Ca18det zamiast hydraulików mechanika ??
Moderator: Moderator
Witam czy ktoś z forumowiczów przerabiał przejście w ca z hydraulików na mechanikę i z czego można to podpasowac , proszę o konkrety i z czego można podpasowac .
- MEFisto087
- Redaktor
- Posty: 4108
- Rejestracja: pt 08 paź, 2010 12:29
- Lokalizacja: WM_____
zestawy Tomeia non stop są dostępne, jedyne ca na mechanice które kojarzę posiada Fox
Sucz 200sx S13
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Pickup D22
Parch Patrol Y60<= Sprzedany
Opinie w dziale Giełda
"If it isn’t broken, don’t fix it"
Moje takze na mechanice.
Potrzebujesz same liftery + podkladki o okreslonej grubosci, co masz wymierzyc przed zamowieniem.
Potrzebujesz same liftery + podkladki o okreslonej grubosci, co masz wymierzyc przed zamowieniem.
niby można i pewnie by to działało, ale na pewno nie pracowałaby cicho taka głowica. ogólnie przejscie z hydro na mechnike nie jest takie skomplikowane jak sie wydaje.kownackiD pisze:Airbog, wałki tomei'a nie są niezbędne? Można założyć mechaniczne popychacze z podkładkami do seryjnych wałków?
tak jak napisał Airbog, potrzebujesz liftery (czyli szklanke bez hydro w srodku) i podładki aby to wyregulować. można to na spokojnie ogarnąć samemu w domu przy piwku
jak już byś inwestował w mechanike, warto jednak byłoby dorzucić też mocniejsze sprężynki z talerzykami, a dalej idąc tym tropem ostry wałek aby wykorzystać potencjał tak zbudowanej głowicy
ogolnie sam jestem bardzo ciekawy pracy ca na mechanice i chetnie bym nawet coś takiego komuś poskładał
Ok ok a czy ktoś dopasował z dostępnych na rynku szklanek , do głowicy w ca ?? Bo wydawać kasę na tomie trochę mi szkoda, wolałbym jakieś inne ori z innych marek samochodów dopasować.
Mi gdzieś z tyłu głowy cały czas krąży myśl o przeróbce CA na mechanikę we w miarę ludzkich kosztach i nawet znalazłem "mechaniczną" szklankę która mogłaby posłużyć do CA, ale trzeba by to rozkminić dobrze, ja cały czas nie mogę znaleźć czasu, żeby się za to zabrać
Podzielę się z wami moim dotychczasowym researchem, jeśli ktoś coś wykombinuje przede mną to liczę na info co i jak.
Po prawej szklanka CA, po lewej "mechaniczna" 1UZ. Problemem jest to co widać w środku. trzebaby dorobić dystans który byłby w szklance i "łączył" ją z trzonkiem zaworu, a przy okazji wytrzymałby naprężenia jakie mu zafunduje praca w silniku.
No i jeszcze pytanie co z tym podtoczeniem olejowym dookoła, czy trzebaby je zrobić na szklance UZta, czy jednak nie.
Płytka zaworowa jest u góry.
Tak to wymiary w zasadzie idento.
Podzielę się z wami moim dotychczasowym researchem, jeśli ktoś coś wykombinuje przede mną to liczę na info co i jak.
Po prawej szklanka CA, po lewej "mechaniczna" 1UZ. Problemem jest to co widać w środku. trzebaby dorobić dystans który byłby w szklance i "łączył" ją z trzonkiem zaworu, a przy okazji wytrzymałby naprężenia jakie mu zafunduje praca w silniku.
No i jeszcze pytanie co z tym podtoczeniem olejowym dookoła, czy trzebaby je zrobić na szklance UZta, czy jednak nie.
Płytka zaworowa jest u góry.
Tak to wymiary w zasadzie idento.
S13 CA18DET
JapanizeD
JapanizeD