Strona 1 z 1

REGULAMIN DZIAŁU GIEŁDA

: czw 13 sty, 2005 22:50
autor: mellow
Ogólne zasady działu GIEŁDA:

1. Przed wystawieniem ogłoszenia o sprzedaży należy założyć swój temat w dziale „Opinie o użytkownikach działu Giełda ”
W temacie o opiniach można wystawiać opinię danemu użytkownikowi jako sprzedawcy oraz jako kupującemu dany towar. Sprzedawca musi posiadać swój temat w temacie o opiniach, na zasadach opisanych powyżej. Kupujący takowego tematu posiadać nie musi, ale musi się liczyć z faktem, że osoba niezadowolona z transakcji będzie miała prawo założenia tematu o nim jako o nieuczciwym kupującym.

2. Jako użytkownik bez opłaconej składki możesz wystawić maksymalnie 1 ogłoszenie o sprzedaży jednego przedmiotu oraz dowolną ilość ogłoszeń dotyczących kupna. Ogłoszenie o sprzedaży wystawione przez osobę bez składki może być TYLKO jedno na okres 10 dni. Dopiero po 10 dniach dopuszcza się wystawienie następnego ogłoszenia dla osób bez składki. Dopuszcza się do sprzedaży w jednym ogłoszeniu komplety np. komplet kół...

2.a) Niedopuszczalne jest wystawienie jednego przedmiotu w temacie posta, po czym wypisanie kilku części w samym temacie. Niedopuszczalne jest wystawienie zestawu na części typu sprzedam silnik na części i zostanie wypisana każda część z osobna z podanym cennikiem.

2.b) W przypadku złamania punktu 2 administracja forum ma pełne prawo do usunięcia ogłoszenia i nagrodzenia założyciela warnami. Edycja ogłoszenia do 1 sztuki zależy tylko od dobrej woli administracji.

3. Osoby z opłaconą składką klubową nie stosują się do ograniczeń z punktu 2. W przypadku prowadzenia działalności, istnieje możliwość założenia działu firmowego. Stawki składek są podane w oddzielnym temacie. (TUTAJ )

4. Ogłoszenia umieszczamy z tagiem dla kupna [K] lub dla sprzedaży [S]. Tagi ułatwiają przeglądanie forum za pomocą linku do nieprzeczytanych postów, a nie klikania po całym forum.

5. Nazwa tematu musi odpowiadać zawartości tematu.

6. W ogłoszeniu nie może być samego linka do np. aukcji na Allegro.

7. Zaleca się dołączenia aktualnych zdjęć przedstawiających sprzedawany przedmiot (czyt. zdjęcia WŁASNE, nie z internetu), należy je umieszczać na serwerze zewnętrznym.
7a. W przypadku zamieszczenia zdjęcia poglądowego z internetu należy wyraźnie opisać ten fakt - zdjęcie ściągnięte w sieci bez podpisu że jest to zdjęcie poglądowe może być uznane za próbę sprzedaży przedmiotu wirtualnego.

8. Ogłoszenie musi zawierać namiary do kontaktu, szczegółów transakcji nie omawiamy na forum.

9. Należy podać przynajmniej orientacyjną cenę.

10. Prosimy o informowanie w topicu o dokonanej transakcji, bądź wyczerpaniu towarów. Po upływie 10 dni od ostatniego posta temat jest automatycznie zamykany, po czym zostanie on przeniesiony do archiwum, w którym ulegnie autodestrukcji po 180 dniach (pół roku). Wcześniejsza sprzedaż nie upoważnia osoby bez składki do wystawienia od razu następnego ogłoszenia - 10 dni wciąż obowiązuje.

11. Ogłoszenia powinny być związane z charakterem forum.

12. Prosimy nie prowadzenie dyskusji w tym dziale, posty off-topic będą kasowane, a użytkownicy mogą zostać nagrodzeni ostrzeżeniami. Dopuszcza się zwrócenie uwagi sprzedającemu w przypadku bardzo dużego zawyżania ceny – aby nie zarabiać na nowych w temacie.

13. Podpinanie swoich ofert pod cudze tematy jest zabronione, należy otworzyć swój
własny temat. Takie posty będą kasowane, a autor może dostać ostrzeżenie.

14. Niestosowanie się do regulaminu grozi otrzymaniem ostrzeżeń, a nawet BANem.

15. Nieprawidłowości należy zgłaszać niezwłocznie Administracji Forum.

16. Opłacenie składki nie zwalnia użytkownika z traktowania pozostałych uczciwie. Wszelkie próby oszustw będą traktowane na równi z osobami bez składek co może również wiązać się z wykluczeniem z forum. W takim wypadku opłacona składka przepada na rzecz klubu.

17. Podczas zawierania transakcji z użytkownikami forum, sprawdź opinie o użytkowniku w dziale "opinie o użytkownikach działu giełda" dotyczy to również użytkowników z opłaconymi składkami(sympatyk/klubowicz).

18. Ogłoszenia niezgodne z regulaminem będą kasowane, a autor nagradzany ostrzeżeniami.

19. Winę za niestosowanie zasad wynikającą z nieprzeczytania powyższego regulaminu ponosi wyłącznie użytkownik. Nie dziw się ostrzeżeniom/warnom jeśli nie przeczytałeś reguł.


Uwagi na temat ostrzeżeń:
- Zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 4
- Zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 5
- Ostrzeżenia wygasają po 90 dniach

: śr 29 lip, 2009 11:01
autor: jarkowy

UWAGA JAK SIĘ NIE ZASTOSUJESZ DO TEGO TEMATU DOSTANIESZ PEWNIE BANA!!!!!!



jeśli są zasady nie jasne dokładniej jest to opisane w tym temacie-
http://forum.turbokillers.com/tematy12/ ... t11780.htm

: wt 31 sty, 2012 17:25
autor: mysza
Uwaga - aktualizacja w dniu 31.01.2012 - czytać ;)