blow off plug and play

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

czy sa jakies zestawy do nissana 200sx gdzie sie tylko wpina bez zadnych przeróbek czy ciecia, spawania itp.


i jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwos usuwania swoich tematów z forum
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

A do którego SX, bo do s13 trzeba wszystko robić od podstaw, bo tam nie ma czego wypiąć. Do s14 pasują wszystkie tłoczkowe, a w zasadzie wszystkie BOV'y, tylko trzeba pod BOV'a zakupić kolanko 90 st, o odpowiedniej średnicy. A ogólnie, to są zestawy na świecie do SX'y, ale w Polsce głównie dostępne za pośrednictwem prywatnego importu.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

i tego sie obawiałem chodiło mi własnie o s13

a moze wiecie ile wynosza koszta montarzu do s 13
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

bazabaza pisze:i tego sie obawiałem chodiło mi własnie o s13

a moze wiecie ile wynosza koszta montarzu do s 13
A czgo sie tu obawiac :mrgreen: np. u Propera http://www.properfekt.witam.net/
kupisz caly komplet (trujniki, wezyki, system bluefast) ze dziecko sobie poradzi z zamontowaniem. Wystarczy przeciac tylko gumowe werzyki...
Nie przesadzajcie ale to juz trzeba byc totalnym beztalenciem technicznym by tego nie zrobic... Toz to nieraz zarowke trudniej wymienic :mrgreen:
Awatar użytkownika
blurek
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 685
Rejestracja: śr 27 paź, 2004 14:13
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

ToM, jak ktos juz cial to mu sie to wydaje smiesznie proste, ja do tej pory nie zapomne stresu jak cialem ten gumowy dolot majac caly czas w pamieci ze jak zle utne to nigdzie nie pojade ;)
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

mozesz dokładnie wypisac co bede musiał kupic do montarzu i jaki blow off mam wybrac tak zebym niemusiał nic dokupywac
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zadzwon do Propera i on ci wszystko doradzi, wysle komplecik tak ze bedzie nie mal plug&play. Co do BOV-a to bierz typ I, ja go mam jak i pare osob w klubie. Spisuje sie rewelacyjnie, ma przystepna cene no i jako dwutloczkowy nie wymaga meczacej regulacji.

http://www.properfekt.witam.net/galeria.html - tu masz zdjecie mojego 200sx-a jak wyglada ten BOV... choc u mnie zamontowane jest troche inaczej (FMIC i orurowanie).
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

ok wielkie dzieki za pomoc

jest moze mozliwosc usuniecia swoich nichcianyh tematów z forum
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

W sprawie niechcianych tematów napisz priv do Toma, jako moderator będzie mógł je usunąć na Twoją prośbę.

A co do BOV'ów, to tak jak Tom napomknął, większość montuje BOV'a razem ze zmianą orurowania i IC na większy, i wtedy nie ma problemu gdzie i jakiego BOV'a montować. Ale gdy jest się przy serii, to najlepiej jest się zaopatrzyć w T-pipe'a, który może wykonać każdy zakład spawający (i w zależności od znajomości własnej okolicy i warsztatów, można to wykonać naprawdę tanio), a później wystarczy wybrać miejsce montażu, i zamontować. W przypadku s13 pod uwagę bierze się dwa miejsca. Jeśli mam y T-pipe'a, to najlepiej jest się wpiąć w gumowy wąż który idzie do przepustnicy (jak np. tutaj: http://www.proracingtechnology.com/imag ... _sun_2.jpg). Ewentualnie wykorzystuje się drugą możliwość, a mianowicie od turbo wzdłuż silnika (głowicy) biegnie metalowa rura, często się ją demontuje, bo wystarczy dospawać do niej króciec, na którym swobodnie można zamontować BOV'a (jest to najtańszy sposób). Podpięcie podciśnienia do samego BOV'a w obu przypadkach odbywa się tak samo.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

moge tylko napisac ,ze mam blofa propera i montaz byl dosc prosty ,ale gdybym teraz kupowal to bralbym od devila bo o wiele lepiej sycza choc propera spelnia zadanie ,ale slabo z tym sykaniem
Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

dziubas pisze:moge tylko napisac ,ze mam blofa propera i montaz byl dosc prosty ,ale gdybym teraz kupowal to bralbym od devila bo o wiele lepiej sycza choc propera spelnia zadanie ,ale slabo z tym sykaniem
Niom ja podalem ekonomiczny wariant :) od devila sa fajne jednak koszty wieksze. W sumie cos za cos...
Awatar użytkownika
bazabaza
Stały gość
Stały gość
Posty: 484
Rejestracja: pn 14 lut, 2005 10:54
Lokalizacja: Rybnik

macie jakis link do strony od devila
SPARK

bazabaza - link jest w podpisie dr.RedDevil'a :wink:

To ja może tak zapytam : mogę kupić praktycznie nowy bov propera , typ II za 200pln .. czy są jakieś (poza dźwiękiem) powody dla których warto dopłacać 150pln do bov'a The SUN? Lepsza jakośc , materiały , żywotność i takie tam? I czy the SUN jest dwutłoczkowy czy nie?
Awatar użytkownika
DrRedDevil
Stały gość
Stały gość
Posty: 271
Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
Lokalizacja: z R-Sport'u
Kontakt:

SPARK pisze:bazabaza - link jest w podpisie dr.RedDevil'a :wink:

To ja może tak zapytam : mogę kupić praktycznie nowy bov propera , typ II za 200pln .. czy są jakieś (poza dźwiękiem) powody dla których warto dopłacać 150pln do bov'a The SUN? Lepsza jakośc , materiały , żywotność i takie tam? I czy the SUN jest dwutłoczkowy czy nie?
O cenie nie mogę się wypowiadać, ale odnośnie Twojego pytania, to The SUN jest dwutłoczkowy, a więcej na temat tego mechanizmu możesz przeczytać tutaj: http://www.proracingtechnology.com/html/sun.html.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve

www.ProRacingTechnology.com
BARTEK911

Ja mam bov-a od Propera Typ II i wydaje mi się że syczy całkiem głośno i juz od ok 3000rpm. kupiłem z zestawem montażowym i podłączenie zajęło mi tyle ile zajmuje przecięcie 2 wężyków. ok 20min
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”