Szarpanie ....
Moderator: Moderator
Czyli, że mamy dokładnie tak samo. Z tym tylko, że ja już wiem, że to sensor.
Okazalo sie ze to kabel od sensora w samym czujniku jest niewiele do popsucia (mikrofon?)
Tak więc fura juz grzeje A i powodzenia dla wyjmujacych ten sensor potrzebne beda ginekologiczne dłonie(ewentualnie dobre kombinerki zagiete) do wyjecia wtyczki .
Tak więc fura juz grzeje A i powodzenia dla wyjmujacych ten sensor potrzebne beda ginekologiczne dłonie(ewentualnie dobre kombinerki zagiete) do wyjecia wtyczki .
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Wymienilem turbo na t28 i zaczol mi szarpac gdziec mniej wiecej od 2500 obr. a pozniej jest ok ustawilem zaplon na 15 stopni i cos nie chalo strzelal do wydechu i nadal szarpal , droga dedukcji doszedlem iz kolo pasowe jest z 1-2 mm wyjechane na klinie tak wiec dupa zbita z ustawiania zaplonu na znaki. Ustawienie zaplonu na sluch znacznie poprawilo szarpanie . Jescze dzis zdemontuje stozek a wsadze ogyginalny filtr i zobacze o co chodzi.
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Mi szrpalo roznie ,na zimnym najczesciej i to przy roznych obrotach,jak byl cieply to cos sie tak jakby mulil , powyzej 3000 szedl ale cos nie zabardzo.
PRZYCZYNA: w zbiorniku robi sie podcisnienie (cholera wie czemu) po odreceniu korka robi ssssssi juz dobrze jest. Zawor w korku niby dziala ale ... ?
PRZYCZYNA: w zbiorniku robi sie podcisnienie (cholera wie czemu) po odreceniu korka robi ssssssi juz dobrze jest. Zawor w korku niby dziala ale ... ?
- jarkowy
- Założyciel Klubu
- Posty: 1088
- Rejestracja: sob 26 lip, 2003 23:29
- Lokalizacja: Władysławowo
- Kontakt:
Masz wersje z sądą lambda i Carbon carnistrem?
jeśli tak to odłącz od niego podciśnienia (i zaślep je)a i tą grubą rurke u dołu też odłącz ale nie zaślepiaj. Powinno rozwiązać problem.
jeśli tak to odłącz od niego podciśnienia (i zaślep je)a i tą grubą rurke u dołu też odłącz ale nie zaślepiaj. Powinno rozwiązać problem.
GTR Sprzedany ale Avatara spobie zostawiam z sentymentu...
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
SKYRACING
OO\____/OO
602227141
Turbokiller
automatyka www.horyzont.co
pokoje gościnne nad morzem we władysławowwie www.impresja.co
600-961-666
Witajcie, chciałem zapytać od czgo zależy fakt że wolne obroty pływają w zakresie 800 - 1300, próbowałem zmieniać położenie czujnika przepustnicy ale nie przyniosło to porządanego efektu. Pierwotnie był on skrajnie odsuniętu w stronę do tylnego zderzaka i gdy starałam się spokojnie jechać na jedynce na niewielkich obrotach pojawiało się szarpanie, blokujące silnik dławienie. Po przestawieniu w położenie bliskie środkowemu (po odkręceniu śrubki regulacji zauważyłem że takie musiało być najczęściej - "uszko czujnika" było w tym miejscu wyrobione) jedzie zdecydowanie płynniej, jednak obroty dalej skaczą. [glow=red][/glow]POMOCY
Sprawdź czy masz szczelnie zamkniętą przepustnicę na jałowym. Spotkałem się z "mechanikami" z serwisu którzy tak regulowali obroty, że uchylali przepustnicę. Musi być szczelna. Później ustaw tak czujnik położenia przepsutnicy by przy zamkniętej dawał sygnał zamknięcia, bo inaczej będzie wariowało.
Ściągni sobie z naszego forum serwisówkę, tam jest wszystko opisane.
Ściągni sobie z naszego forum serwisówkę, tam jest wszystko opisane.
ściągnołem serwisówkę ale nie operuję na tyle angielskim żeby się w tym połapać, proszę więc o pomoc i info jak wyregulować przepustnicę żeby była zamknięta
Na drugiej fotce pokazany jest kolektor i zaznaczona śrubka, gdzie reguluje sie uchylenie przepustnicy - wcześniej zdejmij sobie tą wielką czarną rurę - będziesz widział przepustnicę.
Na pierwszej zaznaczony jest regulator obrotów biegu jałowego, wystarczy pokręcić i poczekać chwilkę na efekty. Obroty powinny wynosić 850 na minutę.
Na pierwszej zaznaczony jest regulator obrotów biegu jałowego, wystarczy pokręcić i poczekać chwilkę na efekty. Obroty powinny wynosić 850 na minutę.
- Załączniki
-
- 000_1126A.jpg (81.79 KiB) Przejrzano 6573 razy
-
- 000_1125A.jpg (79.29 KiB) Przejrzano 6574 razy
dziękuję za info, postąpiłem wg wskazówek i po odkręceniu rury okazało się że przepustnica przy wyłączonym silniku jet ustawiona prawidłowo - tj. zamknięta całkowicie. Po założeniu rury uruchomiłem silnik i patrzyłem czy jej położenie się zmienia i też okazało się że nie więc chyba jest ok z czujnikiem. Mam jednak inne podejżenia, a mianowicie w rurze był olej więc chyba turbinka leży a dostający się do kolektora olej powoduje zabużenia w składzie mieszanki i nierównomierną pracę silnika. po części może to być również wina uszczelki pod turbawką - zauważyłem i słyszę że jest trochę wydmuchana. Jeśli uważasz że mogę mieć rację proszę potwierdź.
ja mam taka wersje i objawy o których tu mowa!!!ale czy prezesie mógłbys jasniej pisac o jakie przewody ci chodzi bo nic a nic nie kminie z tego co tu napisałeś!!!jarkowy pisze:Masz wersje z sądą lambda i Carbon carnistrem?
jeśli tak to odłącz od niego podciśnienia (i zaślep je)a i tą grubą rurke u dołu też odłącz ale nie zaślepiaj. Powinno rozwiązać problem.
Ostatnio zmieniony czw 16 wrz, 2004 10:03 przez cziko, łącznie zmieniany 1 raz.