Witam wszystkich którzy chcieli by mi pomódz dowiedzieć się jak wygląda sprawa przekładki anglika s14a na lewa strone co potrzeba zgromadzic do przekładki zeby to wygladało tak jak z lewej strony było by orginalnie, o tym ze deske kolumne kierownicza pedały magiel i swiatła przednie to wiem ale co jeszcze i jak z czesciami do przekładki mozecie kogos polecic kto by miał takie czesci potrzebne do tego zabiegu? za wszelkie odpowiedzi na temat zgory dziekuje i jesli temat juz sie powtórzył prosze wskazac mi gdzie co i jak bo ja szukałem i nie moge sie do szukac, jeszcze jedno przy wymianie skrzyni na manualna z automata co potrzeba wymienic oprocz samej skrzyni? ecu?
pozdrawiam
Przekładka s14a na lewa strone
Moderator: Moderator
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
sciana grodziowa + dobry spawacz
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
to sciana grodziowa nie jest przygotowana na wersje lewo strona jak i prawo strona? nie ma juz przygotowanego miejsca z drugiej strony na kolumne kierownicza?
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
chyba nie jest symetryczna... niech ktoś to sprostuje ...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nie jest symetryczna , to nie ford mondeo
Do przekladki na manuala potrzeba jeszcze pedału sprzegla i hamulca , wysprzeglika
Do przekladki na manuala potrzeba jeszcze pedału sprzegla i hamulca , wysprzeglika
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
czyli to juz troche rzezby trzeba a oryginalne pedały z anglika nie nadaja sie do przełązenia na lewa strone ? bo układ pedałów chyba jest ten sam (sprzegło)(hamulec)(gaz) chyba ze róznia sie jakim mocowaniem tam i nie da sie przełozy z anglika , zauwazyłem tez ze na tunelu srodkowym jest odwrotny układ tej osłony tunelu i pewnie hamulec reczny tez nie podejdzie na lewa strone ?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
pedały sie nie nadają raczej.
Co do ściany grodziowej,to nie trzeba jej calej wycinac.
Dobry mietek z jednej strony wspawie kawłaek nowej blachy z dziurami a z drugiej zaspawie i gotowe
Co do ściany grodziowej,to nie trzeba jej calej wycinac.
Dobry mietek z jednej strony wspawie kawłaek nowej blachy z dziurami a z drugiej zaspawie i gotowe
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
to ciekawie a jak jest z wycieraczkami tez trzeba z lewostronej wersji przełozy? ja bym to własnie tak widzał ze z lewej streony bym wyciał taki kawałek w grodzi jaki jest potrzebny do wsadzenia kolumny z srubami i z drugiej strony wspawac ten kawąłek ktory był wyciety pod kolumne wczesniej, moj ojciec jest super spawacz to mysle ze by dał temu rady tylko pewnie bez migomatu to ciezko to widze
[ Dodano: Sob 17 Lip, 2010 00:25 ]
panowie a jak wyglada sprawa z nawiewem i klimatyzacja trzeba przekłądac z lewo stronej wersji wszystko tam pod deska czy tylko te plastikowe tunele doprowadzone do kratek w desce?
[ Dodano: Sob 17 Lip, 2010 00:25 ]
panowie a jak wyglada sprawa z nawiewem i klimatyzacja trzeba przekłądac z lewo stronej wersji wszystko tam pod deska czy tylko te plastikowe tunele doprowadzone do kratek w desce?
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
wsumie to kupa czesci jak myslicie ile wyjdzie mniejwiecej samemu za taka przekłądke? i jak z dostepem do zgromadzenia czesci do przekładki?
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
przekladnie i kolumne mysle mozna by zaadaptowac z s13`stki,wycieraczki tez.
Takze najdrozszym i najciezszym zakupem bedzie deska
Takze najdrozszym i najciezszym zakupem bedzie deska
- Rembrant-s13
- Proszę nie bić nowego
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 25 sty, 2009 12:58
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
no własnie ciezko z ta deska jak cos to sa angliki zazwyczaj
- Draxan
- Postojebca
- Posty: 1642
- Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
- Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
- Kontakt:
tak mnie zastanawia jak sie skonczyla ta przekladka . Czy autor tematu (lub ktos znajcy ten temat) mogl by sie wypowiedziec?
Projekt 300ZX z32 Twin Turbo (504BHP / 630Nm) :
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Temat - topics37/z32-stock-300zx-twin-turbo-vt20452.htm
Foty - https://picasaweb.google.com/draxan1980 ... directlink
Jeśli wersja full, czyli:
-działająca klima i nawiewy
-wycieraczki
-przełożona kiera z deską i pedałami
-lampy
+pomoc w rejestracji 10tys. od 30 do 60 dni realizacji
Dostajesz auto jak europejskie
są oczywiście tańsze opcje przeróbki ale to kwestia dogadania się, w chwili obecnej przerabiamy Silvię S15 http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 516&type=1
-działająca klima i nawiewy
-wycieraczki
-przełożona kiera z deską i pedałami
-lampy
+pomoc w rejestracji 10tys. od 30 do 60 dni realizacji
Dostajesz auto jak europejskie
są oczywiście tańsze opcje przeróbki ale to kwestia dogadania się, w chwili obecnej przerabiamy Silvię S15 http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 516&type=1
Against All Authority