Jakie felgi/opony wejdą na przód a jakie na tył?
Moderator: Moderator
gleba glebie nie rowna wiec roznie to bywa, ja u siebie mam 17x8 i opony 215/45 i obcieralo mi o nadkole o blotnik nie bo zawias praktycznie sie nie ugina i dlatego przerobilem nadkola. przeswit samochodu to okolo 5cm
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
Bo nadkole jest tak wyprofilowane ze niestety przy glebie gdzieniegdzie bedzie obcierało , dlatego sie je modyfikuje badz redukuje albo poprostu wywala najczęściej
ja zrobilem od zera nowe, mozna zobaczyc w temacie z moim projektem.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
Mozna tez zalozyc mniejszy profil opony z przodu. Zwieksza sie przy okazji gleba, ale to mi nie przeszkadza.
Dzisiaj przymierzylem 9j16 na przod z opona 215 45 et 30 i nadkole moze zostac seryjne. Przy oponach o wysoksci nominalnej i szerokiej feldze bedzie tarlo o nadkole jesli gleba bedzie spora albo zawias nie wystarczajaco sztywny.
Dzisiaj przymierzylem 9j16 na przod z opona 215 45 et 30 i nadkole moze zostac seryjne. Przy oponach o wysoksci nominalnej i szerokiej feldze bedzie tarlo o nadkole jesli gleba bedzie spora albo zawias nie wystarczajaco sztywny.
@up
masz jakieś fotki jak to na nysie wygląda ?
bo tez chce profil 45 na swoje naciągnąć.
masz jakieś fotki jak to na nysie wygląda ?
bo tez chce profil 45 na swoje naciągnąć.
Ostatnio zmieniony sob 23 kwie, 2011 09:13 przez rtuber, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
nie mam ale moge zaraz zrobic ;D
będę bardzo wdzięczny
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
tak wyglada 215 45 16 z przodu. Mialem wczesniej 215 40 ale to byla przesada. Komfort jazdy na 45 profilu jest nieporownywalny.
»
»
Przy skrecie bedzie delikatnie obcieralo o plastik.
Mozesz troche przemodelowac nadkole na cieplo i powinno byc dobrze. Mozesz tez zostawic ta kwestie samej oponie, ktora zrobi sobie miejsce w plastikowym nadkolu.
215 40 17 to jest zamiennik 215 45 16 wiec bedzie tak jak na fotkach wyzej
Mozesz troche przemodelowac nadkole na cieplo i powinno byc dobrze. Mozesz tez zostawic ta kwestie samej oponie, ktora zrobi sobie miejsce w plastikowym nadkolu.
215 40 17 to jest zamiennik 215 45 16 wiec bedzie tak jak na fotkach wyzej
Ostatnio zmieniony sob 23 kwie, 2011 19:37 przez Martinez, łącznie zmieniany 1 raz.
ja musialem wywalic plastikowe nadkola bo kola chowaja sie 2cm pod rant blotnika i u mnie kolo obcieralo o stalowe nadkola
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
Dziwne bo ja jezdzilem na 225/45 R17 i ogolnie było wzglednie ok , teraz mam z przodu 245/40 i powiedzmy ze jest ok , gleba jest dosc spora i da sie ustawić tak by nie obcierało tyle ze seryjne plastikowe nadkole jest teraz wyjete, trzeba przemodelowac albo dam z laminatu kawałek
Pamietajcie ze profil jest % częścią szerokości
Pamietajcie ze profil jest % częścią szerokości
bo nie masz takiej gleby jak ja:D no i ja mam dystanse 32mm a zawias ugina sie z przodu max 1,5cm ale przy skrecie na postoju na plaskim podlozu juz obcierala opona o przednia czesc stalowego nadkola. wrzucam zdjecie dla porownia stare i kiepskiej jakosci bo robione tel. opony chowaja sie okolo 2cm pod krawedz blotnika z przodu i z tylu po rowno. ogolnie przod jest ustawiony 1,5cm nizej od tylu. A 245/40 ma taki sam profil jak 215/45
Ostatnio zmieniony ndz 24 kwie, 2011 20:14 przez FUNO, łącznie zmieniany 1 raz.
Spawanie wydechow, kolektorow, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy, spawanie klatek. Produkcja zestawow skretu Kontakt PW, gg, tel.605100281
http://www.facebook.com/fatpl
http://www.facebook.com/fatpl
ja u siebie mam 225/40/18 i jest to raczej max jaki moze wejsc z przodu( szersza nie wejdzie bo bedzie przeszkadzac amortyzator). na tyle da rade 245/40/18 bo przez jakis czas mialem ale to juz jest walec.
______________
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
(O O/ - - \O O)
--------------------
.oo
Hm.. to w takim razie u mnie jest to kwestia tego iż mam regulowane napinacze te z przodu i nie obciera mi o metalową cześć nadkola jeszcze
dystans 25mm z przodu , felga 10 cali et20
Aczkolwiek zdarza sie ze na nierównym terenie i max powiekszonym skręcie obetrze w tylniej czesci przedniego koła czyli na tym zgrzewie blach.
Ja puki co nizej z glebą nie jade bo mam juz wydech 4cm nad ziemią
Z tyłu dalem troche nizej bo wyszerzka poszla wyzej niz seryjna linia błotnika przez co zrobiła sie wieksza szczelina i wygladało to słabo wiec tył poszedl jeszcze troche do dołu
foto po świetach w dziale projektów bedzie
dystans 25mm z przodu , felga 10 cali et20
Aczkolwiek zdarza sie ze na nierównym terenie i max powiekszonym skręcie obetrze w tylniej czesci przedniego koła czyli na tym zgrzewie blach.
Ja puki co nizej z glebą nie jade bo mam juz wydech 4cm nad ziemią
Z tyłu dalem troche nizej bo wyszerzka poszla wyzej niz seryjna linia błotnika przez co zrobiła sie wieksza szczelina i wygladało to słabo wiec tył poszedl jeszcze troche do dołu
foto po świetach w dziale projektów bedzie