pare lat temu zrodził mi się w główce pomysł ktory zamierzam urzeczywistnić a dokładniej po zakupie odpowiedniego 200sx (nawet bez silnika), zamontować w nim silnik RB26DETT.
wiadomo, na silnik i częsci trzeba miec pieniądze a to największy problem hehehe
no ale do rzeczy, panowie mili, pytanie brzmi: jak sądzicie, ile (nie licząc kosztu zakupu samochodu) musiałbym za wszystko ? domyślam się iż nietylko za silnik i robocizne trzeba byłoby zapłacic, zapewne doszłoby do tego również koszty zmiany innych częsci na wytrzymalsz.e
nic, mam nadzieję ze ktoś mi dobrze poradzi
swap z skyline gt-r
Moderator: Moderator
okresl cos bardziej co chcesz osiagnac...
pozatym uzyj szukajki - nie dawno bylo kilka tematow o czyms takim
btw.moze wprowadzimy takie cos, ze nowi beda musieli napisac 10 postow, a dopiero pozniej beda mogli zakladac tematy?
pozatym uzyj szukajki - nie dawno bylo kilka tematow o czyms takim
btw.moze wprowadzimy takie cos, ze nowi beda musieli napisac 10 postow, a dopiero pozniej beda mogli zakladac tematy?
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
- Lokalizacja: Grajewo
- Kontakt:
hmm co chcę osiągnąc ? w sumie sam się zastanawiam jeszcze nad tym napewno potęzne przyspieszenie, doskonałe prowadzenie (o prędkosciach nie mysle jak narazie).
co do szukajki, przepraszam, mój błąd, rzeczywiście mogłem poszukac ale cóz, taka natura nowego heeh ale dzięki za odpowiedź.
co do szukajki, przepraszam, mój błąd, rzeczywiście mogłem poszukac ale cóz, taka natura nowego heeh ale dzięki za odpowiedź.
Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.
Do tego zapomniej ze bedziesz mial dwie suszarki, (juz o tym pisalem niedawno) w RB26 jest taki problem ze podwujne turbinki koliduja z ukladem kierowniczym po lewej stronie i nie wiem czy da sie zostawic obie turbiny przy LHD. Jeszcze nie widzialem RB26DETT w aucie z kiera po lewej stronie
Tak wiec nie podniecaj sie na zapas ze bedziesz mial dwie turbiny, niestety
Do tego w RB26 ma przeciez 4x4, i z tego co mi wiadomo to zalatwia sie skrzynia biegow od RB25 i jest po problemie no chyba ze chcesz uzyskac 4x4 w 200sx
A co do wytrzymalszych czesci mysle ze nie bedzie trzeba bo RB26 jest na tyle wytrzymaly ze o zmanie czesci na mocniejsze jak bedziesz osiagal moc ponad 500 koni
Do tego zapomniej ze bedziesz mial dwie suszarki, (juz o tym pisalem niedawno) w RB26 jest taki problem ze podwujne turbinki koliduja z ukladem kierowniczym po lewej stronie i nie wiem czy da sie zostawic obie turbiny przy LHD. Jeszcze nie widzialem RB26DETT w aucie z kiera po lewej stronie
Tak wiec nie podniecaj sie na zapas ze bedziesz mial dwie turbiny, niestety
Do tego w RB26 ma przeciez 4x4, i z tego co mi wiadomo to zalatwia sie skrzynia biegow od RB25 i jest po problemie no chyba ze chcesz uzyskac 4x4 w 200sx
A co do wytrzymalszych czesci mysle ze nie bedzie trzeba bo RB26 jest na tyle wytrzymaly ze o zmanie czesci na mocniejsze jak bedziesz osiagal moc ponad 500 koni
GTSX S13
- Gelo
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 42
- Rejestracja: ndz 18 gru, 2005 14:46
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pomysł fajny ale droooga realizacja !
tak jak Husar napisał jest problem i to duży z twin turbo. W naszych autach czyli LHD jest tam akurat układ kierowniczy gdzie jest downpipe. Problem cieżki do przejscia w Skylinie a tymbardziej w mniejszej komorze silnika (s13 lub s14). Ja widziałem takie auto (s14a ) z twin turbo pod maską. Kombinacja straszna.
