Strona 1 z 1

Skyline r34 - różnice w wyposażeniu między rb20 a rb25

: sob 19 sty, 2019 16:50
autor: grzesko
Szukam informacji czy różniło się wyposażenie wersji dwu litrowej od dwa i pół. Chodzi mi głównie o hamulce, zawieszenie, półosie, dyferencjał. Ma ktoś wiedzę na ten temat?

: pn 21 sty, 2019 20:45
autor: Marcin997
ale oba N/A? Czy chcesz wiedzieć ile różnicy jest między 2.0 a 2.5T.

: wt 22 sty, 2019 11:34
autor: grzesko
oba n/a, zastanawiam się po prostu nad zakupem HR34 z RB20de i włożeniem później RB25DET. Jeśli hamulce, zawieszenie itp jest takie samo to myślę że ma to sens

: wt 22 sty, 2019 18:59
autor: szaman
zazwyczaj te slabe silniki maja slabsze hamulce i w starszych byl;y piasty na 4 sruby,
nie wiem jak w r34

: śr 23 sty, 2019 11:46
autor: Marcin997
Powiem Ci, że właśnie przerabiam temat w praktyce. Kupiłem HR34, i wkładam rb25det neo. (w zakładce Skyline jest moje auta i post w którym będę na bieżąco pisał co i jak)

Ogólnie tak:
Zawieszenie to samo z tym że tylne amory są na "kule" tak jak przód w N/a, wersje Turbo przód mają na "kule" tył na "widełki".
Wahacze takie same.
Hamulce w N/A są mniejsze, przód jednotłok tył jednotłok - więc do zmiany.
Dyfer w N/A jest bez LSD, w GTT jest z LSD.
Piasty i tu i tu na 5x114.3

Nie wiem jak jest z półosiami, przegubami i dyfrem. Ale jak się rozleci to wtedy się da taki jak powinien być i tyle. Wał jest taki sam (jeśli HR będzie miał automat to trzeba przednią połówkę wału, tył jest taki sam) Ja osobiście kupiłem cały z r33 GTST)