Remont silnika

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

pod żadnym pozorem nie zamieniaj kolejności panewek jak chcesz wszystko na starych gratach złożyć!
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

czy moge sobie pozwolić na spolerowanie panewek jeżeli są mikroskopijne ryski ?
Awatar użytkownika
f_zukowski
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 191
Rejestracja: ndz 10 cze, 2007 12:41
Lokalizacja: bielsk podlaski / toronto
Kontakt:

te ryski masz tylko na panewkach czy też na wale ? zależy też czy zamierzasz cos modyfikowac w przyszlosci , im bedzie wieksza moc tym jest to bardziej nie wskazane...

jeśli seria to papier 2000 w dłoń i możesz coś wskurac , choc generalnie nie jest to polecane... sam miałem mikroskopijne ryski na wale i dużo większe na jednej panewce , panewki zmieniłem na wzmacniane a wału nie chciałem robic na szlif wiec papierkiem zlikwidowałem rysy i motor wytrzymuje narazie spokojnie 240 kucy :) docolewo nie przekrocze 280 i nie boje sie o ta kwestie...
(...) aaa , oprócz słodyczy , drogi św. Mikołaju , prosze tak na marginesie jeszcze o Mustanga '68 GT500 ..........
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

chłopaki czy moge z jednego silnika przełożyć same korby bez tłoków do drugiego i tamte tłoki pozapinać czy nie wskazane? bo w tamtych korbach panewka obrócona i żle to wygląda. i jeszcze jedno pytanie czy musowo planowanie głowicy bo gdzieś tu czytałem że w niektórych przypadkach nie trzeba bo krzywizny nie ma czy coś ? i jeszcze jedno pytanie mam uszczelke pod głowice i szpilki firmy elring dobre to czy na złom odrazu ?
Awatar użytkownika
mako
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 46
Rejestracja: wt 08 kwie, 2008 22:45
Lokalizacja: GLIWICE
Kontakt:

kolego ja to cie nie rozumiem sory za stwierdzenie ale wedlug mnie to troche druciastwo nie dziwne ze potem padaja te ca jak ktos zmienia sobie korbe i szlifuje papierkiem sciernym wal? co do korby to srednio mozesz przelozyc z innego silnika ale jak i tak go skladasz na starych gratach to przesszlifuj to wszytsko papierkiem poskladaj te panewy jak byly wczesniej i pochodzi jeszcze troche na seryjnym doladowaniu. o pompie oleju nie wspomne ale uszczelniacze walu wymien koszt nie duzy~15zl spytaj scootera albo oddina oni cos ci wyczaruja. co do glowicy robilem tez kiedys oszczedny remont silnika czyli tzw druciarstwo to nie planowalem glowicy tylko elegancko wyczyscilem papierkiem sciernym na kostce reszte uszczelki na bloku tez i poskladalem trzymac trzymalo dobrze tylko po 4 dniach sie panewka zesrala straszliwie. pozdro i powodzenia
byle jak byle bokiem xD
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

mlodyrumak17 pisze:... uszczelke pod głowice i szpilki firmy elring dobre to czy na złom odrazu ?
Uszczelka >> zakup sobie z Krakowskiej firmy kompresja.pl
Koszt z wysyłką 165 zeta, a dostajesz solidny towar.
Uszczelka jest kuta, 3 warstwy blachy stalowej i miedziane okucia kanałów olejowych / stalowe okucie przy cylindrach.
Grubość 1,4 mm.
Czas oczekiwania na usczelkę = dwa dni i masz w domu...

Szpilki... ARP jedyne słuszne, ewentualnie Nissan OEM...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

a ja mam do was pytanie z natury teoretyczniej, mianowicie zepsuła mi się wskazówka temp. silnika i nie wiedziałem , że wąż się urwał i cała woda spłyneła silnik sie dość szybko zagotował, panewke też było słychac, 1 słowem SHIT, czy taki silnik można robić czy jednak po takiej operacji już nie ma sensu i lepiej nowego szukać? ktoś tam mówił mi że blok już nie bedzie taki sam nigdy itp
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
geniula1
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 642
Rejestracja: pn 28 sty, 2008 21:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Jeśli obecny silnik przegrzałeś i chcesz mieć dobry i pewny silnik to rozglądał bym się za nowym ;)
N/A-LPG KILLER ;)

Japan Auto
Awatar użytkownika
dziubas
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1020
Rejestracja: ndz 11 lip, 2004 22:41
Lokalizacja: warszawa WOLA
Kontakt:

Kiedyś pisałem żeby wymieniać wszystkie węże przy remoncie silnika no ,ale teraz już po ptokach.Ja tak przegrzałem kiedyś i uszczelka wyskoczyła potem to zrobiłem i silnik jezdził jeszcze przez rok
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

[quote="mako"]kolego ja to cie nie rozumiem sory za stwierdzenie ale wedlug mnie to troche druciastwo nie dziwne ze potem padaja te ca jak ktos zmienia sobie korbe i szlifuje papierkiem sciernym wal?

wiem że druciarstwo ale też by cie poniosło tak jak mnie. kupiłem nyse w lutym wpakowałem już troche kasy i nie zapowiada się że rusze do wakacji, :angered: dla tego chce narazie poskładać wszystko do kupy i zobaczyć czy to w ogóle idzie bokiem bo jak nie to sprayem na zielono i do stawu. remoncik z prawdziwego zdarzenia będzie po wakacjach. Jednak to prawda że jak się kupi nyse za 2000zł to trzeba wpakować 20 000 :D
Awatar użytkownika
ODINN
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 1575
Rejestracja: czw 01 wrz, 2005 02:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

za 2k kupiles???

hy :mrgreen:
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
mlodyrumak17
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 55
Rejestracja: pt 06 lut, 2009 13:50
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

ODINN pisze:za 2k kupiles???

hy :mrgreen:

za 1900zł z walniętą panewą ale kupuje drugą za 1500zł zatartą na pierścieniach :mrgreen:

ale wracając do tematu remontów co kryje się pod pojęciem osiowania bloku, czemu to służy? gdzie to najlepiej zrobić i czy droga taka przyjemność ?
Eryko
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 130
Rejestracja: ndz 09 mar, 2008 23:56
Lokalizacja: Wlkp

Ile Płaciliscie u siebie za szlif wału korbowego??
Awatar użytkownika
jarekrk
Stały gość
Stały gość
Posty: 211
Rejestracja: śr 07 lis, 2007 20:45
Lokalizacja: KRAKÓW

180 w krk
awatara zostawiam jako pamiątke po s13...
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

150zł za główne+korby u Kazka w Łazach :P
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”