. Wszystko bylo cacy, praktycznie zero roznicy niz na benzynie, szkoda tylko ze palila mi okolo 18 litrow gazu :D . A to nie byla celica z turbo :P .
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Dokładnie tak! Też myslałem żeby na identycznej zasadzie zmaontować gaz do mojego, eż na blosie, tylko zastanwiam się czy lepeij blosa przed turbo i zwykły reduktor czy reduktor z kompensacją i blos za IC. Chodzi mi głównie o to gdzię będzie on tworzył mniejszą restrykcję, ale cos mi się widzi że za ic(to miejsce montażu też ma inne zalety) bo wtedy jest już powietrze sprężone więc przez wąskie gardło przejdzie go więcej... no i nie bede miał bomby w postaci icka wypelnionego gazem...

Autorze po czym wnosisz że turbo jest padnięte? kopci jak parowóz? bo te że puszcza bąka to nie znaczy że już trzeba ją wywalać, taka turbina potrafi długo jeszcze hulać...

Pompa paliwa to pierwsza rzecz którą się wymienia w 200sx-jeśli jest seryjne to na 100% jest padnięta, a jeśłi nie seryjna to mozże ktoś włożył kiespką(czyt. taką która ma za małą wydajność przy potrzebnym da CA ciśneiniu paliwa). 200sx jest bardzo wrażliwy na problemy z pompą bo ma dosyć wysokie ciśnienie paliwa.

Ustaw koneicznie zpałon, i wyczyść przepłwomierz benzyną ekstrakcyjną. To sa totalne podstawy po kupnie s13... naprawdę czytaj te teamaty na tym forum bo jest pełno takich dupereli które mogą wywołać poważną awarię! Np masz zepsuta lamde i nadmiar paliwa? pożegnaj się z panewkami... Ciekawe nie? gdzie lambda a gdzie panewki? czytaj to się dowiesz, jest tego pełno i nikt nie będzie po raz enty wypisywłą wszystkeigo od podstaw.

Chodzi o to że CA jest bardzo czuły na zepsuty/rozregulowany osprzęt i pozornie błacha sprawa potrafi spowodować porządną awarię typu spłynięcie tłoka czy panewke... Dlatego tak Cię zachęcam do czytania tematów i nabywania spójnej wiedzy, bo co z tego że naprawisz jedno, będzie Ci się wydawać ze jest w porządku i jeżdząc zabijesz sobie silnik.

Świece nei wiem czemu koelga proponuje od s14... dedykowane do s13 o stopeiń zimniejsze to NGK BCPR7ES-11, zdają egazmin nawet przy większych mocach a sa tanie jak barszcz-polecam!

A z turbiną zobacz wogole czy masz gruszkę WG podpiętą po klapke WG bo skoro nie ma wogole boosta to może ktoś to odpiął żeby taniej sie jeździło albo zeby nie przerywało na padającej pompie....

Do moderatora: sorry, faktycznie mocno przesadziłem, często pisze na forach gdzie sie nei zwraca na to uwagi, a na TK dawno nie pisywałem i musze się przestawić... :x
Ostatnio zmieniony pn 12 lis, 2012 22:58 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
artoor200sx
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 804
Rejestracja: pt 11 wrz, 2009 10:39
Lokalizacja: ZKL Gąskowo ;)

PiotrekŁDZ, pytanie za 100 turbocasch ;)

" przepustnice " w blosie otwiera podcisnienie . Skad je wezmiesz jak silnik wejdzie na boost ?? jesli chcesz sie podpiac z tym przed turbo , a masz jakis stozek , to czy nie bedzie za male na sterowanie blosem ??

a wogole to nie lepiej sekwencje ??
...:: Gdy Ci smutno jest ogromnie , kup pół litra przyjedz do mnie ::...
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

PiotrekŁDZ, Moim zdaniem sekwencja choć drooższa to lepsza od zwykłej z blosem.
Dobry sterownik dobre wtryski i reduktor dadza rade. Jak wystroisz najlepiej z szerokopasmówka na jakiejs chamowni powinno to trybic długo.
A tak a propo gazu widzial ktoś już gaz w sr20det? :twisted:
Ostatnio zmieniony pn 12 lis, 2012 23:05 przez djlasior, łącznie zmieniany 1 raz.
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Przed turbo zdaje egazmin na 100%-działa identycznie jak w NA-minusem jest gorsza reakcja na gaz i ciek wypełniony wybuchową mieszanką. Można faktycznie dac kawłąek rury między filtrem/stożkiem a blosem zeby miało gdzie się wytworzyć podciśnienie.

