Przekładka s14a na lewa strone

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

Witam wszystkich którzy chcieli by mi pomódz dowiedzieć się jak wygląda sprawa przekładki anglika s14a na lewa strone co potrzeba zgromadzic do przekładki zeby to wygladało tak jak z lewej strony było by orginalnie, o tym ze deske kolumne kierownicza pedały magiel i swiatła przednie to wiem ale co jeszcze i jak z czesciami do przekładki mozecie kogos polecic kto by miał takie czesci potrzebne do tego zabiegu? za wszelkie odpowiedzi na temat zgory dziekuje i jesli temat juz sie powtórzył prosze wskazac mi gdzie co i jak bo ja szukałem i nie moge sie do szukac, jeszcze jedno przy wymianie skrzyni na manualna z automata co potrzeba wymienic oprocz samej skrzyni? ecu?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

sciana grodziowa + dobry spawacz :D
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

to sciana grodziowa nie jest przygotowana na wersje lewo strona jak i prawo strona? nie ma juz przygotowanego miejsca z drugiej strony na kolumne kierownicza?
Awatar użytkownika
TiGRA
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 1777
Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
Kontakt:

chyba nie jest symetryczna... niech ktoś to sprostuje ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nie jest symetryczna , to nie ford mondeo :D

Do przekladki na manuala potrzeba jeszcze pedału sprzegla i hamulca , wysprzeglika
Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

czyli to juz troche rzezby trzeba :mrgreen: a oryginalne pedały z anglika nie nadaja sie do przełązenia na lewa strone ? bo układ pedałów chyba jest ten sam (sprzegło)(hamulec)(gaz) chyba ze róznia sie jakim mocowaniem tam i nie da sie przełozy z anglika , zauwazyłem tez ze na tunelu srodkowym jest odwrotny układ tej osłony tunelu i pewnie hamulec reczny tez nie podejdzie na lewa strone ?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

pedały sie nie nadają raczej.
Co do ściany grodziowej,to nie trzeba jej calej wycinac.
Dobry mietek z jednej strony wspawie kawłaek nowej blachy z dziurami a z drugiej zaspawie i gotowe
Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

to ciekawie :mrgreen: a jak jest z wycieraczkami tez trzeba z lewostronej wersji przełozy? ja bym to własnie tak widzał ze z lewej streony bym wyciał taki kawałek w grodzi jaki jest potrzebny do wsadzenia kolumny z srubami i z drugiej strony wspawac ten kawąłek ktory był wyciety pod kolumne wczesniej, moj ojciec jest super spawacz to mysle ze by dał temu rady tylko pewnie bez migomatu to ciezko to widze

[ Dodano: Sob 17 Lip, 2010 00:25 ]
panowie a jak wyglada sprawa z nawiewem i klimatyzacja trzeba przekłądac z lewo stronej wersji wszystko tam pod deska czy tylko te plastikowe tunele doprowadzone do kratek w desce?
Awatar użytkownika
krzych
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 89
Rejestracja: ndz 29 mar, 2009 21:31
Lokalizacja: Żyrardów

Do manualnej skrzyni dojdzie jeszcze wał napędowy, docisk + tarcza , sam jestem ciekawy jak lusterkami czy regulacja podoła - ale to już pierdoły.
Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

wsumie to kupa czesci jak myslicie ile wyjdzie mniejwiecej samemu za taka przekłądke? i jak z dostepem do zgromadzenia czesci do przekładki?
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

przekladnie i kolumne mysle mozna by zaadaptowac z s13`stki,wycieraczki tez.
Takze najdrozszym i najciezszym zakupem bedzie deska
Awatar użytkownika
Rembrant-s13
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 11
Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

no własnie ciezko z ta deska jak cos to sa angliki zazwyczaj
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

tak mnie zastanawia jak sie skonczyla ta przekladka :) . Czy autor tematu (lub ktos znajcy ten temat) mogl by sie wypowiedziec?
Awatar użytkownika
Majku
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 192
Rejestracja: pt 21 gru, 2007 12:50
Lokalizacja: EUdeZET
Kontakt:

Jeśli wersja full, czyli:
-działająca klima i nawiewy
-wycieraczki
-przełożona kiera z deską i pedałami
-lampy
+pomoc w rejestracji 10tys. od 30 do 60 dni realizacji
Dostajesz auto jak europejskie

są oczywiście tańsze opcje przeróbki ale to kwestia dogadania się, w chwili obecnej przerabiamy Silvię S15 http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 516&type=1
Against All Authority
Awatar użytkownika
IceMan
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 883
Rejestracja: sob 13 wrz, 2003 10:12
Lokalizacja: Szczecin

co planujecie z deską zrobić ? od s14 czy rzeźba customowej na wzór oryginału ?
dawaj foty !!!!!!!!!!!!!!!!
Strojenie CA18DET , SR20DET , RB25DET (Nistune , PowerFC) , Honda (Crome) , Subaru
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładki RHD -> LHD”