Jaki olej polecacie ?
Moderator: Moderator
- TURBO maniac
- Stały gość
- Posty: 442
- Rejestracja: sob 20 gru, 2003 13:42
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Ja jak kupiłem S13 4 miechy temu to przeglądnąłem wszystkie tematy olejowe na forum i najwięcej pochlebnych opinii zebrał Castrol RS 10/60 (m.in polecany przez Jarkowego, Czika). Taki olej lałem do swoich wcześniejszych padaczek i teraz do Nissana również. Może i jest jakiś olej lepszy (i droższy) od niego ale RS 10/60 jest naprawde bardzo dobry i nie ma potrzeby kombinować z innymi.
Gdy dał gazu to wał urwoł, bo pod maską było TURBO!
Według strony www.castrol.pl najlepszym olejem do nissanów s 13 to Castrol SLX Longtec 0W30
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=6031733
W lewym dolnym rogu strony jest narzędzie do dobierania olejów do samochodów.
Co wy na to?
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=6031733
W lewym dolnym rogu strony jest narzędzie do dobierania olejów do samochodów.
Co wy na to?
ee no coz ..... niema to jak casrtol
"I had a look around the carpark and couldn't help noticing, that my car is significantly faster than all of yours..."
powered by:Japan Sport Service
powered by:Japan Sport Service
ja podziękuję.kamil79 pisze:Według strony www.castrol.pl najlepszym olejem do nissanów s 13 to Castrol SLX Longtec 0W30
http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=6031733
W lewym dolnym rogu strony jest narzędzie do dobierania olejów do samochodów.
Co wy na to?
EMWU is dead
to nie tylko castrol podaje taki olej na swojej stronie
kazdy producent takie rzeczy wypisuje na swojej stronie
przerabialem ten temat jak szukalem oleju do dyfra, s14 ma szpera a wiekszosc producentow zalecala tam olej ktory wyraznie w specyfikacji ma napisane ze nie jest do szpery. ehhh
kazdy producent takie rzeczy wypisuje na swojej stronie
przerabialem ten temat jak szukalem oleju do dyfra, s14 ma szpera a wiekszosc producentow zalecala tam olej ktory wyraznie w specyfikacji ma napisane ze nie jest do szpery. ehhh
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
SLX - HA HA HA TŁUSTA ZIELONA WODA DO LASKI ZADNYCH CASTROLI
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #001/06 lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
[/scroll]
[/scroll]
Znalazlem ostatnio shell helix racing .. pelny syntetyk, 10 W 60 ... musialem zrobic dolewke no to go wlalem .... zobaczymy co sie staniedr Mike pisze:A o Shellu cosik powiecie?
A ja leję syntetycznego Quacker State'a. Lałem go do merca diesla, fiata, skody, nissana i innych. NIGDY nie padł mi silnik, więc nie wiem jak wygląda w środku. Każde auto przejechało na nim 100-150 tys. km, żadne nie było nowe.
W USA silniki zalewane Quackerem dostaję od Quackera gwarancję na silnik na 450.000 km, niezależnie od auta - chyba są pewni swojego oleju - jakiś czas temu, teraz może się zmieniło, quacker był jedynym dostawcą USArmy.
W mercu dieslu po paru zmianach, jak silnik się oczyścił, do Quacker zachowywał przezroczystość do ok 2000 przebiegu. Mój mechanik, co dużo widział był w szoku
W USA silniki zalewane Quackerem dostaję od Quackera gwarancję na silnik na 450.000 km, niezależnie od auta - chyba są pewni swojego oleju - jakiś czas temu, teraz może się zmieniło, quacker był jedynym dostawcą USArmy.
W mercu dieslu po paru zmianach, jak silnik się oczyścił, do Quacker zachowywał przezroczystość do ok 2000 przebiegu. Mój mechanik, co dużo widział był w szoku
Cholera już sam nie wiem jaki olej zalać do mojego odkurzacza.
Obecny mam Valv 10W60 półsyntetyk ,a wcześniej jeździł na Shell Hellix 10W40(jeszcze w niemczech) i nie wiem czy nie wrócić do zwykłego półsyntetyka np. Valvoline maxlife 10W40.
Nie jeżdżę wyczynowo i często odpalam bryczkę więc może ten 10W60 to nie dla mnie
Tak samo na stronie valvoline polska w moim Z32 nie ma zalecenia VR1 Racing , a w Z31 starszym modelu ma i to mnie dziwi. Tak samo jest z SX'ami starszy model ma zalecenie , a nowszy nie ma 10W60.
Doradźcie panowie co mam zalać bo mechanikiem i się nie znam, a nie chce zniszczyć silnika. Może jakiś motul ,ale o jakiej gęstości. Dodam że mam zwykły silnik bez turbin.
Obecny mam Valv 10W60 półsyntetyk ,a wcześniej jeździł na Shell Hellix 10W40(jeszcze w niemczech) i nie wiem czy nie wrócić do zwykłego półsyntetyka np. Valvoline maxlife 10W40.
Nie jeżdżę wyczynowo i często odpalam bryczkę więc może ten 10W60 to nie dla mnie
Tak samo na stronie valvoline polska w moim Z32 nie ma zalecenia VR1 Racing , a w Z31 starszym modelu ma i to mnie dziwi. Tak samo jest z SX'ami starszy model ma zalecenie , a nowszy nie ma 10W60.
Doradźcie panowie co mam zalać bo mechanikiem i się nie znam, a nie chce zniszczyć silnika. Może jakiś motul ,ale o jakiej gęstości. Dodam że mam zwykły silnik bez turbin.
ja mam mobila i w dyfrze i w skrzyni...
A czy jacyś specjaliści mogli by się wypowiedzieć, co ile zmieniać olej w silniku? W serwisówce dla Ewropy poza Zjednoczonym Królestwem stoi, że co 5 tysięcy km. Ale dla bodajże U.K. podają 7,5 kkm. Jeśli chciałbym zmieniać co pięć najmodniejszy obecnie na forum MOTUL to musiałbym go chyba wliczać do zużycia paliwa. Na forum znalazłem wartości w przedziale 5 - 15 tys. km.
Jak to w końcu jest?
Jak to w końcu jest?
|oo|__|oo|
Wildcat
O=O---O=O
Wildcat
O=O---O=O