Jakie felgi/opony wejdą na przód a jakie na tył?

Moderator: Moderator

Awatar użytkownika
kudec4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pt 28 sie, 2009 20:10
Lokalizacja: okolice Legnicy
Kontakt:

W niedalekiej przyszłości (czyt. po wypłacie:D) mam zamiar skorzystać z usług tej firmy:
http://wheel-wide.com/

Wiem że potrzebne mi są felgi stalowe najlepiej o otworze centrującym 66.1 (bo z tego co się orientuje to takie są w s13) ewentualnie pierścień centrujący i o rozmiarze 14". Nie wiem tylko do jakiej szerokości mogę poszerzyć takie felgi z przodu a do jakiej z tyłu, chce pojechać najgrubiej jak się tylko da :D ma być soczyście. Aha i czy w ogóle 14" wejdą do gruza (w sensie czy nie będą wadzić o tarcze itp...mam 240sx więc tarcze są chyba mniejsze)
Wiadomo że później będę musiał poszerzyć nadkola. A no i jeszcze jakie ma być et ?
Mam nadzieje że temat jest w dobrym dziale ...do końca nie byłem pewien.
240sx 1989r
KA24E-R.I.P. [*]
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

14 strasznie małe. Już lepiej zaaplikuj 15`

przód mieści spokojnie 9`
tył spokojnie 10`

Et im niższe tym lepiej ( nie będziesz musiał walcowatych dystansów wstawiać )
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
kudec4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pt 28 sie, 2009 20:10
Lokalizacja: okolice Legnicy
Kontakt:

Dzięki za szybką i jasną odpowiedź

Przód:
14" 4x114.3 9` ET10

Tył:
14" 4x114.3 10` ET10

Powiedzcie co sądzicie o takim zestawie?

Lubie wygląd małych głębokich felg dlatego chce 14" ale jeżeli nie jest możliwy taki rozmiar to wiadomo że zrobię 15" ...niech ktoś powie czy wejdą
240sx 1989r
KA24E-R.I.P. [*]
rtuber
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 1204
Rejestracja: śr 20 lut, 2008 12:49
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

14` niski profil + gleba... oj nie pojezdzisz Ty tym :mrgreen:
Obrazek
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Awatar użytkownika
kudec4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pt 28 sie, 2009 20:10
Lokalizacja: okolice Legnicy
Kontakt:

Widzę że temat zaczyna wyglądać bardziej jak rozmowa pw :D
Gleba nie wchodzi w grę...lubię komfort
Ciekawe czy dało by rade jeszcze cofnąć pionowy element żeby uzyskać większy rant:D
Obrazek
240sx 1989r
KA24E-R.I.P. [*]
Awatar użytkownika
Martinez
Stały gość
Stały gość
Posty: 210
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 09:50
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

jaki profil opony chcesz zalozyc na 14 calowe felgi?
Awatar użytkownika
kudec4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pt 28 sie, 2009 20:10
Lokalizacja: okolice Legnicy
Kontakt:

To zależy od szerokości z tego co wiem ale najpewniej będzie to 55
240sx 1989r
KA24E-R.I.P. [*]
Awatar użytkownika
Martinez
Stały gość
Stały gość
Posty: 210
Rejestracja: pt 15 gru, 2006 09:50
Lokalizacja: Wrocek
Kontakt:

Auto bedzie nizej stalo na takich kolach a wolna przestrzen pomiedzy krawedzia blotnika a opona zwiekszy sie. Nie wyglada to ciekawie.

Nie wiem nawet czy 14" wejdzie na zacisk w s13 ;)
myslac o 9x15 z opona 225 55, wtedy wysokosc kola jest prawie taka sama jak seryjnie jednak takich opon nie mozna prawie dostac.
Awatar użytkownika
Binio_
-#Moderator
-#Moderator
Posty: 4685
Rejestracja: wt 30 maja, 2006 01:19
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

14 to bardzo zly pomysl , nie do tego auta..
15 albo 16 cali wielkosci oraz 10cali szerokosci z przodu i 13 cali z tyłu zrobi robote skoro chcesz soczyście
jednak bez gleby bedzie wygladało jak wielkie nieporozumienie , ot tyle

Cieszy mnie fakt ze są z łodzi , bo moje alu 17x10 juz wyglada mało "soczyście" :P
Ostatnio zmieniony ndz 10 kwie, 2011 22:14 przez Binio_, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
erison
Postojebca
Postojebca
Posty: 1619
Rejestracja: śr 06 sie, 2008 21:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

tragicznie to wygląda z tak małymi kołami

Obrazek

http://www.autowaretech3.net/nextwheels/andys_ecomm.htm
Awatar użytkownika
xZealoTx
Stały gość
Stały gość
Posty: 464
Rejestracja: śr 16 lip, 2008 21:40
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

kudec4, ja mam normalne laki 16" x7.5" i mam 205/55
jesli takie cos chcesz zakładać na 14 felunek to guma musi być nieźle szeroka, praktycznie założona bez naciągania, zeby nie oszukiwało prodkości, jeśli mowa o 10" szerokości.......

i fakt 14 to zło
Ostatnio zmieniony pn 11 kwie, 2011 02:40 przez xZealoTx, łącznie zmieniany 2 razy.
Niskie, Szerokie... i jedzie się Bokiem
S14a in Progress (4%)
Honda CB600F Hornet (94bhp) (100%)
Awatar użytkownika
Airbog
Stały gość
Stały gość
Posty: 448
Rejestracja: wt 15 sie, 2006 21:00
Lokalizacja: Litwa
Kontakt:

14 cali za malo. Mozesz robic 15 cali, a wyglada bardzo ciekawie. Jak znajde fotki, to wrzuce.
Awatar użytkownika
m0rr1s
Postojebca
Postojebca
Posty: 1079
Rejestracja: wt 15 sty, 2008 20:25
Lokalizacja: od o. Rydzyka
Kontakt:

Ale 14" wchodzą na zaciski z tyłu, z przodu nie jestem pewien ;)
Nissan will get you through times with no money better than money will get you through times with no Nissan.
Obrazek
Awatar użytkownika
kudec4
Proszę nie bić nowego
Proszę nie bić nowego
Posty: 47
Rejestracja: pt 28 sie, 2009 20:10
Lokalizacja: okolice Legnicy
Kontakt:

OK 14 wybite z głowy ...narazie plan jest taki żeby przerobić dojazdówki bo wychodzi większy rant przy mniejszej szerokości opony
240sx 1989r
KA24E-R.I.P. [*]
Awatar użytkownika
FUNO
Stały gość
Stały gość
Posty: 274
Rejestracja: pn 19 lis, 2007 22:25
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kontakt:

na 15" 9j z opona 195/60 nie wyglada zle jezeli tak bardzo chcesz male kolo ale gleba musi byc inaczej to bedzie traqgedia, a co do przesuwania czesci mocujacej felge to mozna to zrobic przed poszerzaniem i w wiekszosci felg max o okolo 2cm do wewnatrz (zmniejszajac ET) mam tez inny patent na poszerzanie, srodek obraca sie o 180 stopni, i wewnetrzna strone felgi mozna poszerzyc wtedy masz dlugi rant bez uskoku i zawsze wizualnie bedzie wygladal na wiekszy, jedyna wada tego to taka ze pod taka felge nie wejdzie juz taka duza tarcza jak pod zwykla bo rant montazowy opony jest wtedy po wewnetrznejs stronie felgi ale wg mnie to duzo lepiej wyglada ale wykonanie kosztuje troche wiecej.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła, felgi”