Jesli rb26dett do s13 czy s14 to także skrzynia z rb25 i przeróbka miski olejowej (wtedy znowu problem ze smarowaniem w drifcie i trzeba modyfikować spływu oleju z bloku do miski.) Jesli w 4x4 to juz wogole masakra. Inny zawias (trzeba hybryde zrobic s14tkowego ze zwrotnicami z gtr i pre innych atrakcji). Przejebane ogólnie
Wiec jesli juz to raczej tylko RWD. Tanio to nie wyjdzie ale bedzie fajnie
tak jak Husar napisał jest problem i to duży z twin turbo. W naszych autach czyli LHD jest tam akurat układ kierowniczy gdzie jest downpipe. Problem cieżki do przejscia w Skylinie a tymbardziej w mniejszej komorze silnika (s13 lub s14). Ja widziałem takie auto (s14a ) z twin turbo pod maską. Kombinacja straszna.
Jesli rb26dett do s13 czy s14 to także skrzynia z rb25 i przeróbka miski olejowej (wtedy znowu problem ze smarowaniem w drifcie i trzeba modyfikować spływu oleju z bloku do miski.) Jesli w 4x4 to juz wogole masakra. Inny zawias (trzeba hybryde zrobic s14tkowego ze zwrotnicami z gtr i pre innych atrakcji). Przejebane ogólnie
Wiec jesli juz to raczej tylko RWD. Tanio to nie wyjdzie ale bedzie fajnie
wszystkie części s14/s14a/Skyline 505-903-424
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
- Lokalizacja: Grajewo
- Kontakt:
Husar pisze:Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.
za sam silnik 25k ? :O hehe na ebayu znalazłem za prawie 4000$
Husar pisze:Do tego zapomniej ze bedziesz mial dwie suszarki, (juz o tym pisalem niedawno) w RB26 jest taki problem ze podwujne turbinki koliduja z ukladem kierowniczym po lewej stronie i nie wiem czy da sie zostawic obie turbiny przy LHD. Jeszcze nie widzialem RB26DETT w aucie z kiera po lewej stronie
wiem o tym, konieczne byłoby przejście z układu twin turbo na big single turbo chociaż i za to pewnie troche zapłacic mi by przyszło.
z tego co pamiętam mozna odpiąc przedni napęd i chyba całą moc skupić na tylnej osi.Husar pisze:Do tego w RB26 ma przeciez 4x4, i z tego co mi wiadomo to zalatwia sie skrzynia biegow od RB25 i jest po problemie no chyba ze chcesz uzyskac 4x4 w 200sx
Husar pisze:A co do wytrzymalszych czesci mysle ze nie bedzie trzeba bo RB26 jest na tyle wytrzymaly ze o zmanie czesci na mocniejsze jak bedziesz osiagal moc ponad 500 koni
ja tu myślę ze 300 to byłoby super a 500
edit: Gelo dobrze napisałeś, RWD własnie na tym mi zależy, RB26DETT jest (jak na mój gust) bardzo dobrym silnikiem z odpowiednimi dla mnie osiągami hehehehe
własnie kosztów się boje najbardziej. ehh, z 3-4 lata pracy i to też pod warunkiem ze z 1200zł miesięcznie na ręke i nic nie kupować itp ehhee
nie biez tego do siebie ale zwykle tak jest ze jak ktos pyta o koszty to go niestac. Patrzac na twoj wiek mysle ze lepiej gdybys zaczol od s13 ze zdrowym CA18.paampi pisze: pytanie brzmi: jak sądzicie, ile (nie licząc kosztu zakupu samochodu) musiałbym za wszystko ?
