Cześć , za tyle kasy to cieszko ci będzie ustrzlić dobrą s14 2.0 , tak mi sie wydaje , ot chyba jestem nawet pewny , natomiast stać cie na bdb s13 , i raczej wydaje mi sie że lepiej było by kupić prosty ale zjechany egzempaz za 4000 tys z DE i za reszte zrobić z niego potworka , czyli remont , turbo t28 i icek , zawiecha , felgi , body - raczej powinno ci na wszystko wystarczyć i z lekko poniesioną mocą miał byś bezawaryjne auto.Koło 200 KM można mierzyć o 100 wiecej jeszcze ale pytanie czy chcesz tym na codzień latać bez ograniczeń czy miec wyścigówke w garazu która śmierdzi , chałasuje , i żre bezne
pozdrawiam poprawcie mnie jak cos.
Remont silnika
Moderator: Moderator
Wreszcie jeździ , i to jak
jesli moge cos dodac od siebie to startujac z gotowka 12-15k pln.
niestety ale s14 odpada - jesli juz to 94-95 rok w takim wypadku to auto ma 10 lat
a ze to 2.0T 200 kucy napewno poprzedni wlasciciele spokojnie nie jezdzili.
mocno wysilona jednostka ze znacznym przebiegiem i do tego turbo - zawsze jest cos do roboty bez zapasu gotowki nawet bym nie podchodzil
lepiej tak jak przedmowca pisal do remontu i od podstaw wszystko zrobic - przynajmnijesz wiesz na czym stoisz.
pozdrawiam
PS. juz sie widze zrobil niezly OT.
takze proponuje wrocic do tematu
niestety ale s14 odpada - jesli juz to 94-95 rok w takim wypadku to auto ma 10 lat
a ze to 2.0T 200 kucy napewno poprzedni wlasciciele spokojnie nie jezdzili.
mocno wysilona jednostka ze znacznym przebiegiem i do tego turbo - zawsze jest cos do roboty bez zapasu gotowki nawet bym nie podchodzil
lepiej tak jak przedmowca pisal do remontu i od podstaw wszystko zrobic - przynajmnijesz wiesz na czym stoisz.
pozdrawiam
PS. juz sie widze zrobil niezly OT.
takze proponuje wrocic do tematu
Thou S-H-to-tha-izzalt not bear false witness against thy neighbour n' shit.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
Nissan Klizzay Pusha - Nissan 200sx,300zx, Skyline K-L-to-tha-izzub.
dopne sie do tematu bo pasuje
moj silnik na przejechane juz 216kkm i zaczal brac wiecej oleju niz zwykle, turbina jeszcze nie dymi za bardzo, z zimerow nic sie nie leje (wymieniony na wale z przodu, wymienione 2 z przodu na walkach, tylny nie przecieka) ale zauwazylem ze po odkreceniu korka oleju silnik ma przedmuchy co swiadczylo by ze pierscienie juz puszczaja
i teraz zasadnicza czesc pytania, jakie zalozyc pierscienie ? to znaczy chodzi mi o to czy po prostu nominalne czy trzeba cos kombinowac ...
panewek nie chce ruszac (nic nie stuka, silnik przezyl driftowanie na lotnisku )
prosze o rady
moj silnik na przejechane juz 216kkm i zaczal brac wiecej oleju niz zwykle, turbina jeszcze nie dymi za bardzo, z zimerow nic sie nie leje (wymieniony na wale z przodu, wymienione 2 z przodu na walkach, tylny nie przecieka) ale zauwazylem ze po odkreceniu korka oleju silnik ma przedmuchy co swiadczylo by ze pierscienie juz puszczaja
i teraz zasadnicza czesc pytania, jakie zalozyc pierscienie ? to znaczy chodzi mi o to czy po prostu nominalne czy trzeba cos kombinowac ...
panewek nie chce ruszac (nic nie stuka, silnik przezyl driftowanie na lotnisku )
prosze o rady
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
blurek ja bym robil raczej kompleksowy remoncik... zrobisz pierscienie za jakis czas osra sie panewka i bedziesz mial dwa razy wiecej roboty i kosztow.
