Remont silnika

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
ToM
Postojebca
Postojebca
Posty: 1009
Rejestracja: czw 24 lip, 2003 15:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Samych panewek nigdy sie nie wymienia bo to druciarstwo, nigdy nie spasujesz ich bez szlifu - wiec wymienisz i zaraz bedziesz mial to samo. Jesli to stuka panewka to zapewno wal juz dostal przez to po dupie, to samo moze tyczyc sie korbowodu...

Wiec jesli wyjdzie to panewka to rozbierasz, robisz pomiary walu i jak jest wmiare ok to szlif (z pasowaniem pod panewki) i wymiana panewek (najprostszy wariant)... Ale prawde mowiac nie widze tutaj 8000zl... Warto tez zerknac w jakim stanie jest gora silnika...
[scroll]>>>ORDYNUSS TEAM<<< member #005/06 Nie jestem alkoholikiem jestem koneserem bo pić nie muszę, piję bo lubię ...[/scroll]
Piotrek81
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 14
Rejestracja: sob 09 gru, 2006 00:51

Witam

1.Czy ktoś może mi doradzić jak ustawić zamki na pierścieniach?? Wiem że w "trójkąt" ale jak tak ustawie to jeden zamek ( który?) muszę ustawić na ...... (wydech, dolot czy może rozrząd a może jeszcze inaczej)???

2. Z jakim momentem trzeba dokręcić głowicę, i skręcić dół silnika?
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

a ja mam takie pytanie troche z innej beczki ale w temacie .......... mianowicie jaki teraz jest koszt remontu CA18DET zmienilo sie cos cenowo od 2004 i pierwszego postu Jarkowego :?:
tymczasowo brak podpisu
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

mnie wychodzi 4000 , wszystko z dokreceniem glowicy i motulem ktory chce zalac,oraz paliwem na dotarcie
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
ppp
Stały gość
Stały gość
Posty: 237
Rejestracja: czw 16 lis, 2006 18:33

mi zamknelo sie w 7tys
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

przeciez zalezy gdzie.

jak u jarkowego to PM go i juz bedziesz wiedzial...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

motulem ktory chce zalac,oraz paliwem na dotarcie
na początek wlej tanszy olej który zlejesz po 2 tysiach
pawelYZF
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 83
Rejestracja: sob 03 lut, 2007 16:05

wedlug mnie oplaca sie dolozyc pare zl i juz zakuc ale to tylko moja opinia
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

dziubas pisze:
motulem ktory chce zalac,oraz paliwem na dotarcie
na początek wlej tanszy olej który zlejesz po 2 tysiach
tak mi chodzi ze po dotarciu na MOtula odłożone bede miał, na docieranie wiem że tanszy olej

ale aż 2 tys.?czytałem ze po tysiac starcza
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

i 50km styka... sa przeciez rozne metody docierania.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

Kod: Zaznacz cały

ale aż 2 tys.?czytałem ze po tysiac starcza[quote]
Zrób 800 będzie dobrze[/quote]
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

no własnie miałem w planie zrobic 800 i zostawić w jakas sobote żeby sobie pochodził z pół dnia, tak mi doradził znajomy
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

jarekrk pisze:no własnie miałem w planie zrobic 800 i zostawić w jakas sobote żeby sobie pochodził z pół dnia, tak mi doradził znajomy
:mrgreen: z pewnoscia bedziesz mial super moc na jalowych obrotach... :mrgreen:
ja bym jezdzil i jezdzil, bez zadngo "docierania na jalowym"...
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
Awatar użytkownika
ipi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 183
Rejestracja: pt 23 cze, 2006 23:07
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

a ja mam pytanie z innej beczki

ile jest w stanie przejechac silnik po remoncie oczywiscie na czesciach dobrych a nie tanich :?:
tymczasowo brak podpisu
Awatar użytkownika
Raptor
Stały gość
Stały gość
Posty: 233
Rejestracja: ndz 17 lip, 2005 20:56
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

mój ma 25kkm po remoncie i ciągle jeździ udaje mu sie nawet skrzynie kończyc powoli ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”