blow off plug and play
Moderator: Moderator
lepiej przed intercoolerem bo wtedy nie "marnujesz" jego pracy
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 8
- Rejestracja: śr 30 lis, 2005 11:06
mysle ze blizej turbiny, przy przepustnicy nie polecam.
chyba ze chodzi o efektu dzwiekowe to wtedy montuje sie dalej od turbiny w bardziej otwartym miejscu pod maska.
chyba ze chodzi o efektu dzwiekowe to wtedy montuje sie dalej od turbiny w bardziej otwartym miejscu pod maska.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 13
- Rejestracja: czw 20 sty, 2005 21:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ja jestem zwolennikiem montowania blizej przepustnicy, bo to chodzi o to ze ona sie zamyka i powietrze naciska na nią ,zresztą było to juz pewnie ze 100 razy
Blow-off!!! ...daj upust swojej mocy!!!
www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfek ... 1328464662
www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfek ... 1328464662
Przed przepustnica - chronimy caly uklad+lepiej syczy, bo tam wiecej miejsca.
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
To jest dobre rozwiązanie, ale przy mocno wysilonych silnikach (dużo pompujących, albo mających duże turbiny). Choć ja mam tak u siebie, ale z innych względów...Barni pisze:zawsze mozna zalozyc dwa,jeden przed przepustnica,drugi przy turbinie
bodajrze czikko tak ma
Generalnie BOV'a najlepiej jest mieć między IC a przepustnicą, niż między IC a turbiną, choć ten wariant często wykorzystywany jest przez producentów samochodów, bo to obniża koszta.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
ale po co az dwa BOVy ? Z punktu widzenia np. sciagania na 1/4 to zle ze tak opruzniamy uklad wogole a do cywilnego auta niepakuje sie zazwyczaj turbiny-wiadra ? Zreszta wiele b.mocnych aut ma 1 BOV i jezdza spokojnie ( vide supra Piotra 'TT' ) IMHO to jest rpzerost formy nad trescia. Chyba ze znacie jakies argumenty jak np. ze lepiej to chroni turbine ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
jak msz duza turbine i duze doladowanie jeden blow off nie uchroni turbiny,cisnienie i tak sie cofnie na turbine,dlatego czasami(zadko)wstawia sie drugi zeby chronic turbine ,zeby spuscic nadmiar powietrza ktorego nie dal rady upuscic pierwszy blow off
hmmm Greddy T88H do malych nienalezy Domyslam sie, ze wlasnie w celu poprawienia warunkow pracy turbiny zaklada sie wlasnie 2 BOVy ale nielepiej jest zalozyc jeden przeznaczony walsnie do 'wysokich cisnien' jak np. Greddy Type-R ?
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Jak pytanie było do mnie, to nie ma na nie racjonalnej odpowiedzi. Po prostu miałem na półce dwa BOV'y, miałem ochotę zrobić pod nie wyjścia, i czasami mam potrzebę przetestowania nowy sprzęt, który ma różną średnicę montażową.
Ale jeśli pytanie odnosi się do sportu, to do 1/4 mili, dla profesjonalnych aut/silników, w ogóle nie powinno stosować się BOV'ów. Z tym, że nie stać jest ani jednego zawodnika w tym kraju na taki profesjonalizm, bo on podwyższa awaryjność sprzętu.
Mellow, nie zawsze chodzi o wytrzymałość na wyższe ciśnienie. Czasami chodzi o czas, bo przez jedną rurkę dłużej będziesz przepychał powietrze o tej samej objętości, niż jakbyś użył do tego dwóch rurek. Czas, który jest potrzebny do zminimalizowania niekorzystnego wpływu destrukcyjnego nadciśnienia. Obecnie trochę technologia poszła na przód (przynajmniej u mnie), i BOV już nie służy do bezkresnego sapania, które powoduje dużo za duże zubożenie układu dolotowego w powietrze. BOV ma na celu zredukować niekorzystne ciśnienie, i się zamknąć. Czas jego otwarcia on sam dopasowuje, i sam tym steruje. Dzisiaj BOV, BOV'owi nie równy.
Ale jeśli pytanie odnosi się do sportu, to do 1/4 mili, dla profesjonalnych aut/silników, w ogóle nie powinno stosować się BOV'ów. Z tym, że nie stać jest ani jednego zawodnika w tym kraju na taki profesjonalizm, bo on podwyższa awaryjność sprzętu.
Mellow, nie zawsze chodzi o wytrzymałość na wyższe ciśnienie. Czasami chodzi o czas, bo przez jedną rurkę dłużej będziesz przepychał powietrze o tej samej objętości, niż jakbyś użył do tego dwóch rurek. Czas, który jest potrzebny do zminimalizowania niekorzystnego wpływu destrukcyjnego nadciśnienia. Obecnie trochę technologia poszła na przód (przynajmniej u mnie), i BOV już nie służy do bezkresnego sapania, które powoduje dużo za duże zubożenie układu dolotowego w powietrze. BOV ma na celu zredukować niekorzystne ciśnienie, i się zamknąć. Czas jego otwarcia on sam dopasowuje, i sam tym steruje. Dzisiaj BOV, BOV'owi nie równy.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
Na chwilę obecną turbina pompuje mi 0,45 Bar... Więc...Ale i tak jest zaskakująco głośno (jak na moją subiektywną ocenę), choć nie jest to natarczywe/męczące. Na chwilę obecną jest miło.Barni pisze:Dr pytanie do ciebie,jak to syczy jak sa 2 blow offy???
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
kupilem bova i chcialem go założyć zaraz za turbiną ale gdy zdiolem tą rure za pierwszym kolankiem od turbiny zobaczylem ze w środku jest troche oleju. dlaczego on tam jest? turbina chodzi dobrze nie dymi. czy od tego ,ze znajduje sie tam olej może mi sie bov rozwalić??? i jeszcze jedna prośba może mi ktoś wrzucić fotke na ktorej bylby zaznaczony przewód podcisnieniowy do którego podlączyć najlepiej blow offa zaraz za turbiną???
mam pytanko którego blow off-a mam wybrać Blow-Off ProPerfekt typ II czy The Sun
ceny podobne więc nie sugeruje sie tym
ceny podobne więc nie sugeruje sie tym
Doładowanie jest jak narkotyk za pierwszym razem najlepsze później wydaje sie tylko słabsze i słabsze ...więc musisz ładować więcej!