Skyline r34 - różnice w wyposażeniu między rb20 a rb25
Moderator: Moderator
zazwyczaj te slabe silniki maja slabsze hamulce i w starszych byl;y piasty na 4 sruby,
nie wiem jak w r34
nie wiem jak w r34
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
-
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz 21 sie, 2016 20:25
- Lokalizacja: Bieszczady
Powiem Ci, że właśnie przerabiam temat w praktyce. Kupiłem HR34, i wkładam rb25det neo. (w zakładce Skyline jest moje auta i post w którym będę na bieżąco pisał co i jak)
Ogólnie tak:
Zawieszenie to samo z tym że tylne amory są na "kule" tak jak przód w N/a, wersje Turbo przód mają na "kule" tył na "widełki".
Wahacze takie same.
Hamulce w N/A są mniejsze, przód jednotłok tył jednotłok - więc do zmiany.
Dyfer w N/A jest bez LSD, w GTT jest z LSD.
Piasty i tu i tu na 5x114.3
Nie wiem jak jest z półosiami, przegubami i dyfrem. Ale jak się rozleci to wtedy się da taki jak powinien być i tyle. Wał jest taki sam (jeśli HR będzie miał automat to trzeba przednią połówkę wału, tył jest taki sam) Ja osobiście kupiłem cały z r33 GTST)
Ogólnie tak:
Zawieszenie to samo z tym że tylne amory są na "kule" tak jak przód w N/a, wersje Turbo przód mają na "kule" tył na "widełki".
Wahacze takie same.
Hamulce w N/A są mniejsze, przód jednotłok tył jednotłok - więc do zmiany.
Dyfer w N/A jest bez LSD, w GTT jest z LSD.
Piasty i tu i tu na 5x114.3
Nie wiem jak jest z półosiami, przegubami i dyfrem. Ale jak się rozleci to wtedy się da taki jak powinien być i tyle. Wał jest taki sam (jeśli HR będzie miał automat to trzeba przednią połówkę wału, tył jest taki sam) Ja osobiście kupiłem cały z r33 GTST)