Witam, mam zamiar kupic pompę walbro 255 za pomocą skepu internetowego.
W ofercie są dwa rodzaje pomp wewnętrznych, ale różnią się one delikatnie ceną
http://sklep.pws.com.pl/index.php?cPath=24_87
Czy ktoś się może orientuje czym jeszcze mogą się różnic ?
Oczywiście daną pompę chcę zamówic wraz z walbro kitem.
Poprosze opinie o sklepie. Pozdrawiam
Pomoc w doborze pompy paliwowej
Moderator: Moderator
W opisie pisze ze wlasciwa jest wersja 342.
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
255lph HP pompa wewnętrzna (341) 384zł
Walbro 255 Hi Press
Wysoko wydajna wewnętrzna pompa paliwa Walbro. Jest to pompa do aut turbo doładowancych do 500KM. Wyście pompy po lewo, wejście po prawo.
Pasuje do Honda, Mazda RX-7, Mitsubishi Eclipse 1990-94 AWD, Toyota Supra, MR2 i innych.
255lph HP pompa wewnętrzna (342) 394zł
Walbro 255 Hi Press
Wysoko wydajna wewnętrzna pompa paliwa Walbro. Jest to pompa do aut turbo doładowancych do 500KM. Wyście pompy po lewo, wejście po lewo.
Pasuje do Nissan 200sx i Mitsubishi EVO i innych.
jak myslisz ktora pasuje ?
POZDRO
Walbro 255 Hi Press
Wysoko wydajna wewnętrzna pompa paliwa Walbro. Jest to pompa do aut turbo doładowancych do 500KM. Wyście pompy po lewo, wejście po prawo.
Pasuje do Honda, Mazda RX-7, Mitsubishi Eclipse 1990-94 AWD, Toyota Supra, MR2 i innych.
255lph HP pompa wewnętrzna (342) 394zł
Walbro 255 Hi Press
Wysoko wydajna wewnętrzna pompa paliwa Walbro. Jest to pompa do aut turbo doładowancych do 500KM. Wyście pompy po lewo, wejście po lewo.
Pasuje do Nissan 200sx i Mitsubishi EVO i innych.
jak myslisz ktora pasuje ?
POZDRO
Co jest napisane na stronie to widzialem, ale chodzi mi o odpowiedz osób które same miały doczynienia z zakładaniem walbro i mają coś sensownego do dodania.
Odnośnie opisu PWSu to jest tam napisane " i innych" , a nie wiem czy koleś obsługujący sklep pisząc swój wyczerpujący opis do czego ma ta pompa pasowac pisał to wg własnego widzimisie, jakiejs wiedzy itp.
Odnośnie opisu PWSu to jest tam napisane " i innych" , a nie wiem czy koleś obsługujący sklep pisząc swój wyczerpujący opis do czego ma ta pompa pasowac pisał to wg własnego widzimisie, jakiejs wiedzy itp.
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
moze i w sklepie napisali ze GS342 ale jakos tak sie sklada ze na zachodzi laduja w 200sx'ach przede wszystkim GS341... i do tego fitting kit 400-766.
Roznica miedzy tymi pompami to umiejscowienie wlotu pompy = ja sadze ze obie bylyby ok...
Roznica miedzy tymi pompami to umiejscowienie wlotu pompy = ja sadze ze obie bylyby ok...
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Czyli jak wezmę tę gs342 lub ewentualnie gs341 wraz z kitem: http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=20406
to powinno pasowac.
Pozdrawiam
to powinno pasowac.
Pozdrawiam
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
powinno choc nie chce Ci tutaj teoretyzowac bo sam chce dopiero Walbro zalozyc. pisalem do PWS 2 razy i jakos narazie nikt nie mial ochoty mi odpowiedzic - chce wiedziec czy kit to rzeczywiscie 400-766 bo wiem ze czesto sprzedawany jest inny jako pasujacy do 200sx a w praktyce nie jest on do konca do naszych autek.
Daj znac ja sie czegos dowiesz bo sam chcialbym juz pompe wpasowac do samochodu ale jak narazie ciezko mi namierzyc ten zestawik montazowy (z potwierdzeniem ze to ten wlasciwy).
pzdr!
Daj znac ja sie czegos dowiesz bo sam chcialbym juz pompe wpasowac do samochodu ale jak narazie ciezko mi namierzyc ten zestawik montazowy (z potwierdzeniem ze to ten wlasciwy).
pzdr!
