Strona 2 z 2

: pn 15 mar, 2010 22:56
autor: Pajak2444
im większe et tym fela głębiej osadzona w nadkolu.
przy 9" et30 nie było najmniejszych problemów ze skrętem, ale autko na seryjnym zawiasie
opona przód 235/45R17

: pn 15 mar, 2010 23:27
autor: wiszene
No własnie nie wiem jak to bedzie z tym ze mam obnizone zawieszenie,boje sie ze bedzie obcierac:(Moze ktos miał taką felge i zawias??

: śr 17 mar, 2010 17:04
autor: Binio_
To co najwyzej dasz dystansik 5-10mm
Ja mam zalozone na przedzie 17x8 et35 ( tak jak na tyle ) i bez dystansu mialem problem z gwintem , ale gwint jest grubszy wiec przy seryjnym zawiasie nie bedzie tego problemu.
Jezdze z dystansem 25mm i zajebisie wyglada z przodu , 20mm byłoby idealnie tez.
Jeśli na przedzie masz ET41 to albo bedzie pasowało albo bedzie trzeba dać mały dystansik.
Napewni koło nie wyjdzie za daleko za nadkole nawet z dystansem :)

: wt 22 cze, 2010 15:38
autor: SHORT
Podłącze się pod temat: jeżdzi ktoś na 17x7" ET40 oponki 215/45, zawias seria.
Czy przy takim ET opona nie bedzie obcierac o amora z przodu?

: wt 22 cze, 2010 15:55
autor: Pajak2444
SHORT pisze:Podłącze się pod temat: jeżdzi ktoś na 17x7" ET40 oponki 215/45, zawias seria.
Czy przy takim ET opona nie bedzie obcierac o amora z przodu?
Przy seryjnym amortyzatorze problemem mogłyby być wysokie opony, et nie gra roli.
Przoblem z ET Zaczyna sie przy gwintach, gdzie sprężyna mocowana jest kolo koła, a nie nad nim jak jest w serii.

Więc montuj śmiało, będzie działać

: wt 22 cze, 2010 16:09
autor: SHORT
Ok.czyli alu wjezdzaja za 2 dni. Dzięki za pomoc :D