Sprawdzanie wtryskiwaczy
Moderator: Moderator
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Wipe tkoś może gdzie sprawdza mi wtryskliwacze? Jest podejrzenie że mi dwa ni domagają bo cały czas półki na 3 i 4 tłoku leca:/
A metodą która przytoczył kiedyś Roball ?
Odpinasz listwę wtryskową i każdy wtryskiwacz do osobnego równego naczynia i na odpiętym CAS-ie kręcisz nim. Dokładnie widać który nie leje lub leje za mało.
Mi nie lały na 4 i 2. Na 2 wtyczka a na 4 zapchany.
Odpinasz listwę wtryskową i każdy wtryskiwacz do osobnego równego naczynia i na odpiętym CAS-ie kręcisz nim. Dokładnie widać który nie leje lub leje za mało.
Mi nie lały na 4 i 2. Na 2 wtyczka a na 4 zapchany.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
i tak chyba zrobie biorąc pod uwage że firma którą znalazłem liczy sobie 260zł za 4 wtryski :O
Tylko dlaczego mam odpinać casa? podobno wtedy wtryski nie dają?
Więc widze jednak że wtryski lubią się zapchać i może to ejst dobry trop bo dlaczego 1;2 tłok sa dobre a 3 z 4 były już zmieniane na nowe takie same i po 2 miechach to samo:/ AFR zajebisty odprężenie zajebiste.
Jedyny mankament to paliwo 95:/ Kombinujemy tez z Bineim czy to może winna pasowania na 0.07 ale wtedy leciały by wszedzie(chodzi o to że przy luźniejszym pasownaiu jest teoretycznie większa dźwignia na półce0.
Tylko dlaczego mam odpinać casa? podobno wtedy wtryski nie dają?
Więc widze jednak że wtryski lubią się zapchać i może to ejst dobry trop bo dlaczego 1;2 tłok sa dobre a 3 z 4 były już zmieniane na nowe takie same i po 2 miechach to samo:/ AFR zajebisty odprężenie zajebiste.
Jedyny mankament to paliwo 95:/ Kombinujemy tez z Bineim czy to może winna pasowania na 0.07 ale wtedy leciały by wszedzie(chodzi o to że przy luźniejszym pasownaiu jest teoretycznie większa dźwignia na półce0.
PiotrekŁDZ, jak popatrzysz na foto erisona to zajarzysz o co biega z casem
nie odpiety ale wyciagniety zeby nim moc krecic i sprawdzac dzialanie wtryskow a nie krecic silnikiem do tego
nie odpiety ale wyciagniety zeby nim moc krecic i sprawdzac dzialanie wtryskow a nie krecic silnikiem do tego
onepointeightT
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
--------------------------
Aby wstawić zdjęcia na forum należy(przy użyciu hostingu Zdjęcia Google):
- wrzucić fotki do zdjęcia google,
- dodać zdjęcia do wybranego albumu,
- będąc w albumie i posiadając zdjęcie na fullscreenie kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać "Kopiuj adres obrazu",
- na forum podczas pisania posta przy użyciu znaczników "IMG" wstawić wcześniej skopiowany link.
Dokładnie tak, za słabo opisałem bo pisałem w pośpiechu.
Odpinasz jeszcze te dwie masy co są podłączone do kolektora z tej samej wiązki co wtryski.
Wtedy jak dotkniesz obudową CAS-a do masy to Pompa paliwa zacznie pompować ciśnienie. Dotykając wtedy sposób jak sobie pokręcisz to ko kolei będą się odpalać wtryski.
Jak by przypadkiem pod wpływem ciśnienia wystrzelił ci jeden wtryskiwać to rozłączenie obudowy CAS-a od masy spowoduje zatrzymanie pracy pompy paliwa. Wiec w miarę bezpiecznie rozwiązanie a może być pomocne.
Odpinasz jeszcze te dwie masy co są podłączone do kolektora z tej samej wiązki co wtryski.
Wtedy jak dotkniesz obudową CAS-a do masy to Pompa paliwa zacznie pompować ciśnienie. Dotykając wtedy sposób jak sobie pokręcisz to ko kolei będą się odpalać wtryski.
