Strona 1 z 1

Połączenie budy anglia do LHD

: śr 12 lis, 2014 22:23
autor: Paweł
Witam,

Mam pytanie czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z LHD.
Rozumiem ze należy przełożyć grodź i deskę i wówczas sprawa układu kierowniczego jest załatwiona, ale co z resztą typu otwieranie klapy/wlewu, ręczny, fotele, abs, instalacja itd.
Dzięki za wszelkie informacje.

: czw 13 lis, 2014 07:09
autor: kolosezw
Paweł pisze:czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z RHD
LHD od left hand drive. bo inaczej to przekladka anglika do anglika.

: czw 13 lis, 2014 09:23
autor: Paweł
kolosezw pisze:
Paweł pisze:czy ktoś wykorzystał samą budę z anglika i włożył wszystkie graty z RHD
LHD od left hand drive. bo inaczej to przekladka anglika do anglika.
Oczywiście masz racje już poprawiłem.
Moderatora poprosił bym jeszcze o przeniesienie tematu do działu "Przekładki z RHD do LHD" ponieważ nie zauważyłem go wcześniej.

: czw 13 lis, 2014 18:42
autor: konrad86
Wszystko jest do przełożenia, jeżeli chcesz mieć dobrze przełożone. Linka klapy/wlewu,linka maski, tunel środkowy z ręcznym i plastik wokół dźwigni zmiany biegów, wykładzina na podłogę,pompa abs, silniczek wycieraczek i pewnie parę jeszcze rzeczy. Nie wiem jak sytuacja wygląda z fotelami, no i oczywiście światła przednie(ale tu można przełożyć soczewki,albo sama przesłonę wewnątrz). Wiązka tez jest położona z rożnych stron.
Wszytko zależy do czego ma auto służyć i jak ma wyglądać po przełożeniu.

: czw 13 lis, 2014 19:03
autor: Paweł
konrad86 pisze: Wszytko zależy do czego ma auto służyć i jak ma wyglądać po przełożeniu.

Mój projekt to próba odbudowy do stany jak najbardziej zbliżonego do oryginału. 200 SX mam już 16 lat, ale nie zadbałem o blacharkę i wyniki tego zbieram teraz.
Chcę kompletnie wszystko przełożyć i zastanawiam się czy jest na to "wszystko" przewidziane miejsce i podłączenia"

Jak dobrze rozumiem budy są bardzo podobne od LHD i RHD tylko różnią się grodzią?
Czy mocowania instalacji elektrycznej są przewidziane pod obydwie wersje?

: czw 13 lis, 2014 19:12
autor: borimichal
Ta grodź to najgorsza sprawa jesli chcesz miec woz zblizony do oryginalu.
pozatym jesli mowimy o trzynastce to one tam w angli tez sa zgnite :D

Co do przekładki,jesli przespawacz cała grodź i masz cala trzynastke z kierownica po lewej stronie to dasz rade przerzucic wszystko ze bedzie dokladnie tak jak w wozie LHD

Z tego co kojarze bedziesz musial jeszcze zaingerowac blacharsko w mocowanie recznego

: pt 14 lis, 2014 07:53
autor: suchar
Paweł ! kopę lat! :)
widzę, że z Nismo u Ciebie jak z jedną kobitą od śłubu - "aż do końca" ;)
Niemniej szacun, że jeszcze masz chęci o tylu lat walczyć z wozem - ja swój sprzedałem w 2008 r, wóz żyje i lata w driftach ponoć.
BTW. a nie prościej byłoby kupić coś z CH, albo DE (LHD zasadniczo) ?