swap z skyline gt-r

Moderator: Moderator

paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

pare lat temu zrodził mi się w główce pomysł ktory zamierzam urzeczywistnić a dokładniej po zakupie odpowiedniego 200sx (nawet bez silnika), zamontować w nim silnik RB26DETT.

wiadomo, na silnik i częsci trzeba miec pieniądze a to największy problem hehehe :P

no ale do rzeczy, panowie mili, pytanie brzmi: jak sądzicie, ile (nie licząc kosztu zakupu samochodu) musiałbym za wszystko ? domyślam się iż nietylko za silnik i robocizne trzeba byłoby zapłacic, zapewne doszłoby do tego również koszty zmiany innych częsci na wytrzymalsz.e

nic, mam nadzieję ze ktoś mi dobrze poradzi :))
Awatar użytkownika
ziperr
Stały gość
Stały gość
Posty: 242
Rejestracja: ndz 24 lip, 2005 12:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

okresl cos bardziej co chcesz osiagnac...

pozatym uzyj szukajki ;) - nie dawno bylo kilka tematow o czyms takim

btw.moze wprowadzimy takie cos, ze nowi beda musieli napisac 10 postow, a dopiero pozniej beda mogli zakladac tematy? :roll:
'Nigdy nie jest źle, ale zawsze może być lepiej' ;]
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

hmm co chcę osiągnąc ? w sumie sam się zastanawiam jeszcze nad tym ;) napewno potęzne przyspieszenie, doskonałe prowadzenie (o prędkosciach nie mysle jak narazie).

co do szukajki, przepraszam, mój błąd, rzeczywiście mogłem poszukac ale cóz, taka natura nowego heeh :P :P ale dzięki za odpowiedź. :)
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.
Do tego zapomniej ze bedziesz mial dwie suszarki, (juz o tym pisalem niedawno) w RB26 jest taki problem ze podwujne turbinki koliduja z ukladem kierowniczym po lewej stronie i nie wiem czy da sie zostawic obie turbiny przy LHD. Jeszcze nie widzialem RB26DETT w aucie z kiera po lewej stronie :cry:
Tak wiec nie podniecaj sie na zapas ze bedziesz mial dwie turbiny, niestety :(
Do tego w RB26 ma przeciez 4x4, i z tego co mi wiadomo to zalatwia sie skrzynia biegow od RB25 i jest po problemie no chyba ze chcesz uzyskac 4x4 w 200sx

A co do wytrzymalszych czesci mysle ze nie bedzie trzeba bo RB26 jest na tyle wytrzymaly ze o zmanie czesci na mocniejsze jak bedziesz osiagal moc ponad 500 koni :wink:
GTSX S13
Awatar użytkownika
Gelo
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 42
Rejestracja: ndz 18 gru, 2005 14:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

pomysł fajny ale droooga realizacja !
tak jak Husar napisał jest problem i to duży z twin turbo. W naszych autach czyli LHD jest tam akurat układ kierowniczy gdzie jest downpipe. Problem cieżki do przejscia w Skylinie a tymbardziej w mniejszej komorze silnika (s13 lub s14). Ja widziałem takie auto (s14a ) z twin turbo pod maską. Kombinacja straszna.
Jesli rb26dett do s13 czy s14 to także skrzynia z rb25 i przeróbka miski olejowej (wtedy znowu problem ze smarowaniem w drifcie i trzeba modyfikować spływu oleju z bloku do miski.) Jesli w 4x4 to juz wogole masakra. Inny zawias (trzeba hybryde zrobic s14tkowego ze zwrotnicami z gtr i pre innych atrakcji). Przejebane ogólnie
Wiec jesli juz to raczej tylko RWD. Tanio to nie wyjdzie ale bedzie fajnie :)
wszystkie części s14/s14a/Skyline 505-903-424
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Husar pisze:Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.


za sam silnik 25k ? :O hehe na ebayu znalazłem za prawie 4000$

Husar pisze:Do tego zapomniej ze bedziesz mial dwie suszarki, (juz o tym pisalem niedawno) w RB26 jest taki problem ze podwujne turbinki koliduja z ukladem kierowniczym po lewej stronie i nie wiem czy da sie zostawic obie turbiny przy LHD. Jeszcze nie widzialem RB26DETT w aucie z kiera po lewej stronie :cry:


wiem o tym, konieczne byłoby przejście z układu twin turbo na big single turbo :) chociaż i za to pewnie troche zapłacic mi by przyszło. :(
Husar pisze:Do tego w RB26 ma przeciez 4x4, i z tego co mi wiadomo to zalatwia sie skrzynia biegow od RB25 i jest po problemie no chyba ze chcesz uzyskac 4x4 w 200sx
z tego co pamiętam mozna odpiąc przedni napęd i chyba całą moc skupić na tylnej osi. :))
Husar pisze:A co do wytrzymalszych czesci mysle ze nie bedzie trzeba bo RB26 jest na tyle wytrzymaly ze o zmanie czesci na mocniejsze jak bedziesz osiagal moc ponad 500 koni :wink:


ja tu myślę ze 300 to byłoby super a 500 :airborne:


edit: Gelo dobrze napisałeś, RWD :) własnie na tym mi zależy, RB26DETT jest (jak na mój gust) bardzo dobrym silnikiem z odpowiednimi dla mnie osiągami hehehehe :P


