czy sa jakies zestawy do nissana 200sx gdzie sie tylko wpina bez zadnych przeróbek czy ciecia, spawania itp.
i jeszcze jedno pytanie czy jest mozliwos usuwania swoich tematów z forum
blow off plug and play
Moderator: Moderator
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
A do którego SX, bo do s13 trzeba wszystko robić od podstaw, bo tam nie ma czego wypiąć. Do s14 pasują wszystkie tłoczkowe, a w zasadzie wszystkie BOV'y, tylko trzeba pod BOV'a zakupić kolanko 90 st, o odpowiedniej średnicy. A ogólnie, to są zestawy na świecie do SX'y, ale w Polsce głównie dostępne za pośrednictwem prywatnego importu.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
A czgo sie tu obawiac np. u Propera http://www.properfekt.witam.net/bazabaza pisze:i tego sie obawiałem chodiło mi własnie o s13
a moze wiecie ile wynosza koszta montarzu do s 13
kupisz caly komplet (trujniki, wezyki, system bluefast) ze dziecko sobie poradzi z zamontowaniem. Wystarczy przeciac tylko gumowe werzyki...
Nie przesadzajcie ale to juz trzeba byc totalnym beztalenciem technicznym by tego nie zrobic... Toz to nieraz zarowke trudniej wymienic
ToM, jak ktos juz cial to mu sie to wydaje smiesznie proste, ja do tej pory nie zapomne stresu jak cialem ten gumowy dolot majac caly czas w pamieci ze jak zle utne to nigdzie nie pojade
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
Zadzwon do Propera i on ci wszystko doradzi, wysle komplecik tak ze bedzie nie mal plug&play. Co do BOV-a to bierz typ I, ja go mam jak i pare osob w klubie. Spisuje sie rewelacyjnie, ma przystepna cene no i jako dwutloczkowy nie wymaga meczacej regulacji.
http://www.properfekt.witam.net/galeria.html - tu masz zdjecie mojego 200sx-a jak wyglada ten BOV... choc u mnie zamontowane jest troche inaczej (FMIC i orurowanie).
http://www.properfekt.witam.net/galeria.html - tu masz zdjecie mojego 200sx-a jak wyglada ten BOV... choc u mnie zamontowane jest troche inaczej (FMIC i orurowanie).
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
W sprawie niechcianych tematów napisz priv do Toma, jako moderator będzie mógł je usunąć na Twoją prośbę.
A co do BOV'ów, to tak jak Tom napomknął, większość montuje BOV'a razem ze zmianą orurowania i IC na większy, i wtedy nie ma problemu gdzie i jakiego BOV'a montować. Ale gdy jest się przy serii, to najlepiej jest się zaopatrzyć w T-pipe'a, który może wykonać każdy zakład spawający (i w zależności od znajomości własnej okolicy i warsztatów, można to wykonać naprawdę tanio), a później wystarczy wybrać miejsce montażu, i zamontować. W przypadku s13 pod uwagę bierze się dwa miejsca. Jeśli mam y T-pipe'a, to najlepiej jest się wpiąć w gumowy wąż który idzie do przepustnicy (jak np. tutaj: http://www.proracingtechnology.com/imag ... _sun_2.jpg). Ewentualnie wykorzystuje się drugą możliwość, a mianowicie od turbo wzdłuż silnika (głowicy) biegnie metalowa rura, często się ją demontuje, bo wystarczy dospawać do niej króciec, na którym swobodnie można zamontować BOV'a (jest to najtańszy sposób). Podpięcie podciśnienia do samego BOV'a w obu przypadkach odbywa się tak samo.
A co do BOV'ów, to tak jak Tom napomknął, większość montuje BOV'a razem ze zmianą orurowania i IC na większy, i wtedy nie ma problemu gdzie i jakiego BOV'a montować. Ale gdy jest się przy serii, to najlepiej jest się zaopatrzyć w T-pipe'a, który może wykonać każdy zakład spawający (i w zależności od znajomości własnej okolicy i warsztatów, można to wykonać naprawdę tanio), a później wystarczy wybrać miejsce montażu, i zamontować. W przypadku s13 pod uwagę bierze się dwa miejsca. Jeśli mam y T-pipe'a, to najlepiej jest się wpiąć w gumowy wąż który idzie do przepustnicy (jak np. tutaj: http://www.proracingtechnology.com/imag ... _sun_2.jpg). Ewentualnie wykorzystuje się drugą możliwość, a mianowicie od turbo wzdłuż silnika (głowicy) biegnie metalowa rura, często się ją demontuje, bo wystarczy dospawać do niej króciec, na którym swobodnie można zamontować BOV'a (jest to najtańszy sposób). Podpięcie podciśnienia do samego BOV'a w obu przypadkach odbywa się tak samo.
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Niom ja podalem ekonomiczny wariant od devila sa fajne jednak koszty wieksze. W sumie cos za cos...dziubas pisze:moge tylko napisac ,ze mam blofa propera i montaz byl dosc prosty ,ale gdybym teraz kupowal to bralbym od devila bo o wiele lepiej sycza choc propera spelnia zadanie ,ale slabo z tym sykaniem
bazabaza - link jest w podpisie dr.RedDevil'a
To ja może tak zapytam : mogę kupić praktycznie nowy bov propera , typ II za 200pln .. czy są jakieś (poza dźwiękiem) powody dla których warto dopłacać 150pln do bov'a The SUN? Lepsza jakośc , materiały , żywotność i takie tam? I czy the SUN jest dwutłoczkowy czy nie?
To ja może tak zapytam : mogę kupić praktycznie nowy bov propera , typ II za 200pln .. czy są jakieś (poza dźwiękiem) powody dla których warto dopłacać 150pln do bov'a The SUN? Lepsza jakośc , materiały , żywotność i takie tam? I czy the SUN jest dwutłoczkowy czy nie?
- DrRedDevil
- Stały gość
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz 22 lut, 2004 21:33
- Lokalizacja: z R-Sport'u
- Kontakt:
O cenie nie mogę się wypowiadać, ale odnośnie Twojego pytania, to The SUN jest dwutłoczkowy, a więcej na temat tego mechanizmu możesz przeczytać tutaj: http://www.proracingtechnology.com/html/sun.html.SPARK pisze:bazabaza - link jest w podpisie dr.RedDevil'a
To ja może tak zapytam : mogę kupić praktycznie nowy bov propera , typ II za 200pln .. czy są jakieś (poza dźwiękiem) powody dla których warto dopłacać 150pln do bov'a The SUN? Lepsza jakośc , materiały , żywotność i takie tam? I czy the SUN jest dwutłoczkowy czy nie?
Blow Off Valve
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Racing Line: 2m Blow Off Valve #Cosmo2#BigBoy#
Street Line: The SUN Blow Off Valve
www.ProRacingTechnology.com
Ja mam bov-a od Propera Typ II i wydaje mi się że syczy całkiem głośno i juz od ok 3000rpm. kupiłem z zestawem montażowym i podłączenie zajęło mi tyle ile zajmuje przecięcie 2 wężyków. ok 20min