no wlasnie u mnie jakos panewki sie nie "kreca" ale rozbierajac dol i gore sprawdze wizualnie ich stan, jak bedzie jakies ale do nich to przy okazji zrobie panewki
dalej nierozwiazana pozostaje kwestia wymiarow
dalej nierozwiazana pozostaje kwestia wymiarow
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
tylko bedziesz musial je zdjac (od srodka najbardziej sie scieraja 50siątki to drugi szlif tu masz moja panewe po 14tysiach od remontu panewano wlasnie u mnie jakos panewki sie nie "kreca" ale rozbierajac dol i gore sprawdze wizualnie ich stan, jak bedzie jakies ale do nich to przy okazji zrobie panewki
[ Dodano: Sob Sie 19, 06 21:10 ]
no i oczwiscie bla do wmiany
[ Dodano: Sob Sie 19, 06 21:12 ]
ps.ostatnio skakalem z mostu na wahadle tez tak sie bbawicie?
czy mozemy temat panewek zostawic ? na ten temat naczytalem sie juz bardzo duzo, glowne pytanie tyczy sie PIERSCIENI
http://www.ext.com.pl - radiolinie, teleinformatyka
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
pierscienie wkladaj takie jakie powinny byc mozna kombinowac i brac "ciasniejsze" ale wtedy trzeba skracac (szlifowac)zeby zamek sie zgadza mi tak podpowiadali ,ale nie skozystalem z tej opcj i kupilem pierscionki nominaly za 200 /250zeta juz nie pamietam i wszystko bangla do tej pory
a ja mam takie pytanko:
gdzie na stopce jest wybita ta selekcja standardowej panewki (w nissanie naywa sie to chyba gradacja)?
poniewaz uslyszalem jakies stuki w silniki i wskazywalo to na panewke ale jednak po zdjeciu miski i obejrzeniu panewek okazalo sie ze jest ok. panewki sa standardowe i korzystajac z faktu ze juz mam to rozebrane to chcialbym je wymienic na nowe. niestety nie wiem jaka to gradacja bo po stronie zamka wybite sa nr korb (1234) a po drugiej stronie taka polozona litera duze I (na wszytskich stopkach). chcialbym sie upewnic czy to jest 1 gradacja? czy mam szukac tego gdzie inndziej...
pozdrawiam
gdzie na stopce jest wybita ta selekcja standardowej panewki (w nissanie naywa sie to chyba gradacja)?
poniewaz uslyszalem jakies stuki w silniki i wskazywalo to na panewke ale jednak po zdjeciu miski i obejrzeniu panewek okazalo sie ze jest ok. panewki sa standardowe i korzystajac z faktu ze juz mam to rozebrane to chcialbym je wymienic na nowe. niestety nie wiem jaka to gradacja bo po stronie zamka wybite sa nr korb (1234) a po drugiej stronie taka polozona litera duze I (na wszytskich stopkach). chcialbym sie upewnic czy to jest 1 gradacja? czy mam szukac tego gdzie inndziej...
pozdrawiam
witam rozpocząłem remont silnika...pan ruzpruł bebechy...i mam mały problem..potrzebuje tłok tłoczek,tłoczunio..bo jeden umarł...bardzo prosze na priva z ofertami...zależy mi na czasie bo pan szuka i ni <font class="red">nie znam ortografii brzydkiego słowa określającego męskie przyrodzenie</font> nie może znaleźc...i jescze jedna sprawa dotycząća przewodów doprowadzających smarownie i chłodzenie turbiny...jesli ktos wie gdzie to można dostac to prosze o info...a jesli ktoś takie coś ma to go ozłoce
Jarkowy takie przewody miał.
Co do tłoków to uważaj żebyś nie kupił w świetnym stanie używek z rozklepanymi rowkami na pierścienie!
Przy okazji mam pytanie;
Wymieniłem tłoki i pierścienie, czy zalać silnik minerałem żeby jakąś godzinę popracował i wtedy zalać porządny olej, czy od razu lać syntetyk?