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
- Lokalizacja: Grajewo
- Kontakt:
Gato pisze:nie biez tego do siebie ale zwykle tak jest ze jak ktos pyta o koszty to go niestac. Patrzac na twoj wiek mysle ze lepiej gdybys zaczol od s13 ze zdrowym CA18.
nie chodzi o to że mnie nie stać czy coś w tym stylu poprostu (hhhehe) chce spełnic tak jakby swoje marzenie dotyczące samochodu
a jesli chodzi o wiek i rozpoczęcie od s13 to zgadzam się ale później swap musi byc
Mialem na mysli wszystko, nie sam koszt silnika. A tak na marginesie to do tej ceny dolicz jeszcze 500 dolcow przewozu i zorientuj sie ile bedzie kosztowalo clo czy akcyza whatever, jakis tam podatek. Aha no i jeszcze zebys nei trafil na jakiegos zonka z serji zajechany silnik bo bylo by smutno przy tych kosztach. Gelo juz sie udzielil w tym temacie i to wszystko ma ladnie obcykane, pogadaj z nim o kosztach sciagniecia takiego silnika bo on moze zalatwic ci zdrowa jednostkepaampi pisze:Husar pisze:Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.
za sam silnik 25k ? :O hehe na ebayu znalazłem za prawie 4000$
Dla twojej wiadomosci RB26DETT ma fabrycznie 320 konipaampi pisze: ja tu myślę ze 300 to byłoby super a 500
GTSX S13
widzisz kolego ja mam podobny pomysl tylko ze rb25det pod maske bede chcial upchac, w sobote jade odebrac nissana z lekko dlubnietym CA i po kilku jak nie kilkunastu miesiacach siedzenia i garbienia sie przed kompem czytania liczenia myslenia i wkurzeniach ze strony mojej dziewczyny doszedlem do wniosku ze najpierw ogarne do konca CA odkladajac stopniowo troszke grosza i moze pod koniec przyszlego roku upchne to co chcem pod maske. jedno jest pewne ze nie wystartuje z projektem jezeli nie bede mial odlozonego grosza na caly swap bo jak cos robic to pozadnie i do konca. takie jest moje podejscie do tej sprawy i wydaje mi sie ze troszke racji w tym jest.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
- Lokalizacja: Grajewo
- Kontakt:
zgadzam się w 100% z tym ! ale własnie, trzeba zbierać pieniądze Bogu dzięki ze zebrałem pare kafelków w ciagu ostatnich lat tak na dobry początekp.g. pisze: jedno jest pewne ze nie wystartuje z projektem jezeli nie bede mial odlozonego grosza na caly swap bo jak cos robic to pozadnie i do konca. takie jest moje podejscie do tej sprawy i wydaje mi sie ze troszke racji w tym jest.
Goście z Full-race zrobiłi S14 z silnkiem i napędami GTR'a. O ile mi wiadomo to koszt zestawu do takiej roboty ma kosztować ponad 10k usd, do tego musisz mieć jeszcze s14 i całego GTR'a
edit:
do tego jeszcze umiejętności i spawarkę, albo jeszcze jeden worek kasy
edit:
do tego jeszcze umiejętności i spawarkę, albo jeszcze jeden worek kasy
zapomnialem dopisac ze w drodze do zbierania na silnik moze sie tez CA wysrac a wtedy niewiadomo czy nie skusze sie na kucie bo jak robic remont to porzadnie i wtedy jakby nie patrzec to plan swapu sie poslizgnie a moze sie tez calkowiecie zmienic bo roznie to bywa i jak widac z mojego punktu wszystko jest zalezne od kasy niestety hehe pozdrawiam
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
- Lokalizacja: Grajewo
- Kontakt:
nie tylko z Twojegop.g. pisze: z mojego punktu wszystko jest zalezne od kasy niestety hehe pozdrawiam
hmm 10k usd + gtr to nieciekawie, mnie interesuje sam silnik hehe
edit: czyli mniej więcej tak jak się nastawiłem, minimalnie 30k PLN na wszystko.