P10 Turbo Diesel ! porady

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

:) mam pomysł na wiosnę jako ,że skasowała się pierwsza P10 i byłem zmuszony kupić drugą to S13 idzie w niepamięć ( jak na razie ) to będę budował CD20 + T ! i teraz pytanie bo szukałem wszędzie wszędzie na temat właśnie uturbiania silnika CD20 i wszyscy odradzają ale jeszcze nikt nie robił tego . Wiem ,że w P11 jest uturbiony ale nie jedzie on lepiej a więcej pali nawet ( wiem bo ojciec posiada) , więc czy ktoś gdzieś kiedykolwiek widział robił dotykał CD20 z P10 + Turbo ? i co byście polecali i czy w ogóle nadaje się bo niby silnik ma te same sprężanie co w P11 i to ten sam silnik . CZy robić to na kolektorach z P11 itp ? Chetnie przyjmę każde informacje i hejty :)
Ostatnio zmieniony czw 09 sty, 2014 21:19 przez HaKeN, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

Z tego co wiem to w P10 pompa jest mechaniczna a w P11 już elektroniczna, inna miska (smarowanie turbo) i chyba inna głowica ale podobno można jakoś ją zaadaptować do P10. Jeśli się mylę to poprawcie. Czy warto się bawić to nie wiem, podobno nie jest to takie proste ale kto co lubi ;)
S13 RB25DET

Obrazek
Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

no właśnie mam już CD po lifcie silnik czyli po 94' pompa jest pół-automat i jest troszeczkę zmodzony przez nissana ,że sie tak wyrażę ! głowica czy jest inna ? pierwsze słyszę ale może
Awatar użytkownika
birdhouse
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 63
Rejestracja: ndz 03 lut, 2013 11:28
Lokalizacja: Kraków

Całkowita długość zaworów jest chyba trochę inna (w P10 są bodajże większe) i wysokość głowicy (w P11 jest większa) ale to małe różnice i podobno nie ma z tym problemu żeby przełożyć z P11 do P10.
S13 RB25DET

Obrazek
Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

Tylko właśnie chciałbym się obyć bez zmiany głowicy bo mam 2xCD20 do użytku a CD20T niestety nie i chciałem wykorzystać to co mam i wiadomo inne kolektory i pierdoły ale nie zmieniać pompy ewentualnie przerobić (magik sie znajdzie) czy właśnie głowicy bo jest pancerna a obie maja po tylko ok 300k tyś prawdziwego przebiegu !
Awatar użytkownika
Fer
Stały gość
Stały gość
Posty: 405
Rejestracja: sob 17 lip, 2010 17:54
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

HaKeN pisze:ale nie zmieniać pompy ewentualnie przerobić (magik sie znajdzie)
Zwiększyć dawkę paliwa zwiększysz na pompie na stałe, ale żeby to płynnie wraz z bostem wzrastało to bez zmiany pompy raczej tego nie widzę ...
Awatar użytkownika
HaKeN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 431
Rejestracja: pt 08 mar, 2013 10:06
Lokalizacja: Wronki
Kontakt:

najważniejsze jest czy mogę to uturbić na tej głowicy ? można dołożyć sekcje w pompie a zawór jest sterowany elektrycznie już więc coś by dało rade zrobić ! 300koni to nie ma mieć lecz mam nadzieję na jakieś 100-120kucy myślę może uda się więcej sie okaże tylko czy w ogóle mogę uturbić to i tłoki nie wyjda czy się nie ukręci coś czy zawory nie wyskoczą czy oleju nie zabraknie itp :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”