Remont silnika

Moderator: Moderator

siajbus
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 29
Rejestracja: czw 18 gru, 2008 19:45

mlodyrumak17 pisze:
ODINN pisze:za 2k kupiles???

hy :mrgreen:

za 1900zł z walniętą panewą ale kupuje drugą za 1500zł zatartą na pierścieniach :mrgreen:

ale wracając do tematu remontów co kryje się pod pojęciem osiowania bloku, czemu to służy? gdzie to najlepiej zrobić i czy droga taka przyjemność ?
jeśli blok bedzie przegrzany w pewnym miejscu to trzeba go wyosiować ja właśnie jestem po remącie całego silnika i osiowanie kosztoało mnie 200 zł
dark
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 132
Rejestracja: śr 02 lip, 2008 07:29
Lokalizacja: PL

jeden blok jest taki sobie, drugi tez wiec jest decyzja zeby tulejowac blok pod nominalne tloki , tylko kwestia czy do ma prawo bytu przy 300 konikach??
Awatar użytkownika
SEBA200SX
-#Klubowicz
-#Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: śr 15 gru, 2010 20:29
Lokalizacja: Gdańsk

dawno tu nikt nie pisał...
mam pytanie -czy po wymianie panewek (ACL racing i szlif wału oczywiście)oprócz tego rozrząd ,olej itp
trzeba docierać silnik :?:
panewki sie napewno muszą delikatnie dotrzeć/ułożyć ale czy trzeba zalać mineral i po paruset km zmienić na np.motul 300v :?: czy poprostu nie pałować na początku i będzie git :)
dzx za odp
" Każdego dnia , sam na sam z koncepcją , próbujemy spełnić nasze marzenia , ciężko pracując nad każdą indywidualnością i każdą urwaną sekundą , to jest nasze życie i nasza miłość , naszego ciała i duszy ..."
Awatar użytkownika
szaman
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 3183
Rejestracja: śr 13 sie, 2008 22:00
Lokalizacja: Bielsko-Biała

po szlifie walu i nowych panewkach zmienilem olej dosyc szybko chyba niecale 100km, bo rozny syf po skladaniu silnika sie moze zebrac, co do docierania to panewki sie nie docieraja wiec po dobrym zlozeniu mozna normalnie jezdzic, zalecana ostroznosc na poczatku i czeste kontrole pod maska dla pewnosci ze remont jest zrobiony ok :)
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Awatar użytkownika
sobi
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 96
Rejestracja: sob 12 gru, 2009 17:34
Lokalizacja: otwock_WOT
Kontakt:

SEBA200SX ja miałem identyczna sytuacje z silnikiem jak u ciebie(szlif wału, pierscienie, rozrzad, głowica). po zlozeniu pierwsze 300 km w miare łagodnie i olej 10w-40, zeby sobie wypłukało to co zostało po składaniu i silnik sie ułozył. po 300 km zalałem 10w-60 i stopniowo dokładam... na razie mam ok 700 km i wszystko działa jak nalezy
Ban0ff
Postojebca
Postojebca
Posty: 1813
Rejestracja: pn 19 wrz, 2005 14:47
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

ja skladalem RB na nominalnych panewach wiec szlif nie zawsze jest konieczny, zrobilem 50km spokojnie i pozniej lekko nie mial, panewek nie trzeba docierac bo jakby tak bylo juz mialbym skonczony silnik, trzeba uwazac przy pierwszym odpale, dobrze nasmarowac panewy podczas skladania, przed pierwszym odpalem odkrecic swiece i krecic rozrusznikiem az kontrolka cisnienia oleju zgasnie.
Druga sprawa jak szlifierz spierdzieli robote i zrobi za duzy luz to najlepsze oleje nie pomoga
Sprzedam przewody teflonowe do turbo w oplocie stalowym, komplet do CA18 (t25/t28/gt2x) 300zl, SR20 320zl info na priv

S13 2JZ / 730HP 820NM
Awatar użytkownika
Pieronek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 171
Rejestracja: śr 01 kwie, 2009 21:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

ja tez skladalem CA na nominalnych panewach, zrolilem juz 3k i wszystko jest cacy, docieralem go jakies 700km
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniczne”