Kupno bez OC - kto płaci zaległe?

Moderator: Moderator

Szalot
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pn 17 gru, 2012 21:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Witam, nie jeździjcie po mnie, że nie o nyskach, ale już nie mam gdzie o tym pisać, bo ciągle podsyłają linki do jakichś tematów, w których każdy mówi co innego i nie idzie się połapać, więc chciałbym się dowiedzieć jak to będzie wyglądało w mojej sytuacji...

Więc mam okazję kupić okazyjnie (przynajmniej tak twierdzę z bratem) kupić maluszka, ale jest problem taki, że oc ostatnio było płacone w 2009r. Pytanie brzmi - kogo będą ścigać za zaległe oc? Czy trzeba odnotować coś w sprawie tego ubezpieczenia w umowie?

Jakby ktoś chciał, a może i będzie wiedział coś więcej na temat tego maluszka to macie link - nie zaszkodzi przy okazji dorzucić :)
http://tablica.pl/oferta/sprzedam-lub-z ... 0;r:6;s:10

PS. W tych sprawach jestem kompletnie zielony, a każdy kogo pytam mówi co innego
Awatar użytkownika
kremat0r
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: śr 31 mar, 2010 07:13
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Za zaległe OC ściga się poprzedniego właściciela. Możne bezproblemowo kupować auto bez OC, tylko musisz ubezpieczyć w ten sam dzień, bo od dnia kupna to Tobie będą naliczać karę.
Nic nie trzeba pisać dodatkowego na umowie.
Szalot
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pn 17 gru, 2012 21:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Dzięki wielkie, czyli jednak nie mam takich głupich kolegów ;)

Sory jeszcze raz, że o maluszku, ale na nyskę jeszcze nie stać ^^
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Ważne byś na umowie kupna-sprzedązy napisał że brak OC w momencie zakupu i tego samego dnia wykup OC na siebie już
Szalot
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pn 17 gru, 2012 21:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Czyli jak to ma wyglądać?