Strona 1 z 1

ORUROWANIE DO FMIC

: ndz 04 lis, 2012 18:57
autor: BANZAJ
mam dylemat odnosnie budowy orurowania/ukladu/powietrza
do silnika czy z nierdzewki czy mozna z alminium
jako ze mam ok 3,5mb rur aluminiowych o sr.70mm
pomyslalem ze nada sie to do takiej zabudowy,czy nie mam racjii...?
wiem ze alu sie nagrzewa lapie szybciej temperature,jest mniej termoodporne od nierdzewki.ale jak to jest do konca
podpowiedzcie

: ndz 04 lis, 2012 19:06
autor: komargc
mozna robic z alu niektore firmy nawet oferuja do wybory alu lub kwasowka ,takze smialo

: ndz 04 lis, 2012 19:27
autor: artoor200sx
hmm , tak sobie gdybam ze skoro alu szybciej sie nagrzewa = lepiej oddaje cieplo , zimniejsze powietrze bedzie w srodku . Po za tym seryjnie od icka idzie rura plastikowa , wiec to chyba nie ma wiekszego znaczenia z czego to zrobisz .

: ndz 04 lis, 2012 20:34
autor: BANZAJ
artoor200sx pisze: Po za tym seryjnie od icka idzie rura plastikowa , wiec to chyba nie ma wiekszego znaczenia z czego to zrobisz .
_________________
dokladnie tez tak pomyslalem

kolejna sprawa czy srednica ma duze znaczenie????
czy np.srednica mniejsza na ukladzie niebedzie powodowala komplikacjii z dostarczeniem powietrza do fmic przepustnicy itp...
czy z tym niebedzie problemow w pracy silnika....
czy srednice musza być idealnie wszedzie takie same????

: ndz 04 lis, 2012 20:47
autor: kaszub
edit

: wt 08 sty, 2013 20:30
autor: jondeca
Średnic nie musisz mieć takich samych. Ale dobrze by było by były podobne, najważniejsze to nie za duże, zwiększasz laga a np 4 calowy dolot nic ci nie da. optymalna średnica to taka jaka(można +0.5cala) masz przepustnicy średnicę