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Czytając opisy autek na tym forum widzialem że wiele osób ma walbro 255, dlatego nie rozumiem czemu nikt nie może podzielic się doświadczeniami na temat montowania tych pomp. Dziś bym już sobie pompkę zamówił, ale przegrzebałem internet i nic nie mogę sensownego tam znaleśc na ten temat. Którą mam wziąsc 341 czy 342 i czy to dobry filterek
http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=20406 ??
Spece pomocy.
Według slepów internetowych do Ciebie pasuje 342, mojego auta nie ma, ale do s13 (240sx) podobno 341.
http://www.ecutuning.com/showgroup_Fuel ... p+kit.html
http://www.sportcompactonly.com/product ... &l=2&c=104
wszedzie jest tak:
GSS342 (400-954) 200SX 1995-98 Incl. SE-R 255lph-HP
GSS341 (400-766) 240SX 1989-94 255lph-HP
http://sklep.pws.com.pl/product_info.ph ... s_id=20406 ??
Spece pomocy.
Według slepów internetowych do Ciebie pasuje 342, mojego auta nie ma, ale do s13 (240sx) podobno 341.
http://www.ecutuning.com/showgroup_Fuel ... p+kit.html
http://www.sportcompactonly.com/product ... &l=2&c=104
wszedzie jest tak:
GSS342 (400-954) 200SX 1995-98 Incl. SE-R 255lph-HP
GSS341 (400-766) 240SX 1989-94 255lph-HP
Ostatnio zmieniony sob 18 mar, 2006 14:39 przez kamil79, łącznie zmieniany 1 raz.
coraz bardziej zaczynam rozumiec suchara. zadales niby proste pytanie, temat przerobiony przez ponad polowe userow, i jakos dziwnym trafem nikt nie ma pojecia ktora pompe wybrac a w temacie udzielaja sie ludzie ktorzy takowej pompki na oczy nie widzieli.
w poniedzialek ogarne temat i napisze co i jak.
w poniedzialek ogarne temat i napisze co i jak.
[scroll][center]*** ORDYNUSS Team *** member # 000,5/06
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
Jak ja sie przewrócę, to się za swoje przewrócę[/center][/scroll]
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Nie rozumiem dlaczego nie skorzystacie z oferty Jarkowego??? On sprzedaje nówki Wallbro i z pewnością udzieli przy tym wyczerpujących wyjeśnień! No i powinien mieć ciut taniej niż te z ww linków.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
tez juz pisalem tylko ze do niego dostalbym pompe fakt troche taniej ale 190 a nie 255. wiem ze narazie tego nie wykorzystam ale wole wrzucic wydajniejsza jezeli pieniadze podobne.
choc oczywiscie nie wiem czy na 190 sie nie skonczy jak to tak dalej bedzie wygladac
choc oczywiscie nie wiem czy na 190 sie nie skonczy jak to tak dalej bedzie wygladac
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]
Słuchaj sie dalej tunerów, to będziesz w zimę w sandałach chodził.
Pompa ma być GSS-341 czyli wyloty mają być w linii prostej.
Poniżej instrukcja jak to zainstalować:
http://www.jull.co.uk/mods/fuel_pump.html
na koniec zdjęcie samej pompy.
Pompa ma być GSS-341 czyli wyloty mają być w linii prostej.
Poniżej instrukcja jak to zainstalować:
http://www.jull.co.uk/mods/fuel_pump.html
na koniec zdjęcie samej pompy.
Suchar napisałeś że wyloty mają byc w lini prostej, a w linku który podałeś są w ukosie.
Wg PWSu gs342 ma w lini prostej , a gs321 w ukosie, czyli jak w końcu ma byc?
Patrząc na zdięcia coraz bardziej wydaje mi się ze to niema znaczenia, choc mogę się mylic.
Dzięki za odpowiedz pozdro.
Wg PWSu gs342 ma w lini prostej , a gs321 w ukosie, czyli jak w końcu ma byc?
Patrząc na zdięcia coraz bardziej wydaje mi się ze to niema znaczenia, choc mogę się mylic.
Dzięki za odpowiedz pozdro.
- Adams
- Coś już wiem
- Posty: 161
- Rejestracja: śr 21 gru, 2005 13:46
- Lokalizacja: Warszawka [Włochy]
- Kontakt:
341 ma w ukosie 342 w lini prostej, a z tego co widac obie powinny byc ok - bo rownie dobrze mozna przekrecic pompe o 180 stopni zeby dolne mocowanie pasowalo a gora powinna styknac.
tak czy inaczej kupuj 341 bo masz jak na dloni ze pasuje.
pzdr
tak czy inaczej kupuj 341 bo masz jak na dloni ze pasuje.
pzdr
'99 S14a - maszyna do: jarania sprzęgła, plucia ogniem, palenia gumy... jeździć niby też się da :]