co będzie lepsze dla turbo na BB,
15w50 czy 10w60?
chwilowo zalany valvo max life 10w40 ale zrobi wyjazd bo coś nie jestem do niego przekonany
skłaniam się ku temu pierwszemu ale dla bb powinien być chyba gesty że hej więc nie wiem.
Najlepiej motula 300v 20w60
ale to jest do wyścigów 24h więc musi to być mega gęste i do dupowożenia z okazjonalnym upalankiem za geste.
Silnik jeździł przede mną też na max lifie i Vr racing. i raczej autentyczne 107 tysięcy, nie styka nie puka nic się nie traci ani nie dymi.
Co te kulki w końcu lubią
Edit:
Podajcie przy okazji sprawdzonego dilera motula
Jaki olej polecacie ?
Moderator: Moderator
Również jestem przed kolejną wymianą Motula, więc dołączam się do pytaniawiszene pisze:A ja mam takie pytanie bo chce wlac Motul 300V competition,bo jezdze na castrolu 10W40,a jak zmieniałem kiedys oringi na wałkach to pod pokrywami było troche syfu ateraz na dniach zakładam nową dmuchawke T28 i chce sie pozbyc tego nagaru w tym celu zakupiłem Motul Engine Clean...moge go bez obaw wlac??i pózniej motula 15W50??....
ja zawsze brałem od Pio - polecamTomek89 pisze: Podajcie przy okazji sprawdzonego dilera motula
http://forum.turbokillers.com/profiles/974.htm
...jedziem z koksem...
-
- Postojebca
- Posty: 1608
- Rejestracja: pn 15 paź, 2007 20:04
- Lokalizacja: Gm. G?ogówek(opolskie)
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/sklep/2453234_power_tuningPapajo pisze:ja zawsze brałem od Pio - polecamTomek89 pisze: Podajcie przy okazji sprawdzonego dilera motula
http://forum.turbokillers.com/profiles/974.htm
To jego str.
A co z Valvoline VR1 10w60 ?
Ja latam na Castrol edge RS 10W-60
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
a takie pytanie związane oczywiście z olejem, dajmy na to kupuje silnik który stał w garazu przez 3 miesiące, mam się nie martwić bo to napewno nic sie nie dzieje w środku, czy przed odpaleniem, sprawdzeniem silnika lepiej odrazu wymienić olej?
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
I na tym i na tym polatasz
Auto bardziej do Sportu czy "rodzinnie"(czyt. spokojnej jazdy, jeżeli sx`em sie da spokojnie )
10w60 ma lepsze właściwości, ale w większych temp.
Auto bardziej do Sportu czy "rodzinnie"(czyt. spokojnej jazdy, jeżeli sx`em sie da spokojnie )
10w60 ma lepsze właściwości, ale w większych temp.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
mam 2 pytanka
1 do normalnej jazdy , raz na jakis czas przegonienie sie z kimś tylko na ulicy , to lepszy motul 15W50 czy valvvoline 10W60 ?
2 jak kupie silnk co stał powiedzmy 4-5 mies. nie ruszany to nie zalewać go odrazu dobrym olejem tylko kupić jakiś 10W40 i przejechać się z 20km zlać go i dopiero później właściwy ?
1 do normalnej jazdy , raz na jakis czas przegonienie sie z kimś tylko na ulicy , to lepszy motul 15W50 czy valvvoline 10W60 ?
2 jak kupie silnk co stał powiedzmy 4-5 mies. nie ruszany to nie zalewać go odrazu dobrym olejem tylko kupić jakiś 10W40 i przejechać się z 20km zlać go i dopiero później właściwy ?
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
- roball
- -#Moderator
- Posty: 3140
- Rejestracja: śr 29 cze, 2005 21:33
- Lokalizacja: dziura na zachód od Wieliczki
Kup jakiegoś motula pół lub syntetycznego 10W40 i będzie dobrze jeśli to silnik seria, 300V nic ci lepszego nie zapewni jeśli nie wyciskasz z silnika więcej.
Na początek możesz silnik przepłukać jakimś najtańszym lotosem z najtańszym filtrem - zalej, odpal na 5min i zobacz czy olej jest klarowny. Potem wymień olej i filtr na docelowe. Jak olej się bardo zasyfił w ciągu tych 5min to płukanie możesz powtórzyć. Zanim jeszcze kupisz ten silnik to zdejmij pokrywę wałka rozrządu i zobacz czy nie ma tam szlamu.
Na początek możesz silnik przepłukać jakimś najtańszym lotosem z najtańszym filtrem - zalej, odpal na 5min i zobacz czy olej jest klarowny. Potem wymień olej i filtr na docelowe. Jak olej się bardo zasyfił w ciągu tych 5min to płukanie możesz powtórzyć. Zanim jeszcze kupisz ten silnik to zdejmij pokrywę wałka rozrządu i zobacz czy nie ma tam szlamu.
Człowiek człowiekowi wilkiem,
a zombie zombie zombie...
a zombie zombie zombie...