nissan s14 pomocy

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

witam. kupilem s14 po dzwonie .... brakuje mi tu kilku zeczy przydala by sie pomoc w ogarnicu. po odpalenie trzyma jakies 2000 obrotow ale moze jak sie rozgrzeje to spadna. jak bede juz mial chlodnice to sprawdze. jak ktos wie co gdzie ma isc i czego mi brakuje niech pisze. w przyszlym tygodniu bede zamawiac czesci i biore sie za skladanie. w s13 jest tak pucha co wezyki do niej ida w tym modelu tez tak jest ?

Obrazek


zdjecie 1
2 -ten wezyk idzie od turbiny tylko gdzie ?

Obrazek

zdjecie 2

Obrazek

zdjecie 3

Obrazek

zdjecie 4

Obrazek

zdjecie 5
to jest pod kolektorem ssacym pod przepustnica
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob 30 mar, 2013 17:15 przez szcz3sny, łącznie zmieniany 3 razy.
Qui peut me stopper
Awatar użytkownika
tomekzulek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Kolego manual od S14 i tam są wszystkie podciśnienia rozrysowane :)
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

zdjecie pierwsze.
zarowno 1 jak i 2 wchodzily do zaworka sterujacego doladowaniem.
jesli go juz nie masz to 1 zostaje zaslepione a 2 wpinasz w podcisnienie z kolektora ssacego(mozna przez mbc)

zdjecie 2
podcisnienie -mozna podlaczyc wskaznik,badz podprowadzic do 2 z zdjecia pierwszego.
badz zaslepic

zdjecie 3
carbon carnister czy jak tam to sie zwie-zostawiasz zaslepione.

zdjecie 4
podlaczasz podcisnienie

zdjecie 5
albo podcisnienie albo wyjscie na filtr weglowy-sprawdz czy zasysa.
jesli nie to zaslep
jesli zasysa to albo wepnij w krociec z zdjecia 4 albo zaslep
Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

ok dzieki. jak tylko bedzie chlodnica to bede podlaczal i sprawdzal wszystko.
Qui peut me stopper
Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

witam ponownie. auto już mam poskładane ale mam mały problem. jak przyspieszam to coś brzęczy i nie wiem co to jest. nie mam nic luźno latającego bo wszystko już sprawdzielem ze 3 razy. czy to możne być coś nie tak z wastgate. poprzedni właściciel wywali i pozmieniał dużo rzeczy i może czegos brakuje. w serwisowce znalazłem coś takiego jak westgate valve control i u mnie tego nie ma. mam tez 2 wolne wtyczki nie wiem do czego one są.

tak to słychać podczas jazdy około 4tys

http://www.youtube.com/watch?v=bfSt_G__-aw



http://www.youtube.com/watch?v=RUpsKJCSB2s

http://www.youtube.com/watch?v=ylXdBt3mPMQ

na niebiesko zaznaczyłem jak mam podłączone, a co poskreślane to nie mam.
Obrazek

a to te wtyczki to jest od strony trurbo na kielichu
Obrazek


to jest pod silnikiem od strony turbo
Obrazek
Ostatnio zmieniony czw 05 wrz, 2013 18:32 przez szcz3sny, łącznie zmieniany 1 raz.
Qui peut me stopper
Awatar użytkownika
hiszpan
Stały gość
Stały gość
Posty: 250
Rejestracja: czw 18 sie, 2011 06:36
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Siemka westgate valve control czyli oryginalny kontroler doladowania:) i ta pierwsza wtyczka jest od niego. ja zamiast tego mam zalozone MBC zeby samemu regulowac w jakims stopniu cisnienie doladowania. Wydaje mi sie ze skoro nie masz MBC ani EBC to powinienes miec to podlaczone. Ta druga niestety nie kojaze od czego jest:/ Sory za brak pl znakow ale cos mi komp nie trybi. Co do filmikow to nie slysze zeby turbo chodzilo jakos wyraznie albo mi sie wydaje:) Poprawcie mnie jesli sie myle ale cos nie tak z podcisnieniami od WG i IC przez brak seryjnego zaworu.
Części mechaniczne SR20DET + osprzęt...
kontakt: 783693864
Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

no tez tak mi się własnie wydaje ze coś ze sterowaniem jest nie tak. ja to słyszę tak jak by się coś nie mogło zdecydować czy ma działać czy nie :D . niedługo będę zamawiał trochę gratów do mojego nissana miedzy innymi MBC. może wcześniej było mbc a koleś jak rozbił to wyciągnął a teraz muszę kombinować czego tu jeszcze brakuje.




update
założyłem MBC ale coś chyba jest nie tak bo czy mam skręcone na min czy na max to turbo dmucha 1bar przy 7000rpm według zegara auto gauge. przy jakich obrotach turbo powinno zaczynać pompować? u mnie gdzieś miedzy 4000 - 5000 zaczyna sie dopiero cos dziac. jutro będę chyba ściągał wszystkie przewody od ic i turbo i posprawdzam wszystko.

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt 10 wrz, 2013 19:29 przez szcz3sny, łącznie zmieniany 1 raz.
Qui peut me stopper
Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

uszczelniałem dzisiaj układ wydechowy bo jedna złączka puszczała i znalazłem przyczynę tego brzęczenia .... były właściciel nie dokręcił wszystkich śrub od mocowania turbo do kolektora i tam uciekało ciśnienie ..... po prostu mnie to rozłożyło jak to zobaczyłem. podłączyłem tez turbo sensor czy jak to tam się nazywa i teraz turbo zaczyna dmuchać miedzy 3 - 4 tys i MBC zaczęło działać. jak narazie problemow brak. dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony czw 19 wrz, 2013 13:35 przez szcz3sny, łącznie zmieniany 2 razy.
Qui peut me stopper
michu6
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: śr 23 paź, 2013 14:58
Lokalizacja: Grudziądz

i co już problem został do konca rozwiązany? wszystko ok?
Awatar użytkownika
szcz3sny
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 20
Rejestracja: wt 17 lut, 2009 17:30
Lokalizacja: Ciechocinek
Kontakt:

no jak narazie mniej więcej wszystko gra ... tylko jak przelot założyłem to zaczął kopcić trochę wiec na wiosnę najprawdopodobniej turbo do wymiany.

a auto jeździ tak

http://www.youtube.com/watch?v=8LBcE0Hvt8U

a tak zjada honde b18 ponoć ponad 200km

http://www.youtube.com/watch?v=qmOF3YDB6C0
Qui peut me stopper
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”