Strona 9 z 10

: pn 21 gru, 2009 23:29
autor: borimichal
jak mowicie o tych subarach to sie wtrace :)
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.

: wt 22 gru, 2009 00:15
autor: Neo2005
No przeciez evo jak w morde strzelił :wink:

: wt 22 gru, 2009 00:28
autor: trabirider
temat ma mistrza zaczeło sie od panewek a już jesteśmy przy EVO, i takie cos wisi w technicznym ?

: wt 22 gru, 2009 03:58
autor: roball
Nie bądź taki nerwowy, temat panewek lśni czystością, a OT jest na miejscu - czyli tutaj ;)

: wt 22 gru, 2009 08:47
autor: TiGRA
Wstawiłem na "ogólny" techniczny, żeby nie waliło OT w dziale CA.

: wt 22 gru, 2009 10:21
autor: Binio_
borimichal pisze:jak mowicie o tych subarach to sie wtrace :)
Filmik jest z evo,a evo jezdzi lepiej niz subaru.
Tak jak pisal Roball,przy 300koniach suchym asfalcie to subaru traci na napedzie.nysa o tej mocy mozna bardzo dobrze ruszyc bez mielenia kolami,do tego wieksza masa.
Ogolnie to dla mnie subaru to przereklamowany wozek,ktory wcale nie jest szybki.
Seryjne STI mozna objechac jeszcze slabsza nysa niz ma MKx.
W Łodzi z lotnego startu ( okolo 50km/h ) S13 z SRem ( 265km ) objechało 320konnego STI
Niebawem w trójmieście będzie wyścig z 400km evo
A ja mam nadzieje objechac w Łodzi 420konne evo :P

: wt 22 gru, 2009 10:28
autor: Utasz
Kończąc OT o Subaru jakiś czas temu pisałem z Szenim właśnie na temat 300 hp Subaru kontra s13, to tak napisał....
Jak Subaru ma 300hp, to 260hp s13 go wyruchasz dojdziesz go w połowie 3 biegu sprawdzone w boju. :mrgreen:

A tak pytałem, bo kolega ma Subaryne 286 hp i jak zrobię Nyskę, to chętnie sam się przekonam na własnej skórze, jaki będzie wynik takiego pojedynku. :D

: pt 25 gru, 2009 21:12
autor: Garowiec78
Chce zrobić swapa do mojej bmki No to w końcu nie wiem który lepszy motor ca,sr czy rb?

: pt 25 gru, 2009 21:28
autor: Dasiek
JZ :D

EDIT: a na powaznie, temat rzeka. W sumie 20 stron nie starczylo i mysle, ze nie starczy.
Po przeanalizowaniu calosci uwazam, ze tak naprawde kazdy silnik jest dobry, jezeli sie o niego zadba. Odpowiednie chlodzenie, oczujnikowanie.
Nawet najlepszy silnik padnie, gdy go zaniedbasz.
To na co sie zdecydujesz, zalezy od Ciebie, celu przeznaczenia i predyspozycji silnika i Twojego portfela

To czy silnik ma wady wrodzone... cos w tym jest ale awarie (po tym co wyczytalem) wynikaja czesciej z niewiedzy uzytkownikow (najczesciej CA) niz bledow konstrukcyjnych inzynierow z fabryki.

: pt 25 gru, 2009 21:38
autor: Garowiec78
ogólnie,który jest najbardziej wytrzymały głównie do bardzo dynamicznego jechania bokiem.Też myślałem 2jz?

: pt 25 gru, 2009 22:04
autor: Dasiek
kwestia zaplecza i mozliwosci technicznych.
Forest jest przykladem, ze np.: V8 da sie wsadzic ale wymaga to sporo customowej roboty i umiejetnosci. Na zawodach SR jest popularny, z CA kiepsko. RB'kow tez jest troche.
Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy

W Wyrazowie (i nie tylko) widzialem co Ally wyprawia na swoim "zmodzonym" silniku (tez SR20det)- koło 300 HP. Widzialem rowniez dla porownania w Wyrazowie seryjnego SR'a ale i kierownik inny i byla spora roznica.

Rowniez w Wyrazowie widzialem dwa RB, oba fajnie zmodzone- w tym jeden Silikona i powiem szczerze- przeciag :D
Dla mnie, jako Kibica byl mocniejszy od SR'a Allyego ale duzej roznicy nie bylo.

: sob 26 gru, 2009 22:15
autor: trabirider
Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"

: sob 26 gru, 2009 23:03
autor: ODINN
tery ma silnik obcykany, i wsadzanie czegos nowszego to spore koszta.

: pn 28 gru, 2009 03:01
autor: Dasiek
trabirider pisze:
Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"
A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.

: pn 28 gru, 2009 16:50
autor: trabirider
Dasiek pisze:
trabirider pisze:
Dasiek pisze:Kierowal bym sie tym, czym czolowka smiga. Zauwaz, ze do nowego projektu Terego- Mazdy RX-7 (opisywane w GT i na driftorum) , tez laduje SR20det. O czyms to swiadczy
Zobacz listę zmienionych części w tym silniku a potem podawaj "takie przykłady"
A co, baza nie jest SR20det ? przeciez lista modow nie jest customowa.
Jezeli silnik ma predyspozycje, to chyba jest najlepszym przykladem- baza do tworzenia czegokolwiek wiecej.
no tak tylko w tym silniku nic nie pozostało seryjnego i trochę rozśmieszyło mnie porównanie seryjnego silnika z silnikiem który pochłonął taczkę kasy.