Przekładka s14a na lewą stronę...

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

No i przyszły dziś lampy od domino, :D więc jutro będę gotował... :p w końcu będą jakieś światła bo te musiałem całkiem opuścić żeby innych kierowców nie razić...

Maglownica od Maretzky, też już jest więc niby można by powoli zaczynać tylko nie wiem jak z tym zjazdem będzie... bo chciał bym być i nie wiem czy zdążę złożyć..
Niby tak na surowo żeby dało się chociaż jechać czyli bez deski i takich pierdół których jest masa.... tylko sam układ kierowniczy i pedały... to chyba nie powinno się jakoś strasznie długo z tym zejść... czy są przy tym jakieś większe niespodzianki?
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Niby są ważniejsze sprawy np. zlot... ale pomyślałem że napiszę....

W końcu mam wolne wieczory więc mogłem zacząć.... :)
Wywaliłem już chyba wszystko oprócz kabli co miało wylecieć... :D
magiel siedzi już na swoim miejscu chociaż nie było łatwo z przewodem... musieli dorabiać gumowy bo podobno nie umieją takiego wygiąć..
Niżej wrzucę kilka zdjęć z prac i tej ich rzeźby ;)

Teraz chyba będę mógł zaczynać ciąć i spawać.. no ale że samochodu jeszcze nie składałem w ten sposób... wdzięczny bym był za jakiekolwiek wskazówki... :) :)

przespawywać wszystko symetrycznie na drugą stronę czy ma ktoś może jakieś wymiary?

a i ma ktoś może deskę, nawiewy lub tą belkę co poduchę się do niej przykręca? :roll:

z góry dzięki za odp jeśli ktoś będzie miał chwilę..

kilka zdjęć i ten przewód po przeróbce...
Załączniki
Zdjęcie443.jpg
Zdjęcie439.jpg
Zdjęcie435.jpg
Zdjęcie431.jpg
Zdjęcie430.jpg
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

jeszcze kilka zdjęć...
Załączniki
Zdjęcie466.jpg
Zdjęcie465.jpg
Zdjęcie474.jpg
Zdjęcie451.jpg
Zdjęcie447.jpg
Awatar użytkownika
Mate96
Stały gość
Stały gość
Posty: 266
Rejestracja: czw 04 maja, 2006 21:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Otwory rób pod wyposażenie które masz amontować czyli nagrzewnicę, wycieraczki, kolumnę kierownicy, pedały. Niektóre z nich nie będzie symetrycznie
live fast, die sidewayz
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Wiem wiem chodziło mi właśnie o to czy ktoś może wie które są symetryczne a które nie... no ale dzięki..

Może jeszcze ktoś kto wie coś więcej, lub ma to na wierzchu napisze..... :P :P

tak miał bym łatwiej i mniej ewentualnych poprawek... i może zdążył na ten zlot co tam się szykuje :P :P
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Przekładka skończona... Nie widzę większego zainteresowania tematem więc nie będę już zaśmiecał forum... :wink: Jak by miał ktoś jakieś pytania to śmiało na PW.. :wink:

Co prawda wszystko udało się i jest ok (no jeszcze oczywiście najgorsza rejestracja :p) ale ogólnie nie polecam... nie opłaca się w ogóle a roboty też nie mało... :P (mi się udało bo części na przekładkę miałem za darmo więc jeszcze na szczęście na tym jakoś wyszedłem) :P

Pozdro :)
Awatar użytkownika
domino
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2824
Rejestracja: ndz 31 sie, 2008 09:34
Lokalizacja: złotów

spoko spoko interesuja sie... wrzuc jakies foto jak robiłeś jak teraz wyglada
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Awatar użytkownika
Draxan
Postojebca
Postojebca
Posty: 1642
Rejestracja: czw 23 cze, 2011 20:52
Lokalizacja: UK - Bridgend / PL - Kraków
Kontakt:

ja tez jestem BARDZO zainteresowany tematem, wiec prosil bym Cie jednak zebys zasiadl przed kompem ze zgrzewka pifffka, paczka czipsow i ladnie wszystko opisal jak walczyles, co bylo ciezko ogarnac itp. (najlepiej z foto) :mrgreen:
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

No skoro tak o ok... już jest was dwóch :p więc wieczorkiem pewnie znajdę czas więc trochę to opiszę :wink:
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Szczerze to w przekładce nie było czegoś co było ciężko ogarnąć.. jedynie części... :p
na resztę było trzeba tylko czasu, czasu, nerwów no i czasu...
Jak ma się wszystkie (najlepiej rozbitego sx'a jak ja) to idzie wszystko w miarę ładnie...

Teraz mój największy błąd... zaczełem robić nie mając wszystkich części.. chodzi głównie o ścianę grodziową. Najlepiej jest i co najmniej 5 razy łatwiej i szybciej przespawać ją i reszta przekładki = przyjemność przy piwku bo wszystko pasuje i malina..
Ja niestety nie miałem tej grodzi na początku i zaczełem robić na swojej (teraz wilczek ma moją grodz bo kupił odemnie tego rozbitego sx'a a grodz ma mi odesłać.... więc jak tylko zima przyjdzie to mimo że wszystko jest złożone to pewnie i u siebie zamienię żeby w nysce było jak być powinno)

