Szarpanie ....

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

SUCCESS for now ;)
Przeczyscilem przeplywke i duzo lepiej !!! lepiej sie wkreca bardziej czuly na gaz jakis i szarpanie ustalo..tak myslalem...pojawialo sie sporadycznie nie tak czesto jak przed czyszczeniem... wiec odlaczylem lambde...i problem zniknal jak reka odjal auto calkem inaczej jezdzi inna dynamika calkiem etc...
Wiec jutro zakladam nowa lambde i mozna smigac :D:D

Thx za wskazowki !
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

Witam podłącze sie do tematu od kilku dni mam taki oto problem:
( silnik ca18det stage 2 komp 4 mapy od xree ale na seryjnym nie przerobionym też było to samo)

-odpalam na ZIMNYM to bez dodania gazu prawie zgaśnie chwilke potem ok
- na ZIMNYM jak ruszam to silnik przerywa /dławi sie jak by paliwa nie miał jak troche sie rozgrzeje wszystko jest ok zbiera sie normalnie
-jak jest ciepły to wolne obroty też czasami za falują


sprawdziłem chyba już wszystkie wtyczki i psiknąłem wd40 , masy, przewody ,kabelki itp
czujnik temp(dwu pinowy ) nowy(tzn ma może 8 miesięcy ), przepływke wyczyściłem i dokładnie sprawdziłem piny żeńskie i męskie w jej wtyczce , zapłon ustawiony ok, pompa walbro 255l/h

już długo tak jeżdżę czytam forum i kończą mi sie pomysły... podejrzewam że czujnik temp dwu pinowy sie zwalił ale nawet roku nie ma ale może jednak...
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
dredman
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 408
Rejestracja: pn 21 wrz, 2009 20:19
Lokalizacja: Radom

sprawdz czujnik stuku mi sie odlaczyl i auto na zimnym mega mul prawie gaslo tez rozgrzalo sie i ok , obroty faluja.. moze silnik krokowy nawala ;)
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

dzisiaj troche posiedziałem przy nysie i tak

czujnik stuku podłącznony

sprawdziłem wg serwisówki opór czujników
temp silnika
throttle sensor
acc valve
air regulator
czuj położenia przepustnicy też sprawdziłem czy jest przejście w odpowiednim momencie

i wszystko w normie :?

obroty mi falują +/- 100 obr/min (nawet jak jest ciepły) i jak jest zimny to prawie gaśnie przy odpalaniu i przerywa /dławi sie jak przyśpieszam dopóki sie nie nagrzeje potem idzie jak szatan


ma ktoś jakieś pomysły ?
Ostatnio zmieniony pn 02 lip, 2012 18:39 przez SEBA200SX, łącznie zmieniany 1 raz.
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

koledzy powiedzcie mi co jeszcze odpowiada za prace silnika gdy jest zimnym bo mam ten problem ( opis wyżej ) od dwóch miesięcy i mam już dosyć! :x
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

a sprawdzales instalacje elektryczna? moze nie ma przejscia miedzy czujnikiem temp a kompem?
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Daro92
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:08
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Witam was kupilem 200sx i mam taki problem iz
zapalam chodzi elegancko pomimo 1200obr.min
gdy delikatnie wciskam pedal gazu jedzie dobrze jak mu chce docisnac od 3tys do 4 szarpie go jak by spadek mocy dlawi sie. kopci na bialo
czy moze to byc pompa wody ?
czy cos innego ?
Licze na wasza pomoc
Wiscoo

Kopci na biało - turbina?
Awatar użytkownika
Saqu
-#Sympatyk
-#Sympatyk
Posty: 1033
Rejestracja: ndz 17 kwie, 2011 20:18
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Wiscoo pisze:Kopci na biało - turbina?
kpci na niebiesko? turbina? silnik nie jedzie? turbina? nie pisz czasami co Ci ślina na język przyniesie

coś więcej o silniku? coś dziobane? wymienione?
Poszukuję...
Daro92
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:08
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Wiec tak ja go kiupilem 3 dni temu nic nie grzebane seria. wymieniana w ostatnim czasie byla cewka zaplonowa i tyle. Sprawdzilem i dokladnie to z tym jest tak ze 1 bieg mozna go krecic ile fabryka dala 2 bieg to samo od 3 biegu sie zaczyna do 3 tysiecy jedzie spoko a od 3 do 4 tys szarpie go jak by mocy brakowalo dlawi go na 4 i 5 biegu tak samo szarpie, dlawi
no i kopci na bialo zmieszane troche z niebieskim.
wodzu
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 86
Rejestracja: pt 12 cze, 2009 14:38
Lokalizacja: Lipno/Toruń

też miałem tak, że powyżej 3 tys obrotów zaczynał szarpać i dławić się, jak poczytałem to głównie było że turbina albo pompa paliwa więc na początek wymieniłem pompę paliwa i problem minął ;) ale to tylko mój przypadek
Ostatnio zmieniony śr 01 sie, 2012 05:42 przez wodzu, łącznie zmieniany 1 raz.
Daro92
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:08
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Ok zabiore sie za wymiane pompy paliwa i zobaczymy co bedzie dalej, moze ustanie problem a jak nie to dalej bede grzebal.
Daro92
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:08
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Wiec z tym moim szarpaniem jest tak turbine zmienilem bo wystepowalo kopcenie i jest lepiejtylko dalej zostalo to zego przerywa w granicach od 3tys.obr do powyzej 4tys/obr i co dalej z tym moze byc?? zamowilem pompe paliwa zmienie ja i zobaczymy co bedzie dalej ..i jeszcze jedno po rozgrzaniu silnika do odpowiedniej temperatury obroty lekkoskacza od 900-1400obr/min jak sadzicie co to moze byc??
wretched
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 94
Rejestracja: pn 12 paź, 2009 10:35

Z autopsji ci kolego podpowiem, wsadź rękę do baku i posmeraj czy nie ma rdzawego mułu, przeczyść przewody paliwowe i wymien filtr paliwa. Ja 2 tyg walczyłem z szarpaniem i dławieniem nissana a skończyło się na wymianie baku ;)
Daro92
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: pn 30 lip, 2012 23:08
Lokalizacja: KBC
Kontakt:

Problem rozwiazany.. Mianowicie kupilem pompe paliwa wymienilem i po problemie :) Dzieki chlopaki za pomoc:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”