Szarpanie ....

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Radzi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 76
Rejestracja: pt 23 sie, 2013 17:50
Lokalizacja: Lubań

Taki temat - na zimnym silniku jak odpalę to muszę od razu dodać trochę gazu bo strasznie pływa (tak jakby nie łapał na wszystkie gary), potem jest już na wolnych ok. Jak zaczynam deptać to w okolicach 4-4,5k obr czuć takiego muła i delikatne szarpanie, potem już idzie normalnie. Pora na Walbro ?
Awatar użytkownika
Lolson
Stały gość
Stały gość
Posty: 477
Rejestracja: pt 12 mar, 2010 22:30
Lokalizacja: Warszawa

Jak dla mnie to jedna z pierwszych rzeczy które powinno sie wymienić w aucie :D
We are INSANITY CREW✌️
Facebook
Instagram
kidrasti
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: czw 25 lip, 2013 18:39
Lokalizacja: Żary

siema tez mam problem z szarpaniem i nie moge dać sobie rady ale ostatnio zauważyłem ze jak odepnę kostke od krokowego problem znika całkowicie. co to może być krokowiec do wymiany? działał dobrze ale po mojej probie wyczyszczenia krokowca zaczęło szarpać;)
Jerycho
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: sob 04 sty, 2014 21:08
Lokalizacja: Lublin

Witam, mam następujący problem do 3.5k obrotów zbiera się całkiem ładnie, ale przy 4k-4.5k szarpie i dalej nie kręci. Podejrzewałem pompę paliwa, jednak nie rozwiązała moich problemów (przed wymianą, sx prawie wcale nie chciał jeździć). Nie wiem co mogło by być przyczyną, może ktoś ma jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

zmien filtr paliwa i sprawdz czy pomoglo, kosztuje niewiele a moze pomoc, zreszta jak nie byl zmieniany od nowosci to i tak warto zmienic ;)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Jerycho
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: sob 04 sty, 2014 21:08
Lokalizacja: Lublin

Filterek był co prawda niedawno zmieniany, ale nie jest to drogie więc mogę spróbować, a w razie czego macie jeszcze jakieś pomysły, może to być wina Turbo?
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

masz 37 stron z roznymi objawami i roznymi przyczynami, poczytaj moze cos bedzie pasowac do twoich niedomagan silnikowych.

sprawdza zaplon podcisnienia, wazne jest podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa, najlepiej je podporowadzic bezposrednio krotkim przewodem z krocca w kolektorze dolotowym przy grodzi.

moze ci turbo za duzo laduje, poczytaj jak nic nie bedzie pasowac to napisz dokladnie co bylo robione w silniku, jaki jest jego stan i co juz w nim sprawdzales/podmieniales dla zdiagnozowania problemu.
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Jerycho
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 17
Rejestracja: sob 04 sty, 2014 21:08
Lokalizacja: Lublin

Ok dzięki za podpowiedz na dniach sprawdzę to co mówisz i dam znać.

Problem rozwiązany. Przeczytałem wszystkie 37 stron, jednak nic do końca nie pasowało. Skontaktowałem się z G-Garage (dzięki za pomoc chłopaki), którzy pożyczyli cewki na podmiane. Okazało się, że cewki które mam obecnie, nie mają węglików na sprężynkach. Po ich wymianie samochód jest jak nowy ^^
Ostatnio zmieniony czw 23 sty, 2014 04:58 przez Jerycho, łącznie zmieniany 1 raz.
domin
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 58
Rejestracja: śr 07 maja, 2014 18:06
Lokalizacja: Marki

Witam, jestem od niedawna posiadaczem s13 i mecze sie z przerywaniem od drugiego biegu (przy ok 3.5-4tys obrotow i nie idzie dalej). Powoli eliminuje mozliwe przyczyny:
Stare swiece byly cale czarne wiec wymienilem na Bosh Platinium Iridium, lecz jest bez zmian.
Pompa paliwa ktora jezdzi w aucie to walbro 255 lecz nie jestem pewny czy jest ok. Poki co kupilem regulator cisnienia paliwa (identyczny jak ten): http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 87749.html
lecz nie wiem jak mam go podlaczyc w miejsce starego, z ktorego odchodza tylko 2 kabelki, i jak to pozniej wyregulowac :O
Bardzo prosze o pomoc, juz nie wiem co dalej ew. mam sprawdzic
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4684
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

bez strojenia się nie zmienia ciśnienia paliwa bo nic dobrego z tego nie wyjdzie więc wydałeś kasę niepotrzebnie na ten moment...
sprawdz pompę paliwa czy przy obciążeniu daje właściwe ciśnienie
Awatar użytkownika
dapper
Stały gość
Stały gość
Posty: 472
Rejestracja: pt 01 cze, 2007 08:30
Lokalizacja: Wrocław

