Szarpanie ....
Moderator: Moderator
Taki temat - na zimnym silniku jak odpalę to muszę od razu dodać trochę gazu bo strasznie pływa (tak jakby nie łapał na wszystkie gary), potem jest już na wolnych ok. Jak zaczynam deptać to w okolicach 4-4,5k obr czuć takiego muła i delikatne szarpanie, potem już idzie normalnie. Pora na Walbro ?
siema tez mam problem z szarpaniem i nie moge dać sobie rady ale ostatnio zauważyłem ze jak odepnę kostke od krokowego problem znika całkowicie. co to może być krokowiec do wymiany? działał dobrze ale po mojej probie wyczyszczenia krokowca zaczęło szarpać;)
Witam, mam następujący problem do 3.5k obrotów zbiera się całkiem ładnie, ale przy 4k-4.5k szarpie i dalej nie kręci. Podejrzewałem pompę paliwa, jednak nie rozwiązała moich problemów (przed wymianą, sx prawie wcale nie chciał jeździć). Nie wiem co mogło by być przyczyną, może ktoś ma jakiś pomysł?
zmien filtr paliwa i sprawdz czy pomoglo, kosztuje niewiele a moze pomoc, zreszta jak nie byl zmieniany od nowosci to i tak warto zmienic
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
masz 37 stron z roznymi objawami i roznymi przyczynami, poczytaj moze cos bedzie pasowac do twoich niedomagan silnikowych.
sprawdza zaplon podcisnienia, wazne jest podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa, najlepiej je podporowadzic bezposrednio krotkim przewodem z krocca w kolektorze dolotowym przy grodzi.
moze ci turbo za duzo laduje, poczytaj jak nic nie bedzie pasowac to napisz dokladnie co bylo robione w silniku, jaki jest jego stan i co juz w nim sprawdzales/podmieniales dla zdiagnozowania problemu.
sprawdza zaplon podcisnienia, wazne jest podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa, najlepiej je podporowadzic bezposrednio krotkim przewodem z krocca w kolektorze dolotowym przy grodzi.
moze ci turbo za duzo laduje, poczytaj jak nic nie bedzie pasowac to napisz dokladnie co bylo robione w silniku, jaki jest jego stan i co juz w nim sprawdzales/podmieniales dla zdiagnozowania problemu.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Ok dzięki za podpowiedz na dniach sprawdzę to co mówisz i dam znać.
Problem rozwiązany. Przeczytałem wszystkie 37 stron, jednak nic do końca nie pasowało. Skontaktowałem się z G-Garage (dzięki za pomoc chłopaki), którzy pożyczyli cewki na podmiane. Okazało się, że cewki które mam obecnie, nie mają węglików na sprężynkach. Po ich wymianie samochód jest jak nowy ^^
Problem rozwiązany. Przeczytałem wszystkie 37 stron, jednak nic do końca nie pasowało. Skontaktowałem się z G-Garage (dzięki za pomoc chłopaki), którzy pożyczyli cewki na podmiane. Okazało się, że cewki które mam obecnie, nie mają węglików na sprężynkach. Po ich wymianie samochód jest jak nowy ^^
Ostatnio zmieniony czw 23 sty, 2014 04:58 przez Jerycho, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, jestem od niedawna posiadaczem s13 i mecze sie z przerywaniem od drugiego biegu (przy ok 3.5-4tys obrotow i nie idzie dalej). Powoli eliminuje mozliwe przyczyny:
Stare swiece byly cale czarne wiec wymienilem na Bosh Platinium Iridium, lecz jest bez zmian.
Pompa paliwa ktora jezdzi w aucie to walbro 255 lecz nie jestem pewny czy jest ok. Poki co kupilem regulator cisnienia paliwa (identyczny jak ten): http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 87749.html
lecz nie wiem jak mam go podlaczyc w miejsce starego, z ktorego odchodza tylko 2 kabelki, i jak to pozniej wyregulowac :O
Bardzo prosze o pomoc, juz nie wiem co dalej ew. mam sprawdzic
Stare swiece byly cale czarne wiec wymienilem na Bosh Platinium Iridium, lecz jest bez zmian.
Pompa paliwa ktora jezdzi w aucie to walbro 255 lecz nie jestem pewny czy jest ok. Poki co kupilem regulator cisnienia paliwa (identyczny jak ten): http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 87749.html
lecz nie wiem jak mam go podlaczyc w miejsce starego, z ktorego odchodza tylko 2 kabelki, i jak to pozniej wyregulowac :O
Bardzo prosze o pomoc, juz nie wiem co dalej ew. mam sprawdzic
bez strojenia się nie zmienia ciśnienia paliwa bo nic dobrego z tego nie wyjdzie więc wydałeś kasę niepotrzebnie na ten moment...
