Problem z zamknięciem bagażnika
Moderator: Moderator
Mam mały problem. Nysa mi przymarzła, a potrzebowałem wziąć parę rzeczy z bagażnika. Udało mi się go otworzyć tylko teraz mam problem bo nie chce się zamknąć i nie wiem czemu. Zamek normalnie chodzi ale nie chce złapać. Pomóżcie bo wolałbym mieć Nysę w nocy zamkniętą.
a linka odskoczyła ?
moze zatrzasnąłeś go ręcznie i trzeba go otworzyć z linki i dopiero zamknąć klapą ?
moze zatrzasnąłeś go ręcznie i trzeba go otworzyć z linki i dopiero zamknąć klapą ?
śrubokrętem naciśnij na ten cyngiel co zamyka w zamku i zobacz czy zamek zaskoczy
psiknij też WD40 lub innym czymś smarującym bo może smar w zamku przymarzł i coś się ruszać nie chce
psiknij też WD40 lub innym czymś smarującym bo może smar w zamku przymarzł i coś się ruszać nie chce
Ostatnio zmieniony śr 27 lis, 2013 21:20 przez cinn, łącznie zmieniany 1 raz.
dym z opon leczy astme ;D
lepiej psiknij jakiegoś smaru w spray albo silikon w spray
w każdym bądź razie wd40 to marne rozwiązanie. chwilowe ok, ale za tydzień jego tam już nie będzie
w każdym bądź razie wd40 to marne rozwiązanie. chwilowe ok, ale za tydzień jego tam już nie będzie
Poszukuję...
w obecnych warunkach pogodowych to ja bym ani oleju ani WD tam nie lał bo jak przymrozi to znowu nie otworzysz...
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
WD jest dobrym rozwiązaniem ale tylko na chwile bo jest dobrze penetrujące i żrące i jak dostanie się miedzy ciasno współpracujące elementy to na na początku pomoże ale jak te metale zaczną się utleniać za jego sprawą to zamek zupełnie stanie i wtedy już jest zupełnie nie do ruszenia. Przerabiałem dwa razy taką akcje
WD to przecież olej, podobno z ryb:) Głównym jego zadaniem jest jednak usuwanie wody. Osobiście stosuje w takich sytuacjach olej do maszyn do szycia i strzykawka dozuje w takie miejsca.
turbo dla każdego kierowcy
Dla potomności :
z WIKI
z WIKI
Formuła WD-40 stanowi tajemnicę handlową. Produkt nie został opatentowany, aby uniknąć ujawnienia jego dokładnych składników[2]. Głównymi składnikami WD-40 zgodnie z jego amerykańską kartą charakterystyki są:
50% spirytus mineralny
25% LPG (prawdopodobnie jako środek napędowy; obecnie używany jest dwutlenek węgla aby zmniejszyć palność produktu)
15+% oleje mineralne (lekkie oleje smarujące)
10–% składniki obojętne.
15% to chyba nie jest dobra opcja jako preparat do smarowania nie uważasz ?