Dlaczego panewka? - wydzielone OT

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

jak mowicie o tych subarach to sie wtrace :)
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.
Awatar użytkownika
Neo2005
Sponsor
Sponsor
Posty: 918
Rejestracja: czw 08 maja, 2008 15:05
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

No przeciez evo jak w morde strzelił :wink:
Części tuningowe bovy, naby, pasy szelkowe, wskazniki, turbo timery,stozki, kierownice i wiele wiele innych - zawsze w dobrych cenach !!! 505-205-558

Lista części: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14275251

My project s13 http://forum.turbokillers.com/tematy23/ ... vt9286.htm
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

temat ma mistrza zaczeło sie od panewek a już jesteśmy przy EVO, i takie cos wisi w technicznym ?
Awatar użytkownika
roball
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3140
Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki

Nie bądź taki nerwowy, temat panewek lśni czystością, a OT jest na miejscu - czyli tutaj ;)
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

Wstawiłem na "ogólny" techniczny, żeby nie waliło OT w dziale CA.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

borimichal pisze:jak mowicie o tych subarach to sie wtrace :)
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.
W Łodzi z lotnego startu ( okolo 50km/h ) S13 z SRem ( 265km ) objechało 320konnego STI
Niebawem w trójmieście będzie wyścig z 400km evo
A ja mam nadzieje objechac w Łodzi 420konne evo :P
Awatar użytkownika
Utasz
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 26
Rejestracja: sob 29 sie, 2009 08:57
Lokalizacja: Sztum
Kontakt:

Kończąc OT o Subaru jakiś czas temu pisałem z Szenim właśnie na temat 300 hp Subaru kontra s13, to tak napisał....
Jak Subaru ma 300hp, to 260hp s13 go wyruchasz dojdziesz go w połowie 3 biegu sprawdzone w boju. :mrgreen:

A tak pytałem, bo kolega ma Subaryne 286 hp i jak zrobię Nyskę, to chętnie sam się przekonam na własnej skórze, jaki będzie wynik takiego pojedynku. :D
Awatar użytkownika
Garowiec78
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: śr 27 sie, 2008 11:09
Lokalizacja: Złotów wlkp
Kontakt:

Chce zrobić swapa do mojej bmki No to w końcu nie wiem który lepszy motor ca,sr czy rb?
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:25 przez Garowiec78, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

JZ :D

EDIT: a na powaznie, temat rzeka. W sumie 20 stron nie starczylo i mysle, ze nie starczy.
Po przeanalizowaniu calosci uwazam, ze tak naprawde kazdy silnik jest dobry, jezeli sie o niego zadba. Odpowiednie chlodzenie, oczujnikowanie.
Nawet najlepszy silnik padnie, gdy go zaniedbasz.
To na co sie zdecydujesz, zalezy od Ciebie, celu przeznaczenia i predyspozycji silnika i Twojego portfela

To czy silnik ma wady wrodzone... cos w tym jest ale awarie (po tym co wyczytalem) wynikaja czesciej z niewiedzy uzytkownikow (najczesciej CA) niz bledow konstrukcyjnych inzynierow z fabryki.
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:32 przez Dasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Garowiec78
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 51
Rejestracja: śr 27 sie, 2008 11:09
Lokalizacja: Złotów wlkp
Kontakt:

ogólnie,który jest najbardziej wytrzymały głównie do bardzo dynamicznego jechania bokiem.Też myślałem 2jz?
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 21:39 przez Garowiec78, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

kwestia zaplecza i mozliwosci technicznych.
Forest jest przykladem, ze np.: V8 da sie wsadzic ale wymaga to sporo customowej roboty i umiejetnosci. Na zawodach SR jest popularny, z CA kiepsko. RB'kow tez jest troche.
Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy

W Wyrazowie (i nie tylko) widzialem co Ally wyprawia na swoim "zmodzonym" silniku (tez SR20det)- koło 300 HP. Widzialem rowniez dla porownania w Wyrazowie seryjnego SR'a ale i kierownik inny i byla spora roznica.

Rowniez w Wyrazowie widzialem dwa RB, oba fajnie zmodzone- w tym jeden Silikona i powiem szczerze- przeciag :D
Dla mnie, jako Kibica byl mocniejszy od SR'a Allyego ale duzej roznicy nie bylo.
Ostatnio zmieniony pt 25 gru, 2009 22:04 przez Dasiek, łącznie zmieniany 1 raz.
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

tery ma silnik obcykany, i wsadzanie czegos nowszego to spore koszta.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
Dasiek
Redaktor
Redaktor
Posty: 957
Rejestracja: czw 19 mar, 2009 21:38
Lokalizacja: Kraków

trabirider pisze:
Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"
A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.
trabirider
Stały gość
Stały gość
Posty: 243
Rejestracja: śr 03 sty, 2007 09:39
Lokalizacja: SRC

Dasiek pisze:
trabirider pisze:
Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"
A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.
no tak tylko w tym silniku nic nie pozostało seryjnego i trochę rozśmieszyło mnie porównanie seryjnego silnika z silnikiem który pochłonął taczkę kasy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”