sprawdz pompę paliwa czy przy obciążeniu daje właściwe ciśnienie
sprawdz pompę paliwa czy przy obciążeniu daje właściwe ciśnienie
Prllzeszukaj dobrze forum bi temat przerywania w ca juz byl walkowany a przyczyn moze yc kilka. Przede wszystkim sprawdź sobie szczelnosc w dolocie i doladowanie bo moze Ci przeladowywac ale to przy mocnymw ciskaniu gazu. Cewki, swiece. Ale pierwsze co to szczelnosc. Zdziwisz sie ile moze byc dziur. Kup dentke od np taczki obetnij w polowie i wsadz zamiast ktorejs rury. Pod kompresor i szukaj nieszczelnosci.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
temat scalony z szarpaniem. domin, przeczytaj całość - powinno pomóc przy diagnozowaniu
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
temat rozległy i dotyczący n/a i detów ale czytanie nic mi nie przyniosło
dla wytrawnych sr-owców to zapewne chwila znalesc problem ale ja juz zbyt dlugo z tym walcze wiec poprosze o konstruktywne wywodu bo juz mi grzeje z tym samochodem:
podepne się pod temat i opowiem swoją historię
kupiłem w grudniu 2012 nissana primera qg18de wydawalo mi sie ze dobry zakup ale niestety silnik pił coraz wiecej oleum i tracil stopniowo moc aby w marcu 2014 calkowicie umrzec-tutaj moje rozczarowanie bo korba nie oddala tylko stracil calkowicie moc i nie chcial ruszyc nawet na 1biegu ale kij z tym,
Kupilem zestaw na swapa, skrupulatnie wyremontowalem sobie przez zime w kotlowni,
-nowe panewki, pierscienie, tloki z sunny gti, mapka na cylindrach
-glowica po obrobce wlasnorecznej+nowe prowadnice+obrabiane gniazda+docierane zawory
-kolektor wydechowy n14gti
-porting kolektorow i glowicy
-walek ssacy +5st
-zaplon +17st
-silnik to low port z p11sri
-ecu primera gt+przeplywka gt+przerobiony cam shaft position sensor
+generalna kosmetyka która przez spore ilosci problemow wieku dzieciecego jest juz przeszłością
i co się dzieje:
-na wolnych na pb czasem gubi zaplon jak Ngrupa, na lpg chodzi rowno, na pb wyzsze obroty bez objawow
-ssanie 2000-2500rpm przez dosc dlugi czas, regulacja ciegna nic nie dala
-jazda ze stala predkoscia czasem skubana, oba paliwa, czasem jakby ktos odjol gazu
-na postoju dodanie gazu skutkuje najpierw spadkiem obrotow pozniej sie wkreca-a powinien wkrecic sie od razu
-czasem jedzie bardzo przyzwoicie czasem ma mula, czasem budzi sie od 3500 czasem wkreca sie dopiero powyzej 4500
-ogolem sprint ponizej oczekiwan
co wyczytalem a czego nie sprawdzilem:
-knock
-czujnik temp
-cisnienie paliwa
jedzie tak:
https://www.youtube.com/watch?v=UQRivfaT0CY
czyli ponizej oczekiwan
moge liczyc na jakas podpowiedz?
dla wytrawnych sr-owców to zapewne chwila znalesc problem ale ja juz zbyt dlugo z tym walcze wiec poprosze o konstruktywne wywodu bo juz mi grzeje z tym samochodem:
podepne się pod temat i opowiem swoją historię
kupiłem w grudniu 2012 nissana primera qg18de wydawalo mi sie ze dobry zakup ale niestety silnik pił coraz wiecej oleum i tracil stopniowo moc aby w marcu 2014 calkowicie umrzec-tutaj moje rozczarowanie bo korba nie oddala tylko stracil calkowicie moc i nie chcial ruszyc nawet na 1biegu ale kij z tym,
Kupilem zestaw na swapa, skrupulatnie wyremontowalem sobie przez zime w kotlowni,
-nowe panewki, pierscienie, tloki z sunny gti, mapka na cylindrach
-glowica po obrobce wlasnorecznej+nowe prowadnice+obrabiane gniazda+docierane zawory
-kolektor wydechowy n14gti
-porting kolektorow i glowicy
-walek ssacy +5st
-zaplon +17st
-silnik to low port z p11sri
-ecu primera gt+przeplywka gt+przerobiony cam shaft position sensor
+generalna kosmetyka która przez spore ilosci problemow wieku dzieciecego jest juz przeszłością
i co się dzieje:
-na wolnych na pb czasem gubi zaplon jak Ngrupa, na lpg chodzi rowno, na pb wyzsze obroty bez objawow
-ssanie 2000-2500rpm przez dosc dlugi czas, regulacja ciegna nic nie dala
-jazda ze stala predkoscia czasem skubana, oba paliwa, czasem jakby ktos odjol gazu
-na postoju dodanie gazu skutkuje najpierw spadkiem obrotow pozniej sie wkreca-a powinien wkrecic sie od razu
-czasem jedzie bardzo przyzwoicie czasem ma mula, czasem budzi sie od 3500 czasem wkreca sie dopiero powyzej 4500
-ogolem sprint ponizej oczekiwan
co wyczytalem a czego nie sprawdzilem:
-knock
-czujnik temp
-cisnienie paliwa
jedzie tak:
https://www.youtube.com/watch?v=UQRivfaT0CY
czyli ponizej oczekiwan
moge liczyc na jakas podpowiedz?
Ostatnio zmieniony ndz 24 sie, 2014 21:12 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
sprawdz ustawienie tps`a
podepnij sie consultem i zobacz co tam slychac
podepnij sie consultem i zobacz co tam slychac
niestety brak komunikacji z konsultem (wiazka kabinowa jest z nowszego modelu tj obd2 a ten sterownik ktory mam chodzi przy obd1-moze to jest problemem braku komunikacji)
tps miernikiem ustawiony na 0,55v, na 0,45 i na 0,55v jest to samo
tps miernikiem ustawiony na 0,55v, na 0,45 i na 0,55v jest to samo