Drugie rozwiązanie, czyli za ickeim na pierwszy rzut oka nie powinno działać z tego względu o którym wspominasz. Jednak podobno działa i przepustnica Blosa sie otwiera-wydaje mi się że otwiera ja poprostu przepływ powietrza + to że jak podciśneinie będzie brane z końca kol. ssącego to powinna być neiwielka różnica ciśnienia względem dolotu-wystarczy że uniesie trochę klape a potem przepływ powietrza zrobi reszte. Albo własnie podpiąć podciśnienie przed turbo-mogło by to działać...

To jest teoria, jak to się sprawdzi w praktyce bardzo chce się dowiedzieć! Dlatego własnie blos+to że przerzuce sobie po najniższej lini oporu instalkę z mojej astry i nie będę musiał się bawić z elektryką, wtryskami itd...

Sekwencja jasne że lepsza, ale żeby to faktycznie działało przy booście przy dużych mocach to trzeba naprawdę sporo wyłożyć na sam sprzęt i się z tym pobawić, a zakładać sekwencje tylko do wolnej jazdy? imo bezsensu-łatwiej blosa....

Do SR identyczna sytuacja-da się porządnie zrobić bez problemu ale są dwa warunki:
-drogie podzespoły
-ogarnięty stroiciel
Ostatnio zmieniony pn 12 lis, 2012 23:11 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
djlasior
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 168
Rejestracja: pt 23 lip, 2010 18:04
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Zastanawiałem sie czy nie wrzucic ale czy zas z 2 strony nie szkoda silnika ? Zawsze to taniej na paliwo. Tylko ja nie wiem czy jeden reduktor da rade moze go zamrozic.
Na sekwencji w ca troche sie bawiłem i powiem ze jak sprawdzałem jaki komp by dal rade idealnie wystroić to znalazłem taki stage 4 plus ma on ustawienia po obrotach a tagrze można ustawić go tak ze by wchodzeniu na boost beda wtryski podlewały. Tak ze dobre rozwiazanie.
Masz racje jak juz zakladać to wszystko z wysokiej pulki moze nie wysokiej tylko z bardzo dużym zapasem ja chciałem własnie mieć gaz ale wyszło na to ze go wyjąłem.
Co do 95 za 6 zl to juz przesada ja pamietam czasy co byna była po prawie 3 zeta i do motorynki sie lalo za 20 pełen bak :lol:
Ostatnio zmieniony pn 12 lis, 2012 23:24 przez djlasior, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

tak po prawdzie to koszt założenia sekwencji a dobrej sekwencji nie jest aż tak znacząco różniący się... inna sprawa jak wsadzą Ci badziewie i chcesz to zmieniać, to tak jak byś drugą instalacje zakładał.
Poszukuję...
PiotrekŁDZ
Prime Druciarz
Posty: 1598
Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
Lokalizacja: Łódź

Stary absolutnie nie ma opcji że szkoda silnik! Szodka to portfela jak się tankuje jakeiś gówniane 95 po prawie 6zł :?

Dobre podzespoły, łeb co to ogranie i gwarantuje Ci że jeszcze więcej z silnika wyciągniesz bo będziesz mógł zapłon podkręcić na lpg :D

Albo zrób tak jak ja zamierzam i zainstaluj tanią istalację do wolnej jazdy-moim zdaniem to jest najlepsza opcja do nismo bo tym autem nei robi się takich przebiegów żeby droga instalacja się zwróciła-no chbya ze ktoś jeździ s13 w długie trasy i do każdego wyprzedzania miałby przełączać i spalać wache to bez sensu-tu się opłaca dobra sekwencja...

Saqu-zależy co u kogo siedzi, ale jak jest totalne badziewie że nic się z tego dobrego nei zrobi to najlepiej to spylić i poszukac czegoś lepszego.
Nie zgodze się że jest mała różnica w cenach, z tego co się wstepnie dowiadywałem to tania sekwencja do r4 może być już za 1500-1800, a taka na wypasie 2800-3000, więc prawie 2x więcej....
Ostatnio zmieniony pn 12 lis, 2012 23:24 przez PiotrekŁDZ, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”