Skyline r34 - różnice w wyposażeniu między rb20 a rb25

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
grzesko
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 237
Rejestracja: wt 18 sty, 2011 11:20
Lokalizacja: Siedlce

Szukam informacji czy różniło się wyposażenie wersji dwu litrowej od dwa i pół. Chodzi mi głównie o hamulce, zawieszenie, półosie, dyferencjał. Ma ktoś wiedzę na ten temat?
Marcin997
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: ndz 21 sie, 2016 20:25
Lokalizacja: Bieszczady

ale oba N/A? Czy chcesz wiedzieć ile różnicy jest między 2.0 a 2.5T.
Awatar użytkownika
grzesko
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 237
Rejestracja: wt 18 sty, 2011 11:20
Lokalizacja: Siedlce

oba n/a, zastanawiam się po prostu nad zakupem HR34 z RB20de i włożeniem później RB25DET. Jeśli hamulce, zawieszenie itp jest takie samo to myślę że ma to sens
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

zazwyczaj te slabe silniki maja slabsze hamulce i w starszych byl;y piasty na 4 sruby,
nie wiem jak w r34
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Marcin997
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 23
Rejestracja: ndz 21 sie, 2016 20:25
Lokalizacja: Bieszczady

Powiem Ci, że właśnie przerabiam temat w praktyce. Kupiłem HR34, i wkładam rb25det neo. (w zakładce Skyline jest moje auta i post w którym będę na bieżąco pisał co i jak)

Ogólnie tak:
Zawieszenie to samo z tym że tylne amory są na "kule" tak jak przód w N/a, wersje Turbo przód mają na "kule" tył na "widełki".
Wahacze takie same.
Hamulce w N/A są mniejsze, przód jednotłok tył jednotłok - więc do zmiany.
Dyfer w N/A jest bez LSD, w GTT jest z LSD.
Piasty i tu i tu na 5x114.3

Nie wiem jak jest z półosiami, przegubami i dyfrem. Ale jak się rozleci to wtedy się da taki jak powinien być i tyle. Wał jest taki sam (jeśli HR będzie miał automat to trzeba przednią połówkę wału, tył jest taki sam) Ja osobiście kupiłem cały z r33 GTST)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”