Czemu tak? ściana grodziowa jest powyginana niesymetrycznie i składa się z dwóch blach oddzielonych jakąś 'gumą'... i tu czasem są problemy tego typu że np. gdzie trzeba przykręcić pedał gazu jest np załamanie... albo tu gdzie wyciąć trzeba dziurę na pompkę od sprzęgła jest podwójna ścianka i cięgno od pompki nawet wykręcone na max starcza tylko co tylko na styk... oczywiście wydaje się to nie takie straszne i co prawda nie jest ale jak się bierze pod uwagę to że ma to być robione dla siebie i naprawdę dobrze to nie jest to już takie oczywiste... tym bardziej że ja podałem tylko takie dwa małe przykłady... :P
Dlatego jak jest opcja żeby kupić tą grodz to polecam... nerwów i czasu można sobie dzięki temu zaoszczędzić o wiele więcej niż te kilka set zł... :wink:

Do tego dochodzi jeszcze podstawowa sprawa że jak nie ma się grodzi albo drugiego rozebranego sx'a to nawet nie wiadomo gdzie te otwory i mocowania robić :p

Napisał bym co i jak dokładnie ja robiłem ale to chyba nie ma trochę sensu... po pierwsze opisując dokładnie każdą czynność to musiał bym tu siedzieć ze 3 dni :p a poza tym nikt mnie tego nie uczył więc wszystko co robiłem musiałem wymyśleć sam... dlatego nie będę mącił bo ktoś kto będzie robił to sobie może znaleźć po prostu lepszy sposób... :wink:
oczywiście jak by ktoś z czymś konkretnym nie mógł sobie poradzić to wtedy walić jak w dym... :wink: :) bardziej pomogę jak dam swój nr tel i będę mógł pomóc w konkretnej sytuacji niż siedział tu i wypisywał to co każdy opanuje bez problemu sam.. :)

z tego co mogę dodać... najważniejszym aspektem dla kogoś kto się zastanawia czy robić przekładkę nie powinno być to czy sobie poradzi i czy jest dużo roboty... bo jest sporo dłubania (na grodzi z rhd na pewno duuużo więcej) ale poradzi jeśli ma trochę pojęcia jeśli chodzi o cięcie itd... tylko to czy ma nissana rhd po grubych modach w super stanie za dobre pieniądze i do tego najlepiej drugiego na części lhd :)

listę części jakie trzeba kupić mogę wrzucić na życzenie :p bo jak widziałem co ludzie nazywają całym kompletem to już po przekładce mnie śmieszyło.. :lol:

fajna sprawa że całego mechanizmu od wycieraczek nie trzeba kupować od lhd :) bo do 200sx to nie tak łatwo i drogo... wystarczą ramiona od wycieraczek i silniczek od jakiegoś nissana lhd w miarę podobne do tego z sx i gitara... jedno aluminiowe 'cięgło' idące od silniczka trzeba przeciąć i przekręcić o x stopni, zespawać, dopasować otwór i jego odległość pod dany silniczek i reszta pasuje p&p.. :) to tak ot jeśli chciał by ktoś zbierać części i miał zamiar tego szukać :p :wink:

kolumny też nie ma co szukać mimo że w lhd stacyjka odstaje na takiej 'nóżce' i trochę dziwnie wygląda bo... jest problem z immobilizerem a po drugie 3 cięcia i plastiki da się bardzo łatwo spasować :)

Jak komuś nie przeszkadza ręczny po drugiej stronie (w niektórych autach jest tak oryginalnie np honda 2000) to nawet tunel środkowy mona zostawić... :wink:

Jeśli chodzi o wiązkę.. jak chcemy zaoszczędzić 600 zł (bo za tyle najtaniej ja znalazłem) to potrzebne kilka godzin i x metrów kabla :p ładnie idzie tylko zęby bolą :P :mrgreen: :p no i trzeba chyba zrezygnować z wtedy z klimy bo przynajmniej ja nie mogłem wszystkiego tam pomieścić przez kable które tam szły... :wink:

jak jeszcze jakieś pytania to na pewno odpowiem ale tak jak mówię nie jestem w stanie krok po kroku wszystkiego opisać :wink: :wink:

w zamian możecie zajrzeć do mojego "projektu" :wink: bo może będziecie w stanie pomóc :p :)
Modest
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 2
Rejestracja: śr 25 sty, 2012 00:59
Lokalizacja: Warszawa

SZACUNEK!

też mam s14a anglika, ale po przeczytaniu tematu odkładam sprawę przekładki :)
Awatar użytkownika
tomekzulek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

No ja też mam S14a i przekładka przede mną ale po przeczytaniu się nie poddaje:)
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

I racja :) nie ma się co poddawać :wink:
wolniej czy szybciej ale jest to do zrobienia :) jak coś to pomogę :wink:

hehe Ty Modest też się bierz do roboty! :wink:
Ostatnio zmieniony czw 26 sty, 2012 22:47 przez Bast, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
tomekzulek
Coś już wiem
Coś już wiem
Posty: 72
Rejestracja: pn 28 lut, 2011 10:38
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Auto rozebrane i załamka:( Bez drugiej ściany nie ma nawet co zaczynać... Wie ktoś czy od S13 podejdzie grodź???
Awatar użytkownika
Bast
Stały gość
Stały gość
Posty: 466
Rejestracja: pn 04 kwie, 2011 18:58
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

ja zrobiłem na starej grodzi... w moim trzeba tylko poprawić było otwór przez który wychodzi magiel bo ja nie zdążyłem :( ... ale o tym nowemu właścicielowi mówiłem...

heh też nad tym myślałem... przynajmniej mógł byś powycinać mocowania które będą Ci potrzebne bo te z anglika na drugą stronę wogóle nie pasują...


całej tak na gotowo nie dasz rady zaadoptować bo pewnie te nawiewy i inne pierdoły są inne i inne mają mocowania.. chyba że byś włożył środek z s13 :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładki RHD -> LHD”