podłączenie turbiny s13

Moderator: Moderator

Irokez
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pt 14 lis, 2014 07:24
Lokalizacja: Szalowa

Witam,
Posiadam 200sx s13 1.8 turbo, i mam taki problem ponieważ zawrót sterujący łopatkami nie działa, byalbum wdzięczny gdyby ktoś podesłał zdjęcie albo schemat podłączenia tego zaworu,
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Kolego, tam nie ma zaworu sterującego łopatkami, podłączenie jest bardzo proste

Obrazek

Nie działa tzn. co? Nie ładuje czy ładuje za dużo?
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Irokez
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pt 14 lis, 2014 07:24
Lokalizacja: Szalowa

Właśnie o ten przewód chodzi, tylko ze przy zwiększeniu obrotów nic tam sie nie dzieje. Mam wydmuchaną uszczelkę pod kolektorem, może być ze tylko to jest przyczyną?Nna tym wezyku powinno być wyczuwalne dosyć duże ciśnienie?
Majkelll
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 726
Rejestracja: czw 23 wrz, 2010 22:15
Lokalizacja: Pułtusk

Bo tam nic ma się nie dziać, jak auto stoi to tego raczej nie sprawdzisz, chyba że dmuchniesz kompresorem w ten wężyk i zobaczysz przy jakim ciśnieniu się otwiera klapka. Podczas jazdy jak turbo napompuje ok 0,6b to wtedy otwiera się klapka po stronie wydechowej turbiny która upuszcza nadmiar spalin. Tak, uszczelka pod kolektorem może być powodem i raczej będzie powodem słabego doładowania.

Ogólnie polecam Ci poczytać dział Techniczne, tam znajdziesz masę informacji oraz odpowiedzi na wiele pytań, zarówno tych podstawowych jak i bardziej zaawansowanych, pozdro i niech moc będzie z Tobą :wink:
CA18DET - Jeden osiem Turbo burbo...
Irokez
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 3
Rejestracja: pt 14 lis, 2014 07:24
Lokalizacja: Szalowa

Wielkie dzięki za informacje
Pozdrawiam :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”