własnie kosztów się boje najbardziej. ehh, z 3-4 lata pracy i to też pod warunkiem ze z 1200zł miesięcznie na ręke i nic nie kupować itp ehhee :P
Awatar użytkownika
Gato
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 52
Rejestracja: pt 29 kwie, 2005 20:19
Lokalizacja: Warszawa

paampi pisze: pytanie brzmi: jak sądzicie, ile (nie licząc kosztu zakupu samochodu) musiałbym za wszystko ?
nie biez tego do siebie ale zwykle tak jest ze jak ktos pyta o koszty to go niestac. Patrzac na twoj wiek mysle ze lepiej gdybys zaczol od s13 ze zdrowym CA18.
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Gato pisze:nie biez tego do siebie ale zwykle tak jest ze jak ktos pyta o koszty to go niestac. Patrzac na twoj wiek mysle ze lepiej gdybys zaczol od s13 ze zdrowym CA18.

nie chodzi o to że mnie nie stać czy coś w tym stylu :) poprostu (hhhehe) chce spełnic tak jakby swoje marzenie dotyczące samochodu :)

a jesli chodzi o wiek i rozpoczęcie od s13 to zgadzam się ale później swap musi byc :)
Awatar użytkownika
Husar
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 106
Rejestracja: pn 25 kwie, 2005 12:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

paampi pisze:
Husar pisze:Biorac pod uwago wiekszy koszt samego silnika ( wiekszwy od RB25 ) to moze koszowac do 25k nie liczac kosztu auta.


za sam silnik 25k ? :O hehe na ebayu znalazłem za prawie 4000$
Mialem na mysli wszystko, nie sam koszt silnika. A tak na marginesie to do tej ceny dolicz jeszcze 500 dolcow przewozu i zorientuj sie ile bedzie kosztowalo clo czy akcyza whatever, jakis tam podatek. Aha no i jeszcze zebys nei trafil na jakiegos zonka z serji zajechany silnik bo bylo by smutno przy tych kosztach. Gelo juz sie udzielil w tym temacie i to wszystko ma ladnie obcykane, pogadaj z nim o kosztach sciagniecia takiego silnika bo on moze zalatwic ci zdrowa jednostke
paampi pisze: ja tu myślę ze 300 to byłoby super a 500 :airborne:
Dla twojej wiadomosci RB26DETT ma fabrycznie 320 koni
GTSX S13
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

Husar pisze:Dla twojej wiadomosci RB26DETT ma fabrycznie 320 koni
krązą legendy o fabrycznych 360km nawet :)
Awatar użytkownika
p.g.
Stały gość
Stały gość
Posty: 228
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 12:19
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

widzisz kolego ja mam podobny pomysl tylko ze rb25det pod maske bede chcial upchac, w sobote jade odebrac nissana z lekko dlubnietym CA i po kilku jak nie kilkunastu miesiacach siedzenia i garbienia sie przed kompem czytania liczenia myslenia i wkurzeniach ze strony mojej dziewczyny doszedlem do wniosku ze najpierw ogarne do konca CA odkladajac stopniowo troszke grosza i moze pod koniec przyszlego roku upchne to co chcem pod maske. jedno jest pewne ze nie wystartuje z projektem jezeli nie bede mial odlozonego grosza na caly swap bo jak cos robic to pozadnie i do konca. takie jest moje podejscie do tej sprawy i wydaje mi sie ze troszke racji w tym jest.
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

p.g. pisze: jedno jest pewne ze nie wystartuje z projektem jezeli nie bede mial odlozonego grosza na caly swap bo jak cos robic to pozadnie i do konca. takie jest moje podejscie do tej sprawy i wydaje mi sie ze troszke racji w tym jest.
zgadzam się w 100% z tym ! ale własnie, trzeba zbierać pieniądze :) Bogu dzięki ze zebrałem pare kafelków w ciagu ostatnich lat :) tak na dobry początek
Awatar użytkownika
zell
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 69
Rejestracja: ndz 13 sie, 2006 10:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Goście z Full-race zrobiłi S14 z silnkiem i napędami GTR'a. O ile mi wiadomo to koszt zestawu do takiej roboty ma kosztować ponad 10k usd, do tego musisz mieć jeszcze s14 i całego GTR'a

edit:
do tego jeszcze umiejętności i spawarkę, albo jeszcze jeden worek kasy
Awatar użytkownika
p.g.
Stały gość
Stały gość
Posty: 228
Rejestracja: sob 02 sie, 2008 12:19
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

zapomnialem dopisac ze w drodze do zbierania na silnik moze sie tez CA wysrac a wtedy niewiadomo czy nie skusze sie na kucie bo jak robic remont to porzadnie i wtedy jakby nie patrzec to plan swapu sie poslizgnie a moze sie tez calkowiecie zmienic bo roznie to bywa i jak widac z mojego punktu wszystko jest zalezne od kasy niestety hehe pozdrawiam
paampi
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 21
Rejestracja: ndz 07 wrz, 2008 17:29
Lokalizacja: Grajewo
Kontakt:

p.g. pisze: z mojego punktu wszystko jest zalezne od kasy niestety hehe pozdrawiam
nie tylko z Twojego ;)

hmm 10k usd + gtr to nieciekawie, mnie interesuje sam silnik hehe

edit: czyli mniej więcej tak jak się nastawiłem, minimalnie 30k PLN na wszystko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”