Samych panewek nigdy sie nie wymienia bo to druciarstwo, nigdy nie spasujesz ich bez szlifu - wiec wymienisz i zaraz bedziesz mial to samo. Jesli to stuka panewka to zapewno wal juz dostal przez to po dupie, to samo moze tyczyc sie korbowodu...
Wiec jesli wyjdzie to panewka to rozbierasz, robisz pomiary walu i jak jest wmiare ok to szlif (z pasowaniem pod panewki) i wymiana panewek (najprostszy wariant)... Ale prawde mowiac nie widze tutaj 8000zl... Warto tez zerknac w jakim stanie jest gora silnika...
Remont silnika
Moderator: Moderator
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Witam
1.Czy ktoś może mi doradzić jak ustawić zamki na pierścieniach?? Wiem że w "trójkąt" ale jak tak ustawie to jeden zamek ( który?) muszę ustawić na ...... (wydech, dolot czy może rozrząd a może jeszcze inaczej)???
2. Z jakim momentem trzeba dokręcić głowicę, i skręcić dół silnika?
1.Czy ktoś może mi doradzić jak ustawić zamki na pierścieniach?? Wiem że w "trójkąt" ale jak tak ustawie to jeden zamek ( który?) muszę ustawić na ...... (wydech, dolot czy może rozrząd a może jeszcze inaczej)???
2. Z jakim momentem trzeba dokręcić głowicę, i skręcić dół silnika?
a ja mam takie pytanie troche z innej beczki ale w temacie .......... mianowicie jaki teraz jest koszt remontu CA18DET zmienilo sie cos cenowo od 2004 i pierwszego postu Jarkowego
tymczasowo brak podpisu
przeciez zalezy gdzie.
jak u jarkowego to PM go i juz bedziesz wiedzial...
jak u jarkowego to PM go i juz bedziesz wiedzial...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
tak mi chodzi ze po dotarciu na MOtula odłożone bede miał, na docieranie wiem że tanszy olejdziubas pisze:na początek wlej tanszy olej który zlejesz po 2 tysiachmotulem ktory chce zalac,oraz paliwem na dotarcie
ale aż 2 tys.?czytałem ze po tysiac starcza
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
i 50km styka... sa przeciez rozne metody docierania.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
- dziubas
- -#Klubowicz
- Posty: 1020
- Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
- Lokalizacja: warszawa WOLA
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
ale aż 2 tys.?czytałem ze po tysiac starcza[quote]
Zrób 800 będzie dobrze[/quote]
z pewnoscia bedziesz mial super moc na jalowych obrotach...jarekrk pisze:no własnie miałem w planie zrobic 800 i zostawić w jakas sobote żeby sobie pochodził z pół dnia, tak mi doradził znajomy
ja bym jezdzil i jezdzil, bez zadngo "docierania na jalowym"...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
a ja mam pytanie z innej beczki
ile jest w stanie przejechac silnik po remoncie oczywiscie na czesciach dobrych a nie tanich
ile jest w stanie przejechac silnik po remoncie oczywiscie na czesciach dobrych a nie tanich
tymczasowo brak podpisu
mój ma 25kkm po remoncie i ciągle jeździ udaje mu sie nawet skrzynie kończyc powoli