Słuchajcie mam taką sprawę.
"Testowałem" auto i wyglądało to tak 40 km prędkości 120 -220 z przewagą prędkości powyżej 160 i w 90 % wysokie obroty.
Potem było z 20 minut szaleństw na placu asfaltowym.
Po zjeździe na parking czuć było smród. To nie były podkopcone opony. Zorientowałem sie że bardziej wali z prawej strony auta. po podniesieniu maski okazało się że wiatrak wyrzuca zapach na prawe koło. Najbardziej czuć było w okolicach turbiny. Była mocno rozgrzana, przypomniało mi się że trochę oleju silnikowego na nią wylałem.
Czy to jest powód , czy też może być to coś innego.
Smród spod maski
Moderator: Moderator
- Lukasz
- Stały gość
- Posty: 274
- Rejestracja: czw 25 wrz, 2003 22:18
- Lokalizacja: Dusseldorf | Wrocław
- Kontakt:
Jak Ci się rozlał olej na kolektor lub turbine to może być właśnie taki nieprzyjemny zapach (zależy dla kogo ), ale może też "śmierdzieć" jak robiłeś coś przy turbinie lub kolektorze i go dotykałeś i teraz to się wypala.
wiem o co chodzi to taki dziwny zapach, trudny do opisania, ale nie był nieprzyjemny
Tak właśnie podejrzewałem, ale lepiej zawsze się upewnić, czy nie jest to oznaka czegoś poważniejszego.
OT widziałem filmik z kilkoma autami , w których turbinki w b krótkim czasie były czerwone. CZAD robi wrażenie, plik nazywa się RR i był ściągany z jakiejś stronki chyba ruskiej. Link Goranova wrzucała.
Tak właśnie podejrzewałem, ale lepiej zawsze się upewnić, czy nie jest to oznaka czegoś poważniejszego.
OT widziałem filmik z kilkoma autami , w których turbinki w b krótkim czasie były czerwone. CZAD robi wrażenie, plik nazywa się RR i był ściągany z jakiejś stronki chyba ruskiej. Link Goranova wrzucała.
EMWU is dead
dawno temu w FSO na Żeraniu był facet który docierał silniki w Poldkach w 20-25 sekund,
robił to bardzo sprytnie:
- podłączał paliwo
- zasilanie
- start i na sucho bez oleju
- 20 sekumd na pełnych obrotach aż kolektor wydechowy robił się czerwony
to dopiero smród
nawiasem mówiąc wiadomo dlaczego silniki te wytrzymują 90 tyś km i kapitalka
robił to bardzo sprytnie:
- podłączał paliwo
- zasilanie
- start i na sucho bez oleju
- 20 sekumd na pełnych obrotach aż kolektor wydechowy robił się czerwony
to dopiero smród
nawiasem mówiąc wiadomo dlaczego silniki te wytrzymują 90 tyś km i kapitalka
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Tak ale to może też być smród ze sprzęgła jak się na placu szaleje to baerdzo często sę to zdaża.
Co do czerwonych turbin to przejedz się w nocy przez obwodnicę albo zaszalej po krętych uliczkach na wysdokich obrotach a potem zaparkój w ciemnym miejscu i podnieś maske - ja widziałem już nie raz soczyście żółty nie czerwony
zresztą tarcze chamulcowe też potrafią tak świecić
Co do czerwonych turbin to przejedz się w nocy przez obwodnicę albo zaszalej po krętych uliczkach na wysdokich obrotach a potem zaparkój w ciemnym miejscu i podnieś maske - ja widziałem już nie raz soczyście żółty nie czerwony
zresztą tarcze chamulcowe też potrafią tak świecić
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666