Alufelgi i Opony
Moderator: Moderator
złota fela + bordowa s13 = będzie malina !
Jeszcze Cię Wskrzeszę !!!
Panowie felga 17x8,5 ET+20 wejdzie w seryjne nadkola w s13?:) mialby ktos moze jakies foto jakby to wygladalo? pozdro
http://www.rimtuck.com/setup.php?id=1321umhc pisze:Panowie felga 17x8,5 ET+20 wejdzie w seryjne nadkola w s13?:) mialby ktos moze jakies foto jakby to wygladalo? pozdro
Na tyle ma dystanse 5mm
Ostatnio zmieniony sob 07 maja, 2011 17:49 przez mattew, łącznie zmieniany 1 raz.
czyli wszystko ładnie pasuje;) dziękuje kolego i pozdrawiam:))
Wsadzilem jednak te roty d2 17x8,5 et20 i wyglada zajebiscie tylko ze jak bede chcial go obnizac to nie zmieszcza sie w nadkole:p oponki 235x45 wsadzilem na tyl i przod i ok 1 cm odstaje poza linie nadwozia, no i moje pytanko brzmi, da rade jakos zgrabnie wyciagnac ranty z blotnikow zeby ladnie to zagralo?:) widzial ktos kiedys na zywo cos takiego?:)
Tak , są takie specjalne urządzonka / rolki do robienia takich rzeczy. Albo rura w dłoń i do przodu
Aczkolwiek pomyśl może nad niższą oponą bo 235/45 to ładny balonik już
a może tak 215/45 przód i 235/40 tył ?
Pokaż foto jak to wystaje
Aczkolwiek pomyśl może nad niższą oponą bo 235/45 to ładny balonik już
a może tak 215/45 przód i 235/40 tył ?
Pokaż foto jak to wystaje
Wroce z roboty to wstawie foto;) 215 to janie wiem jak wciagne na taka felge:p rantem po ziemi bede sie kulal;D
bez tragedii , 8,5 cala to wcale nie są takie szerokie felgi
A najlepiej wsadzić wyszerzenia
SR13 na ukończeniu
Pewnie Binio ze 8,5 to nie az tak szerokie;) zawsze sa szersze;D tutaj ET robi swoje:) moglem ET35 brac... ale w sumie chce nyske zrobic w przyszlosci na styl 180sx z tym body "kouki" wiec i tak trzeba bedzie troche poszerzyc to bedzie "igla" ;D
To może ja wtrącę - podginaliście tylne nadkola jak kładliście fele? Bo jak tak dzisiaj spojrzałem przed szukaniem dystansów na tył to tam jest z 1,5cm blachy w poziomie - trzeba by to podgiąć, żeby opony nie ścieło. Teraz mam koło wsunięte i nie idzie ładnie z nadkolem, ale przynajmniej jak pracuje to nic nie obciera, więc włożenie dystansu po to tylko, żeby mi opony pocięło mija się z celem
Przedszkole Montessori FaSolLa
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Protest Wyborczy
Mateusz Pucharski
Mój wóz to moja twierdza, w tej twierdzy jem i pierdzę...
Wszystko to kwestia dobrego doboru szerokości felgi+opony i twardości zawiasu. Zwróć uwagę, że często na zdjęciach nysek ze stanów i Japonii z tyłu rant wystaje poza obrys, opona jest naciągnięta a nadkole prawie dotyka rantu i jest z centymetr od opony, i nic nie obciera. U mnie z przodu przy poszerzanym nadkolu rant jest około 2cm poza obrysem, ale opona jest naciągnięta i bieżnik mieści się w nadkolu. Z tyłu na dniach będzie to samo. Nie boję się, że będzie tarło bo jest zawiecha skręcona na hard, a jak trzeba będzie to się mocniej sprężynę skręci lub podkręci wyżej na gwincie. Wszystko to kwestia ustawień.
U mnie z przodu
- Matt Castillo
- Coś już wiem
- Posty: 132
- Rejestracja: wt 28 kwie, 2009 23:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Binio_, czy to Ci się choć trochę ugina?
znaczy się zawias
znaczy się zawias