Co do tłoków to uważaj żebyś nie kupił w świetnym stanie używek z rozklepanymi rowkami na pierścienie!
Przy okazji mam pytanie;
Wymieniłem tłoki i pierścienie, czy zalać silnik minerałem żeby jakąś godzinę popracował i wtedy zalać porządny olej, czy od razu lać syntetyk?
200 SXy są zajefajne... nom czy ktoś śmie zaprzeczyć?? <killer>
Ile osob, tyle zdan. POniewarz masz dotarc nowe czesci (tzn. jezdzic w miare spokojnie), to lej mineralny i po 300-400 km zmien na mineral lub polsyntetyk. 500 km i morzesz zmieniac na syntetyk.kamil pisze: Przy okazji mam pytanie;
Wymieniłem tłoki i pierścienie, czy zalać silnik minerałem żeby jakąś godzinę popracował i wtedy zalać porządny olej, czy od razu lać syntetyk?
witam. mam s14 konwersja na s14a jest na zdjeciu w temacie KOE bialo czarny nissan. cos zaczelo mi stukac w silniku ale przy niskich obrotach jest to slyszalne.autko stoi w firmie Projekt Xs w krakowie i sie bada...jak uwazacie...jezeli okaze sie ze to panewka a wal bedzie ok czy wystarczy wymienic tylko panewki, czy tez odrazu robic caly remont silnika.wymiana samych panewek to pewnie okolo 600zl-800zlzl zas remont jezeli wal bedzie do wymiany to ok 8000zl, to juz lepiej doplacic 2tyszl i zakuc silnik? czy stukanie to moze byc tez wina malego cisnienia oleju?? czekam na jakas rade...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt 17 lip, 2007 17:22 przez kamils14, łącznie zmieniany 1 raz.
Po 1kamils14 pisze:witam. mam s14 konwersja na s14a jest na zdjeciu w temacie KOE bialo czarny nissan. cos zaczelo mi stukac w silniku ale przy niskich obrotach jest to slyszalne.autko stoi w firmie Projekt Xs w krakowie i sie bada...jak uwazacie...jezeli okaze sie ze to panewka a wal bedzie ok czy wystarczy wymienic tylko panewki, czy tez odrazu robic caly remont silnika.wymiana samych panwewk to okolo 500zl zas remont jezeli wal bedzie do wymiany toremont sinika powiedzieli mi ok 8000zl, to juz lepiej doplacic 2tyszl i zakuc silnik? czy stukanie to moze byc tez wina malego cisnienia oleju?? czekam na jakas rade...pozdrawiam
male cisnienie oleju moze byc wina luzow na panewkach
male cisnienie oleju moze powodowac zanik prawidlowego filmu olejowego na panewkach- skutek uszkodzenie powierzchni slizgowej na czopach wału
jesli stan walu jest i bedzie idealny to zmiana panewek ale lepiej dmuchac na zimne i zrobic szlif i miec 200% pewnosci ze tolerancje pasowania zostaly zachowane
jesli 8000zl ma kosztowac remont silnika to zamow nowy kuty wal K1 w tomsonie lub napisz bezposrednio do producenta(cena chyba 1500$)a reszte kucizny przyciagnij z ebay.com
Sprzedam SHORT SHIFTERY ,, downpipy , frontpipy 3", zegary SWOOSH i SAGA 52mm i 60mm
no wlasnie tez przychylam sie do remontu...i prawdopodobnie zakucia...choc przyznam ze te koszty nie sa mi zbytnio na reke...ale autko mam na niedzielne wyjazdy...zriobione jest juz wszystko...caly nowy zawias na poliuretanie,caly ocynk,nowy lakier cale auto jest wzmocnione spawami...zostalo mi wnetrze i silnik..narazie na hamowni wyplulo troszke ponad 230 koni bez zadnego strojenia auta. dzieki za rade...i dozobaczenia na jakims spocie moze juz z zakutym silnikiem:)