Jak by przypadkiem pod wpływem ciśnienia wystrzelił ci jeden wtryskiwać to rozłączenie obudowy CAS-a od masy spowoduje zatrzymanie pracy pompy paliwa. Wiec w miarę bezpiecznie rozwiązanie a może być pomocne.
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Ok, zajsrzyłem! bardzo dobra metoda, dzięki stary
Czy moze być jakas zaleznosc pomiedzy dobrą masą do casa a słabym przejsciem ?erison pisze:Dokładnie tak, za słabo opisałem bo pisałem w pośpiechu.
Odpinasz jeszcze te dwie masy co są podłączone do kolektora z tej samej wiązki co wtryski.
Wtedy jak dotkniesz obudową CAS-a do masy to Pompa paliwa zacznie pompować ciśnienie. Dotykając wtedy sposób jak sobie pokręcisz to ko kolei będą się odpalać wtryski.
Jak by przypadkiem pod wpływem ciśnienia wystrzelił ci jeden wtryskiwać to rozłączenie obudowy CAS-a od masy spowoduje zatrzymanie pracy pompy paliwa. Wiec w miarę bezpiecznie rozwiązanie a może być pomocne.
Przy normalnym uzytkowaniu , podczas jazdy. Zastanawiam sie czy nie zrobic jakiegos dodatkowego umasowania , mam pomalowane obudowy i moze gdzieś coś słabo przewodzi...
Dobra masa to podstawa !!!
Przeczyścić złączki papierem ściernym i miejsce do którego przykręcasz.
Przeczyścić złączki papierem ściernym i miejsce do którego przykręcasz.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
Ja swego czasu miałem problem z odpalaniem CA na ciepłym silniku. Problemem okazała się masa, którą idzie z tyłu głowicy i jest podłączona do grodzi (krótki kabelek). Więc zawsze się opłaca dorobić dodatkowe punkty masowe, żeby później nie było dziwnych akcji.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
To wiem , już dorobilem sobie jakis czas temu ale dorobie jeszcze kilka kabelkówkamilp1908 pisze:Ja swego czasu miałem problem z odpalaniem CA na ciepłym silniku. Problemem okazała się masa, którą idzie z tyłu głowicy i jest podłączona do grodzi (krótki kabelek). Więc zawsze się opłaca dorobić dodatkowe punkty masowe, żeby później nie było dziwnych akcji.
- kamilp1908
- -#Klubowicz
- Posty: 1433
- Rejestracja: śr 30 maja, 2007 07:06
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
- Kontakt:
W nurauto można za 10 zł dostać jaką ładną miedzianą plecionkę, 1cm szeroka, 50 cm długa.
Turbo zaczyna pompować, a tylne koła wariować
-
- Prime Druciarz
- Posty: 1598
- Rejestracja: sob 18 kwie, 2009 19:47
- Lokalizacja: Łódź
Jak ja połączyłem tą masę głowica-grodź to mi auto w końcu zaczęło wolne trzymać prawidłowo
DZisiaj wyjąłem listwe okazało się że 3 wtryskiwacz miał popękaną końcówkę czyli winna wtrysków.
Teraz składam nominalny silnik i mam nadzieje że po zamontowaniu sprawdzonych wtrysków już będzie ok.
To tez dobra przestroga dla innych żeby jednak wtryskiwacze posprawdzać. 3 godziny roboty a można ustrzec się remontu...
DZisiaj wyjąłem listwe okazało się że 3 wtryskiwacz miał popękaną końcówkę czyli winna wtrysków.
Teraz składam nominalny silnik i mam nadzieje że po zamontowaniu sprawdzonych wtrysków już będzie ok.
To tez dobra przestroga dla innych żeby jednak wtryskiwacze posprawdzać. 3 godziny roboty a można ustrzec się remontu...
kamilp1908 pisze:W nurauto można za 10 zł dostać jaką ładną miedzianą plecionkę, 1cm szeroka, 50 cm długa.
Ja polecę masę od lublina też jakoś za 10 zł ale kabel nie do zdarcia