Prllzeszukaj dobrze forum bi temat przerywania w ca juz byl walkowany a przyczyn moze yc kilka. Przede wszystkim sprawdź sobie szczelnosc w dolocie i doladowanie bo moze Ci przeladowywac ale to przy mocnymw ciskaniu gazu. Cewki, swiece. Ale pierwsze co to szczelnosc. Zdziwisz sie ile moze byc dziur. Kup dentke od np taczki :) obetnij w polowie i wsadz zamiast ktorejs rury. Pod kompresor i szukaj nieszczelnosci.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Awatar użytkownika
mysza
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 4348
Rejestracja: czw 07 kwie, 2005 10:32
Lokalizacja: Kraków/Płock

temat scalony z szarpaniem. domin, przeczytaj całość - powinno pomóc przy diagnozowaniu ;)
Przedszkole Montessori FaSolLa

Protest Wyborczy

Mateusz Pucharski

Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Ad@mus
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 24 sie, 2014 21:02
Lokalizacja: śląsk

temat rozległy i dotyczący n/a i detów ale czytanie nic mi nie przyniosło
dla wytrawnych sr-owców to zapewne chwila znalesc problem ale ja juz zbyt dlugo z tym walcze wiec poprosze o konstruktywne wywodu bo juz mi grzeje z tym samochodem:
podepne się pod temat i opowiem swoją historię

kupiłem w grudniu 2012 nissana primera qg18de wydawalo mi sie ze dobry zakup ale niestety silnik pił coraz wiecej oleum i tracil stopniowo moc aby w marcu 2014 calkowicie umrzec-tutaj moje rozczarowanie bo korba nie oddala tylko stracil calkowicie moc i nie chcial ruszyc nawet na 1biegu ale kij z tym,

Kupilem zestaw na swapa, skrupulatnie wyremontowalem sobie przez zime w kotlowni,

-nowe panewki, pierscienie, tloki z sunny gti, mapka na cylindrach

-glowica po obrobce wlasnorecznej+nowe prowadnice+obrabiane gniazda+docierane zawory

-kolektor wydechowy n14gti

-porting kolektorow i glowicy

-walek ssacy +5st

-zaplon +17st

-silnik to low port z p11sri

-ecu primera gt+przeplywka gt+przerobiony cam shaft position sensor

+generalna kosmetyka która przez spore ilosci problemow wieku dzieciecego jest juz przeszłością

i co się dzieje:

-na wolnych na pb czasem gubi zaplon jak Ngrupa, na lpg chodzi rowno, na pb wyzsze obroty bez objawow

-ssanie 2000-2500rpm przez dosc dlugi czas, regulacja ciegna nic nie dala

-jazda ze stala predkoscia czasem skubana, oba paliwa, czasem jakby ktos odjol gazu

-na postoju dodanie gazu skutkuje najpierw spadkiem obrotow pozniej sie wkreca-a powinien wkrecic sie od razu

-czasem jedzie bardzo przyzwoicie czasem ma mula, czasem budzi sie od 3500 czasem wkreca sie dopiero powyzej 4500

-ogolem sprint ponizej oczekiwan

co wyczytalem a czego nie sprawdzilem:

-knock

-czujnik temp

-cisnienie paliwa

jedzie tak:

https://www.youtube.com/watch?v=UQRivfaT0CY

czyli ponizej oczekiwan



moge liczyc na jakas podpowiedz?
Ostatnio zmieniony ndz 24 sie, 2014 21:12 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

sprawdz ustawienie tps`a
podepnij sie consultem i zobacz co tam slychac
Ad@mus
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 9
Rejestracja: ndz 24 sie, 2014 21:02
Lokalizacja: śląsk

niestety brak komunikacji z konsultem (wiazka kabinowa jest z nowszego modelu tj obd2 a ten sterownik ktory mam chodzi przy obd1-moze to jest problemem braku komunikacji)

tps miernikiem ustawiony na 0,55v, na 0,45 i na 0,55v jest to samo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”