Ja mam takie pytanie, ile by mozna wziac za s13 w ktorej odremontowano blache, pomalowano bude, odremontowane zawieszenie, silnik odremontowany.... tak zeby byla super stan seria....
jestem ciekaw czy s13 beda coraz drozsze czy tansze... beda drozsze oem czy po tuningu...
Ile za s13
Moderator: Moderator
raczej pieniachy wsadzone w samochod sie nie zwracaja.SMela21 pisze:Ja mam takie pytanie, ile by mozna wziac za s13 w ktorej odremontowano blache, pomalowano bude, odremontowane zawieszenie, silnik odremontowany.... tak zeby byla super stan seria....
jestem ciekaw czy s13 beda coraz drozsze czy tansze... beda drozsze oem czy po tuningu...
chyba ze zrobisz to TANIO, dobrze, i znajdziesz chetnych.
200sxy po remoncie moga byc chodliwe za 20-30 lat kiedy wszyscy beda pomykac cichymi slimakowymi hybrydami, zawsze znajdzie sie pasjonat ryku silnika i spalonego kapcia...
dobra buda z zajechanym silnikiem (panewka?) - 3-5tys?
remont silnika...... robisz sam? to liczysz czesci... 2k? mniej? wiecej?
buda...... prawdopodobna rdza, moze malowanie?
zawieszenie........ raczej wiekszosc gumek + amorki? felgi, opony, hamulce?
Jezeli bedziesz miec np 10 bud z silnikami na podworku, zaplecze czesciowe + robocze, to mozesz to zrobic tanio i dobrze. Pamietaj tez ciekawa rzecz, jezeli bedziesz miec wyrobiona renome dobrego i uczciwego to swoja prace sprzedasz latwiej, i zwykle za odrobine wieksza cene.
czesci raczej tylko brac hurtem... inaczej oplacalnosc calej zabawy znacznie spada.
Z kolei cala ta zabawa zalezy od trendu, kiedys byla fajna nagonka na drift, teraz wpadl time attack.. itd itp
przedsiewziecie ciekawe, ale potrzeba troche kasy na start.
koszt super odnowionej serii s13? - 13tys, 15tys, 16tys?
tyle ile cenisz swoja wlozona prace. czasem mozna przesadzic, ale to sie przeklada na dlugie stanie i czekanie na chetnego...
a cena OEM/TUNED - zalezy jak i co zrobione. I zalezy od klienta, niektorzy wola sami grzebad od podstaw, niektorzy wola sie toczyc seria, niektorzy sa leniwi i wola od razu miec cos pod stopa
Ostatnio zmieniony pt 09 lip, 2010 21:13 przez ODINN, łącznie zmieniany 3 razy.
Kolektory dolotowe & wydechowe, wydechy, przepustnice, intercoolery, chlodnice, szyny paliwowe, aluminiowe zbiorniki paliwa.
no to ile by ktos dal za nyske w ktorej zrobiono silnik to co potrzebne, zawieszenie na poli takze wozek i reszta praktycznie nowa, poduchy silnika, skrzyni, blacha rozebrana i powycinane to co trzeba, pomalowane na calkiem nowy kolor, wnetrze seria, wyglad seria...
poka foto o czym rozmawiamy
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
tak to sobie mozna pisac i pisac
jak dla mnie np to wazne jest jak to wszystko jest zrobione bo wiadomo mamy 'malowanie' i malowanie
to samo tyczy sie blach itp
jak dla mnie np to wazne jest jak to wszystko jest zrobione bo wiadomo mamy 'malowanie' i malowanie
to samo tyczy sie blach itp
BMW E60 M5 [507KM/520Nm] & BMW E60 545i M-Sport [333KM/450Nm] & JEEP GRAND CHEROKEE ZJ 5.9L V8 Limited LX - LA 5"/33" [242KM/468Nm].
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
Było: S13 CA@260KM, S13 USDM@SR, S13@SR20DET: GT2876R, Arias, Eagle, Tomei, Apexi, ISC, Work, Takata, Spal...@350KM
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Zdrowa, wyremontowana, ładna seria więcej jak 8-10 to chyba nie weźmiesz jak byś pod maską podłubał plus obnniżony zawias to odrazu jest większa wartość auta, bo jest gotowe do katowania. Czyli optymistycznie 1000 na silnik i 500 na zawias a za 11-13tys może byś sprzedał.
Ja się zastanawiam nad sprzedażą swojego S13 i nie wiem jaka cene na niego wystawic.
Do zrobienia ttroche rdzy na podłodze i w bagazniku. Silnik Wyremontowany podam link do projektu: topics34/s13-stock-nissan-200sx-ca18det ... t13195.htm
Do zrobienia ttroche rdzy na podłodze i w bagazniku. Silnik Wyremontowany podam link do projektu: topics34/s13-stock-nissan-200sx-ca18det ... t13195.htm
ja tam swoja S13 cenie na conajmniej 30k pln
wszystko zalezy ile i jakich modyfikacji jest w aucie
wszystko zalezy ile i jakich modyfikacji jest w aucie
- borimichal
- -#Moderator
- Posty: 2728
- Rejestracja: czw 29 mar, 2007 17:19
- Lokalizacja: Skoczów
Moj obecny jest bezcenny,mimo ze juz ponad miesiac kwitnie pod jabłonką
Ale gdyby ktos sypnał 30k to bym pocis
Ale gdyby ktos sypnał 30k to bym pocis
- TiGRA
- -#Administrator
- Posty: 1777
- Rejestracja: pt 06 lip, 2007 11:17
- Lokalizacja: Kórnik /k. Poznania
- Kontakt:
99% jest na alu nawet seryjnychEryko pisze:U mnie akurat modyfikacji nie ma.Zwykła seria na alu.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym dniu następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
a mi jakby ktos powiedzial ze 30 tys da to bym go wygonil z garazu - tyle juz wlozylem ze auta nie warto sprzedawac bo i tak nikt nie da
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
To jest najgorsze, przy nissanie szybko przekraczasz próg jakiejkolwiek opłacalności i ładujesz kase i ciężką pracę ze świadomością że to sie nie ma prawa zwrócić przy sprzedaży Z drugiej strony kto by sprzedawał dobrze przygotowane s13?