Witam!
Otóż moje pytanie jest takie. Mam sprężyny h&r i chce je założyć na seryjne amory.
Czy po takim zabiegu wejdą mi fele 18' bez zadnych przeróbek? Chodzi mi o to czy koło nie będzie obcierało? Jeśli ktoś tak jeździ to niech da znać czy to możliwe. Jeśli nie to co proponujecie oczywiście nie za drogiego żeby to jezdzilo.
Gleba a 18' fele?
Moderator: Moderator
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Do niczego nie dojdziemy nie znając ET ani szerokości felgi. Z tych danych co podałeś najprędzej koło będzie obcierać ci o amor (mocowanie sprężyny, która jest znacznie szersza niż dla gwintu) niż o blachy błotnika.
Poza tym średnica felgi to jedno, a wysokość opony to drugie - co planujesz założyć?
Poza tym średnica felgi to jedno, a wysokość opony to drugie - co planujesz założyć?
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
- SKYLINE R34
- Stały gość
- Posty: 311
- Rejestracja: sob 20 gru, 2008 11:47
- Lokalizacja: Bogatynia
et to chyba 42 a szerokość 7,25. Fele lenso. No właśnie nie wiem jakie opony tam wrzucić żeby nie obcierało. myśle że między 215 a 225 na przód. tylko że ciężko dostać 18 z szerokością 215. profil 40. Z tyłem chyba nie będzie problemu na oponie 225 40.
Dodam że mam dystanse przelotowe ale nie pamietam jakiej szerokości.
Dodam że mam dystanse przelotowe ale nie pamietam jakiej szerokości.
Było s13
Jest s14a
Jest s14a
Bardziej bym się martwił o to, że będzie obcierało o amortyzator. Tak jak mysza napisał, kielichy na spręzyne w normalnych amorach są bardzo dużej średnicy. U mnie na normalnych amorach, felga 17/8" et coś koło 40 + dystans 30mm, opona 225/40/17 i mam gdzieś tak z 1-1,5 cm luzu między oponą a kielichem amortyzatora.
KOSMATE NISMO - topics37/s14-stock-300sx-by-kosmaty-vt12115.htm
kiedyś przymierzyłem 18 felge, 7,5" szerokie et coś w okolicach 40, 2,5cm dystansu z oponą 245/45 i tak to właśnie z tyłu wyglądało na sprężynach -40mm + amory agx
Poszukuję...
U mnie 19x9,5 et22 +27mm dystansu nie wadzi ale na żyletki trzeba przestawiać KWSZ by nie obcierało o budę
W seryjnym zawieszeniu problemem jest jedynie średnica całego koła czyli 225/45 na 17 max albo własnie 225/40 na 18.
W przypadku gwintu problemem jest grubość amortyzatora oraz pierścienie które wypadają zazwyczaj przy oponie i dlatego trzeba odsadzić felgę zazwyczaj.
W przypadku gwintu problemem jest grubość amortyzatora oraz pierścienie które wypadają zazwyczaj przy oponie i dlatego trzeba odsadzić felgę zazwyczaj.