Połączenie budy anglia do LHD

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
Paweł
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: pn 24 lis, 2003 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Witam,

Mam pytanie czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z LHD.
Rozumiem ze należy przełożyć grodź i deskę i wówczas sprawa układu kierowniczego jest załatwiona, ale co z resztą typu otwieranie klapy/wlewu, ręczny, fotele, abs, instalacja itd.
Dzięki za wszelkie informacje.
Ostatnio zmieniony czw 13 lis, 2014 09:24 przez Paweł, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kolosezw
Stary Wyjadacz
Stary Wyjadacz
Posty: 550
Rejestracja: śr 16 wrz, 2009 21:56
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Paweł pisze:czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z RHD
LHD od left hand drive. bo inaczej to przekladka anglika do anglika.
Obrazek
Awatar użytkownika
Paweł
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: pn 24 lis, 2003 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

kolosezw pisze:
Paweł pisze:czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z RHD
LHD od left hand drive. bo inaczej to przekladka anglika do anglika.
Oczywiście masz racje już poprawiłem.
Moderatora poprosił bym jeszcze o przeniesienie tematu do działu "Przekładki z RHD do LHD" ponieważ nie zauważyłem go wcześniej.
Ostatnio zmieniony czw 13 lis, 2014 09:24 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
konrad86
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 19
Rejestracja: śr 26 paź, 2011 20:24
Lokalizacja: szczecin

Wszystko jest do przełożenia, jeżeli chcesz mieć dobrze przełożone. Linka klapy/wlewu,linka maski, tunel środkowy z ręcznym i plastik wokół dźwigni zmiany biegów, wykładzina na podłogę,pompa abs, silniczek wycieraczek i pewnie parę jeszcze rzeczy. Nie wiem jak sytuacja wygląda z fotelami, no i oczywiście światła przednie(ale tu można przełożyć soczewki,albo sama przesłonę wewnątrz). Wiązka tez jest położona z rożnych stron.
Wszytko zależy do czego ma auto służyć i jak ma wyglądać po przełożeniu.
Ostatnio zmieniony czw 13 lis, 2014 18:45 przez konrad86, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Paweł
Stały gość
Stały gość
Posty: 227
Rejestracja: pn 24 lis, 2003 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

konrad86 pisze: Wszytko zależy do czego ma auto służyć i jak ma wyglądać po przełożeniu.

Mój projekt to próba odbudowy do stany jak najbardziej zbliżonego do oryginału. 200 SX mam już 16 lat, ale nie zadbałem o blacharkę i wyniki tego zbieram teraz.
Chcę kompletnie wszystko przełożyć i zastanawiam się czy jest na to "wszystko" przewidziane miejsce i podłączenia"

Jak dobrze rozumiem budy są bardzo podobne od LHD i RHD tylko różnią się grodzią?
Czy mocowania instalacji elektrycznej są przewidziane pod obydwie wersje?
Ostatnio zmieniony czw 13 lis, 2014 19:05 przez Paweł, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
borimichal
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 2728
Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
Lokalizacja: Skoczów

Ta grodź to najgorsza sprawa jesli chcesz miec woz zblizony do oryginalu.
pozatym jesli mowimy o trzynastce to one tam w angli tez sa zgnite :D

Co do przekładki,jesli przespawacz cała grodź i masz cala trzynastke z kierownica po lewej stronie to dasz rade przerzucic wszystko ze bedzie dokladnie tak jak w wozie LHD

Z tego co kojarze bedziesz musial jeszcze zaingerowac blacharsko w mocowanie recznego
suchar
Stały gość
Stały gość
Posty: 202
Rejestracja: pt 03 wrz, 2004 08:42
Lokalizacja: Dąbrówka
Kontakt:

Paweł ! kopę lat! :)
widzę, że z Nismo u Ciebie jak z jedną kobitą od śłubu - "aż do końca" ;)
Niemniej szacun, że jeszcze masz chęci o tylu lat walczyć z wozem - ja swój sprzedałem w 2008 r, wóz żyje i lata w driftach ponoć.
BTW. a nie prościej byłoby kupić coś z CH, albo DE (LHD zasadniczo) ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładki RHD -> LHD”